Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 134 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán na založení fitness centra ve městě Kuřim
Pláteník, Jindřich ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje zpracování reálného podnikatelského plánu na založení nového mikropodniku, který se specializuje na služby v oblasti fitness ve spádové oblasti Kuřim. Teoretická část popisuje východiska související s myšlenkou podnikání a trhu, podnikatelským plánem a jeho strukturou včetně popisu použitých analyticko-výzkumných metod a nástrojů. K vymezení a prověření nosné myšlenky je využit vlastní kvalitativní výzkum a metoda Lean Canvas. Analytická část obsahuje výstupy z provedených analýz a výzkumu, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie pro začínající mikropodnik. Návrhová část práce vypracovává již konkrétní části podnikatelského plánu v návaznosti na zvolenou strategii tak, aby byl plán realizovatelný a životaschopný.
Marketingová strategie společnosti Dream Fires
Kašpárková, Lenka
Kašpárková, L. Marketingová strategie společnosti Dream Fires. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost zabý-vající se odpalováním ohňostrojů. V teoretické části je představena problematika strategického marketingu a použitých analýz. Praktická část využívá poznatků z literatury a výsledků kvalitativního výzkumu. Je zde uveden popis společnosti a jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a výsledná SWOT analýza. Na základě výsledků těchto analýz bude navržena vhodná marketingová strategie, která povede k získání nových zákazníků v novém segmentu a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
Mesárošová, Natália
Mesárošová, N. Marketingový mix ve vybraném podniku poskytující služby. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu na zlepšení využití jednotlivých prvků marketingového mixu podniku Cukrárna Maxim. Teoretická část je věnována poznatkům v oblasti marketingu a vychází z odborné literatury. V praktické části je nejdříve provedena analýza prostředí podniku, analýza marketingového mixu a následná segmentace trhu. Na základe analýz a segmentace jsou zformulovány návrhy a doporučení pro zlepšení situace. Následně jsou vyčísleny i hlavní nákladové položky v rámci jednotlivých návrhů a je poukázáno na nezbytnou kontrolu společně s případným měřením efektivity.
Návrh strategie pro rozvoj sociálního podniku
Hrnčíř, Adam
Hrnčíř A., Návrh strategie pro rozvoj sociálního podniku Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem strategie pro rozvoj sociálního podniku Fashion for help. První část je věnována teoretickým pojmům, které jsou důležité pro sociální podniky a management. Druhá část se věnuje současné situaci firmy a provedeným analýzám, které slouží jako podklady pro následně sestavené strategie.
Financování podnikatelských aktivit
Špaček, Michal ; Karas, Michal (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výběr optimálního financování dlouhodobého hmotného majetku. V teoretické části jsou popsány možnosti financování a analýzy použité k hodnocení současného stavu vybrané společnosti. V části praktické jsou provedeny jednotlivé analýzy, které slouží jako podklad pro závěrečnou část, kde bude vybrán nejvhodnější způsob.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Bařina, Karel ; Skoupil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena jak na teoretické, tak praktické vytvoření podnikatelského záměru, za účelem vytvoření reálného podnikatelského subjektu. Teoretická část především charakterizuje nejdůležitější pojmy, které k pochopení problematiky potřebujeme. V praktické části práce si pak aplikujeme vědomosti získané vyhotovením teoretické části a zároveň je proveden výzkum vzorku cílové skupiny, podle kterého je následně analyzována efektivita celého záměru.
Podnikatelský plán na založení fitness centra ve vybrané lokalitě
Mikmeková, Denisa ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu na založení fitness centra ve Šlapanicích. První teoretická část popisuje základní pojmy související s danou oblasti podnikání a právních forem, zásady a strukturu podnikatelského plánu, zejména pak použité analyticko-výzkumné metody v rámci plánování. Analytická část obsahuje provedení analýz podnikatelského prostředí pro validaci myšlenky a zmapování tržního a obecného prostředí, jejíž výsledky jsou následně shrnuty do SWOT matice a zhodnoceny metodikou EFE/IFE. Následně je vybrána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti, která je rozpracována do dílčích částí podnikatelského plánu tak, aby byl realizovatelný a životaschopný.
Podnikatelský plán pro založení kavárny s ruční výrobou dezertů ve vybrané lokalitě
Kohoutková, Klára ; Krátký, Radim (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení kavárny s ruční výrobou dezertů ve Slavkově u Brna. Teoretická část obsahuje popis základních pojmů a východisek pro založení podniku v oblasti hlavní myšlenky, užitých analytických metod v rámci plánování včetně samotné struktury podnikatelského plánu. Analytická část obsahuje identifikaci klíčových faktorů z oblasti vnějšího, oborového a vnitřního prostředí včetně provedení vlastního marketingového výzkumu u potenciálních zákazníků a na základě souhrnu a zhodnocení, je pak vybírána vhodná strategie začínajícího podniku v této oblasti. Návrhová část vypracovává zvolenou strategii do dílčí části struktury podnikatelského plánu tak, aby byl projekt realizovatelný.
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Rambousková, Ivona ; Ptáček, Roman (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, podnikatelského plánu a jeho struktury, zejména pak analytických a evaluačních metod využitých ve druhé kapitole. Analytická část práce obsahuje zpracování analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí za pomocí sběru sekundárních a primárních dat formou vlastního marketingového průzkumu u potencionálních zákazníků. Návrhová část detailněji vypracovává zvolenou strategii a navazující dílčí části plánu pro založení cukrárny tak, aby byl projekt realizovatelný a životaschopný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 134 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.