Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
UDK toolkit
Opletal, Martin ; Pečiva, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů Unreal Engine 3 (UE3). Práce obsahuje případovou studii vytvořené scény v tomto projektu.
Herní engine pro 2D hry
Štanglica, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika vývoje s tímto spojená. Také je obecně vysvětlen pojem herní engine. V dalších částech práce je podrobněji popsán návrh a implementace samotného enginu a jeho částí, a na závěr také vývoj demonstrační aplikace, dokazující použitelnost enginu, kterou je jednoduchá 2D hra, přičemž je kladen důraz právě na to, jak aplikace využívá možností tohoto enginu.
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
Fyzikální simulace v počítačových hrách
Dočkal, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou moderních herních enginů se zaměřením na fyzikální simulace a částicové systémy. Nabízí přehled použitelných architektur pro vývoj herního enginu. Poskytuje charakteristiku jeho nejdůležitějších logických modulů jako scénový graf, správa zdrojů nebo vykreslování. Popsány jsou také dnešní nástroje pro fyzikální simulaci ve hrách. Hlavní část práce je soustředěna na návrh a implementaci vlastního herního enginu C3D, který využívá možností fyzikálního enginu NVIDIA PhysX. Práce nabízí moderní techniky, které vycházejí z autorových zkušeností.
Flight Turn-Based Strategy
Vysloužil, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis describes development of a reusable game engine. With it's help developers should be able to create series of turn based strategic computer games. The thesis describes the project outline and it's extension and full specification of features required for starting of with development. It also states current progress and next actions that should lead to project finalization. The thesis is written in English.
Vývoj 3D aplikací v prostředí Blender
Opletal, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá srovnáním a hodnocením dostupných nástrojů pro tvorbu 3D aplikací. Ve zvoleném nástroji (Blender) je vytvořena počítačová hra, která demonstruje jeho možnosti. Postup tvorby je zaznamenán v případové studii pro možné účely vlastní tvorby komplexní hry.
3D autoškola
Langr, Petr ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob vývoje her od tvorby modelů po implementaci vlastní hry.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Varga, Ervin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce se zabývá popisem herního vývojového prostředí Unity, jeho dostupnost, postavení na trhu, přednosti a možnosti tvorby 2D her. Práce se nejvíce zaměřuje na to, jak se po-mocí nástrojů Unity tvoří 2D hry od samotného začátku až po možnosti vydaní na plat-formu Windows. Popsány jsou nástroje pro práci s objekty, nasimulování fyzikálních zákonů, jako jsou gravitace a kolize, dále audio, kamera, práce se světlem, uživatelské rozhraní, nástroje pro vytváření scén, přecházení mezi nimi a také tvorba herního menu. Tyto nástroje jsou poukázány na projektu, který slouží jako názorná ukázka použití. Práce také popisuje největší konkurenty herního enginu Unity, jejich přednosti a nevýhody. Dá-le historii Unity, možnost zvolení si programovacího jazyka, a také výhody a nevýhody jejich použití v Unity. Z možných jazyků je vybrán jazyk C#, ve kterém se projekt vyví-jel.
Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry
Zelinka, Zbyněk ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem herního frameworku Unreal Engine 4. Nejprve je vysvětlen koncept tohoto stále populárnějšího softwarového archetypu a vybraný zástupce je zařazen do kontextu podobných alternativ. Dále je čtenář seznámen s jeho vývojovým prostředím, základními principy a programovacím jazykem Blueprint. Jednotlivé kroky jsou demonstrovány na vývoji jednoduché 2D aplikace, od založení až po export samostatné hry.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Maťha, Luboš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje nástrojům pro podporu vývoje počítačových her. Je rozdělena na dvě části. První popisuje současnou situaci na trhu s herními vývojovými prostředími (game engines), konkrétně obsahuje analýzu a popis situace na tomto trhu. Druhá část je věnována jednomu konkrétnímu vývojovému prostředí a to Unity. V této části je popsáno toto vývojové prostředí, jeho GUI a základní komponenty a funkcionality. Následně jsou tyto a další funkcionality demonstrovány na vývoji jednoduché 2D plošinové hry. Výstupem této bakalářské práce je objektivní náhled na situaci na trhu s herními vývojovými prostředími, popis prostředí Unity a popis vývoje 2D počítačové hry v tomto prostředí včetně hry samotné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.