|
Návrh na rozšíření funkcí elektronických cenovek přispívající k lepší komunikaci se zákazníkem
Petýrková, Pavlína ; Pospíšil, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh na rozšíření funkcí elektronických cenovek přispívající k lepší komunikaci se zákazníkem. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část vychází z odborné literatury a je klíčová k hlubšímu porozumění problematiky. Zároveň slouží jako opora pro analytickou část. V jejím úvodu je představena společnost DATART. Analytická část se zabývá zodpovězením dílčích výzkumných otázek prostřednictvím rozhovorů, dotazníkového šetření a pozorováním. V části návrhové jsou na základě výsledků analýz vytvořeny návrhy soustřeďující se na konkrétní opatření a strategie, které naplní definované cíle.
|
|
Návrhy nefinanční motivace pro vedoucí pracovníky maloobchodu
Bodorík, Boris ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a navrhnutie nefinančnej motivácie vedúcich pracovníkov pobočky hypermarketu v maloobchodnej firme s cieľom prispieť k zvýšeniu spokojnosti zamestnancov a dosiahnutiu primárnych cieľov pobočky hypermarketu. Teoretická časť práce sa venuje priblíženiu konceptu motivácie, jej dôležitosti v pracovnom prostredí a rôznym spôsobom jej dosiahnutia. Praktická časť zahŕňa využitie dotazníkových štúdií a osobných rozhovorov s vedúcimi pracovníkmi na zhodnotenie súčasných motivačných stratégii a identifikáciu možných oblastí zlepšenia. Výsledky práce budú slúžiť ako základ pre navrhnutie efektívnych nefinančných motivačných stratégií, ktoré budú zamerané na podporu angažovanosti a výkonnosti zamestnancov.
|
| |
| |
|
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Polčíková, Lucie ; Fialová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. V první části se budu věnovat teoretickým poznatkům souvisejícím s maloobchodem. V druhé části představím společnost. Dále jsem spolupracovala s družstvem Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, které mi poskytlo potřebné informace, díky kterým jsem mohla analyzovat současný stav maloobchodní prodejny. Na základě současného stavu maloobchodní prodejny, jsem vytvořila návrh zlepšení.
|
|
Hodnoceni a financování investičního záměru
Banďouch, Daniel ; Vyhňáková, Michaela (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o hodnocení a financování investice do obchodního centra ve městě Hradec Králové. První část práce obsahuje teoretická východiska zaměřená zejména na problematiku investičního rozhodování a s ním spojené metody pro hodnocení efektivnosti investic včetně jejich financování. Druhá část práce je zaměřena na provedení strategických analýz pro zjištění momentální situace na trhu a současného stavu investice. Stěžejní část práce tvoří vlastní návrhy zaměřené na obsazení obchodního centra kvalitním mixem nájemců pro dosažení adekvátní výnosnosti a návratnosti investice.
|
|
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
|
| |
|
Optimalizace provozních a finančních nákladů v maloobchodním podniku
Střeštíková, Iveta ; Ing.Richard Surman (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je optimalizace nákladů v obchodní společnosti. Pod pojmem optimalizace se skrývá snaha modifikovat náklady tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího hospodářského výsledku společnosti. Pro správné analyzování a následné navržení potřebných opatření, je nutné získat teoretické znalosti o nákladech. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznatky. Druhá část se zabývá analýzou nákladů a konkretizací oblastí, které jsou nejvhodnější pro potenciální úspory. V poslední části jsou uvedeny návrhy, které by měly vést k úsporám.
|
| |