|
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finančního zdraví vybraného podniku pomocí analýz okolí podniku a finanční analýzy. V teoretické části práce je zpracován literární přehled k dané problematice, dle něhož je v části praktické provedena interní a externí analýza okolí podniku, SWOT analýza a finanční analýza. Na základě poznatků z jednotlivých analýz jsou nakonec zhodnoceny jejich výsledky a navrhnuta možná řešení finanční situace podniku.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
|
| |
| |
|
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finančního zdraví vybraného podniku pomocí analýz okolí podniku a finanční analýzy. V teoretické části práce je zpracován literární přehled k dané problematice, dle něhož je v části praktické provedena interní a externí analýza okolí podniku, SWOT analýza a finanční analýza. Na základě poznatků z jednotlivých analýz jsou nakonec zhodnoceny jejich výsledky a navrhnuta možná řešení finanční situace podniku.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
|
|
Vliv finanční krize v letech 2008 až 2012 na českou a slovenskou ekonomiku, odlišnosti, zvláštnosti, specifika
Droppa, Petr ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Ševčíková, Michaela (oponent)
Práce analyzuje vývoj vybraných makroekonomických ukazatelů České a Slovenské republiky v období 2006 až 2012. V tomto období vypukla světová finanční krize a Slovensko vstupem do měnové unie přišlo o nástroje autonomní kurzové a měnové politiky. Práce přináší srovnání stavu české a slovenské ekonomiky v období před krizí, v období krize a v letech po odeznění krize. Také se věnuje vlivu společné měny na vývoj slovenské ekonomiky. Po spojení dílčích výsledků z analytické části jsem dospěl k závěru, že Slovenská republika si prošla hlavním obdobím krize, tedy rokem 2009, kvůli vstupu do měnové unie, hůře než ekonomika česká, avšak v následném období nemělo euro žádný výrazný vliv.
|
| |