Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce silnice II/605 Holoubkov – Rokycany (Borek)
Němcová, Klára ; Charvátová, Marie (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce silnice II/605 mezi obcemi Holoubkov a Rokycany (Borek), včetně místní úpravy průtahu obce Svojkovice. Důvodem rekonstrukce jsou nevyhovující technické parametry stávající trasy. V rámci průtahu obce Svojkovice jsou řešeny úpravy stávajících křižovatek, autobusových zastávek, parkovacích míst, chodníků a cyklostezek.
Křížení silnice I/42 a stezky podél Svitavy
Dušek, Martin ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je problémová část cyklostezky kolem řeky Svitavy křížící ulici Hladíková. V tomto místě cyklostezky chybí bezpečný přechod pro chodce / cyklisty / bruslaře, tento je pak řešen přebíháním přes frekventovanou čtyřproudovou silnici I/42. V bakalářské práci je cyklostezka projektována na západní straně řeky Svitavy pod silničním mostem, aby se úplně vyloučila nutnost kontaktu cyklistů se silnicí I/42 a zajistil se co nejrychlejší a nejbezpečnější průjezd cyklistů i vozidel. V projektu byl kladen důraz na stabilitu konstrukce v prudkém svahu, odolnost konstrukce proti vodě a efektivní poměr podélných sklonů a délky trasy pro bezpečný současný pohyb cyklistů i chodců.
Vyhledávací studie cyklostezky mezi obcemi Dolní Lomná-Horní Lomná
Závadská, Andrea ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se formou technické studie zabývá návrhem nově vedené cyklotrasy mezi obcemi Dolní Lomná a Horní Lomná. V současnosti je cyklotrasa číslo 6082 vedena po komunikaci III. třídy 01151. V této práci je zpracováno jiné řešení tohoto stavu, a to konkrétně dvě nové varianty. Varianta A, která je provedena jako samostatná stezka pro cyklisty a varianta B, jež je řešena jako cyklotrasa vedoucí po stávajících a nových lesních cestách. Oba návrhy jsou provedeny v souladu s platnými normami.
Studie podmínek pro rozvoj cyklistické dopravy v městě Brně
Matička, Tomáš ; Chlíbková, Daniela (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá cyklistickými podmínkami v městě Brně. První teoretická část se věnuje přednostem dopravy na kole ve městě, možnostmi dalšího rozvoje a financování. Druhá část práce analyzuje současné podmínky cyklistické dopravy v Brně a využití tras společností. Poslední část práce obsahuje vlastní návrh realizace cyklistické trasy ve vybrané lokalitě, který by mohl pomoci rozšířit cyklistickou síť tras v Brně.
Návrh cyklostezky Havířov – Žermanice
Kolísek, Radomír ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh trasy cyklostezky mezi Havířovem a Žermanicemi. Úkolem bylo navrhnout chybějící cyklostezku, která povede mimo zatížené komunikace. V současnosti je stezka vedena částečně po silnici III/4735, kde je vysoká intenzita cyklistické i automobilové dopravy. Pro účastníky silničního provozu je nynější stav nebezpečný. Navržená trasa vede podél řeky Lučiny a je rozdělena na dva úseky. Na každém úseku je vytvořeno několik variant, jedna je vždy vybraná a detailně rozpracovaná. Stezka je navržena v souladu s platnými normami.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Cyklostezka přes VD Nové Mlýny podél silnice I/52
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá převedením cyklistů přes vodní dílo Nové Mlýny. Návrh vede po hrázi, mimo stávající silnici I/52, jako příprava pro záměr dálnice D52. Práce řeší návrh směrového a výškového vedení cyklostezky podél silnice I/52, napojení cyklostezky na přilehlou síť cyklotras a varianty křížení cyklotrasy 5174 se silnicí I/52 pro zvýšení bezpečnosti.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Gebhardt, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér ,,Architektonická studie bikrosového areálu Favorit Brno. Tento ateliér byl zaměřen na návrh zázemí pro Bikrosovou trať. Dále na vypracování architektonicko-urbanistické studie sportovního areálu v Komárově s předpokladem dominanty cyklistické haly. Propojení pěších cest, a zjednodušení dopravní obsluhy. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, patřící TJ Favoritu Brna. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkání v dráhové cyklistice. Zároveň by měl být využitelná pro trénink, konání menších závodů a jiné sportovní i kulturní akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno. Jehož domácím místem je v současnosti nevyhovující cyklistický stadion na Brněnském výstavišti. Tento stadion dnes nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit míčovým sportům a dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Klade důraz na oddělení vstupů diváků a sportovců. Hlavním výrazovým prvkem jsou dvě hmoty, z niž jedna umožňuje veřejnosti vystoupat po rampě po obvodu stadionu do vyhlídkových míst. Z rampy je možno vidět děj uvnitř stadionu. Atraktivitu celého areálu zvyšuje navržené dopravní hřiště a pumptrack. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na území areálu vzniknou 3 nové parkoviště.
Zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská (silnice II/435) v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy
Masaříková, Petra ; Holcner, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy. Návrh obsahuje úpravu stávajících křižovatek, komunikace pro pěší a autobusových zastávek. V diplomové práci je řešený návrh nové komunikace pro cyklistickou dopravu. Na upravovaných křižovatkách byla naměřena intenzita stávající dopravy a vypočítána kapacita daných křižovatek. V zájmovém úseku je zpracován rozbor nehodovosti.
Rekonstrukce ulice Stromořadní a části ulice Břetislavova v Břeclavi
Olej, Otto ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Rekonstrukce úseku je navržena kvůli zlepšení technického stavu komunikací a zlepšení bezpečnosti dopravy silniční i pěší, které se zde protínají u důležitého dopravního uzlu - břeclavského vlakového a vedlejšího autobusového nádraží. Před budovou nádraží je vyřešeno dostatečné množství parkovacích stání s ohledem na velké množství pěších. Projekt také počítá s výhledovým vytvořením tzv. malého městského okruhu a napojením na plánovaný obchvat města, s čímž souvisí velká redistribuce dopravního toku ve městě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.