Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management kvality v systému řízení ve vybraném podniku
CHADIMOVÁ, Iva
Anotace Dnešní doba s sebou přináší s rozvojem podnikatelského a tržního prostředí, kde nabídka převyšuje poptávku, i vyšší nároky zákazníka. Ten již není ochoten dělat jakékoliv ústupky či tolerovat chyby na straně dodavatele, ale vyžaduje určitou kvalitu. Podniky jsou vystaveny velké konkurenci a hledají možnosti jak se na trhu udržet. Jednou z těchto možností je právě vysoká jakost výrobků a služeb. O rostoucím významu jakosti vypovídá i množství podniků, které mají certifikáty nebo jiná osvědčení jakosti, jež se stávají v dnešní době téměř samozřejmostí. Jakost výrobků a služeb se stala významným konkurenčním faktorem, často rovnocenným, ne-li důležitějším než cena. Diplomová práce se zabývá oblastí managementu kvality jako nástroje zvyšování výkonnosti podniku, zlepšováním efektivnosti managementu jakosti s cílem získání a dosažení vyšší spokojenosti zákazníka. Cílem diplomové práce je zhodnotit stávající stav řízení jakosti a navrhnout rámcové změny v řízení kvality směřující k vytvoření systému jakosti vedoucí k získání certifikátu sytému jakosti. K dosažení cíle práce byla vypracována analýza současného stavu řízení v konkrétní firmě. Na základě této analýzy byly podle vybraných prvků normy CSN EN ISO 9001:2000 navrženy rámcové změny v řízení jakosti firmy. Výsledek práce ukazuje, že ve firmě je potřeba podniknout ještě mnoho kroků k dosažení řízení systému jakosti odpovídající normě ISO 9001:2001.
EFQM - model Excelence
FLOSMANOVÁ, Eva
Diplomová práce je zaměřena na oblast managementu kvality. Zavádění a aplikace modelu Evropské nadace pro řízení kvality EFQM do Policie České republiky. Analýza postupu zavádění do policejní praxe a vybraného útvaru Policie České republiky. Vyhodnocení procesu zavádění a jeho přínosu ve zlepšení výkonnosti, kvality a image.
Management kvality ve vybraném podniku
KLIMASOVÁ, Eva
Bakalářská práce je zaměřena na management kvality ve společnosti STAVCENT a.s.. Společnost vznikla v roce 1992 a je stavební firmou, která komplexně řeší a zajišťuje realizaci průmyslových, občanských a bytových staveb na území Jihočeského kraje. STAVCENT a.s. navazuje na dlouholetou tradici v oblasti výstavby a údržby objektů, začínající v roce 1950, kdy vznikaly komunální stavební podniky. Společnost si je vědoma zvyšujícího se tlaku na požadovanou jakost výrobků a služeb. Aby získala konkurenční výhodu v boji o zákazníka, zavedla v roce 2006 systém řízení kvality. Tento systém i nadále udržuje a inovuje. Díky certifikování tří systémů kvality, získala {\clqq}Zlatý certifikát``. U svých zákazníků se může pochlubit certifikátem ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Z analýzy managementu kvality společnosti vyplynulo, že přístup k řízení kvality v oblasti managementu firmy je na vysoké úrovni. Důkazem je certifikát ČSN EN ISO 9001:2001. I přesto, že se společnost dále snaží zlepšovat poskytované služby a udržet si zákazníka, je jen proces neustálého zlepšování klíčovým předpokladem v boji o zákazníka na konkurenčním trhu.
Vliv managementu kvality na podnikovou sféru České republiky
Procházková, Jitka ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Diplomová práce má za cíl zmapovat dosavadní zkušenosti českých firem se zavedeným systémem managementu kvality v podobě mezinárodní normy ISO 9001 a potvrdit či vyvrátit tak hypotézu, zda se zavedení systému managementu kvality příznivě promítá do hospodaření společností a zlepšuje jejich efektivnost. Teoreticko-metodologická část práce se zaměří na obecný výklad systému managementu kvality spolu s odůvodněním, proč podniky moderní systémy řízení zavádějí a v čem by jim tyto systémy měly pomoci. Praktická část této práce je zaměřena na realizaci dotazníkového průzkumu mezi vybranými firmami certifikovanými podle ISO 9001, který má odhalit přínosy a náklady certifikace a změnu výkonnostních ukazatelů firem.
Úloha certifikovaných systémů řízení ve stavebnictví
Eger, Pavel Antonín ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Šplíchalová, Monika (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit primární důvody pro zavádění normativních systémů řízení (kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) ve stavebních společnostech podnikajících v České republice. Dílčími cíli jsou pak zhodnocení přínosu těchto systémů a jejich vypovídací schopnosti. Dále práce popisuje historická východiska daných podoblastí managementu, subjekty, které v této oblasti působí, legislativní a normativní rámec, kterým se tyto systémy řídí a stručně nastiňuje teoretické aspekty, tedy principy a zásady, těchto systémů řízení. Záměrem práce je zasazení problematiky těchto systémů řízení do širších souvislostí a otevření diskuse na téma vypovídací schopnosti certifikátů o shodě s požadavky relevantních norem.
Analýza přínosů integrace systémů managementu kvality, environmentu a BOZP v organizaci DSP a.s.
Katzer, Jiří ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Jiroušek, Jiří (oponent)
Tématem této práce jsou systémy managementu kvality, environmentu a BOZP a možnosti jejich integrace. V rámci práce jsou identifikovány možnosti integrace systémů řízení a na příkladu konkrétní organizace jsou následně demonstrovány přínosy integrace. Práce obsahuje doporučení k prohloubení integrace a závěrečné hodnocení efektivnosti integrovaného systému řízení.
Analýza rizik v systému managementu kvality
Hejduková, Dagmar ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Prověření stávajících systémů kritických bodů ve dvou vybraných vinařstvích a navrhnutí řešení pro jeho zlepšení.
Porovnání požadavků normy ČSN EN ISO 9001 se skutečností ve společnosti Altran Austria GmbH
Dvorská, Kateřina ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je posoudit situaci ve společnosti Altran na základě porovnání s požadavky normy ISO 9001 a navrhnout kroky ke zlepšení současného stavu. V teoreticko-metodologické části je vymezen pojem jakost, představeny normy řady ISO 9000, včetně poslední revize normy ISO 9001. V praktické části jsou posouzeny jednotlivé prvky normy v kontextu situace ve společnosti Altran.
Návrh implementace systému managementu kvality v lékárně Bubeneč
Hesslerová, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vývojem a deskripcí managementu kvality, výkladem požadavků normy ISO 9001:2008, zhodnocením současného stavu sledované společnosti a její přípravou na zvedení systému managementu kvality podle normy ISO 9001:2008.
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Žiaková, Jaroslava (oponent)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.