Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
Mesárošová, Natália
Mesárošová, N. Marketingový mix ve vybraném podniku poskytující služby. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu na zlepšení využití jednotlivých prvků marketingového mixu podniku Cukrárna Maxim. Teoretická část je věnována poznatkům v oblasti marketingu a vychází z odborné literatury. V praktické části je nejdříve provedena analýza prostředí podniku, analýza marketingového mixu a následná segmentace trhu. Na základe analýz a segmentace jsou zformulovány návrhy a doporučení pro zlepšení situace. Následně jsou vyčísleny i hlavní nákladové položky v rámci jednotlivých návrhů a je poukázáno na nezbytnou kontrolu společně s případným měřením efektivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.