Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí624 - 633dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace postupu při žádosti o bankovní úvěr
Skovajsa, Radek ; Kořínková, Martina (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Práce vychází z teoretických východisek a praktických pracovních postupů bank při posuzování bonity klienta v českém tržním prostředí. Jsou stanoveny základní předpoklady úspěšnosti poskytnutí bankovního úvěru podnikatelskému subjektu, vyhodnocena důležitost získaných informací, jež jsou povinnou přílohou k žádosti o úvěr. Z pohledu banky je provedena detailní analýza ekonomiky klienta, identifikována rozhodující rizika a pozitiva finanční pozice žadatele o úvěr.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Návrh podnikatelského plánu na založení kavárny s hudebním klubem
Fialová, Aneta ; Studničková, Marta (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návodem, jak založit společnost podnikající v oblasti poskytování služeb, konkrétně kavárny s hudebním klubem. Obsahuje všechny informace, které jsou potřebné k založení společnosti a jejího uvedení do provozu.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.
Kejklířová, Lucie ; Volša, Lukáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
Studie založení sportovního centra a návrh klíčových činností jeho realizace
Kratochvíl, Leoš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce přináší reálná východiska a informace o možnostech založení malé firmy zabývající se nabídkou sportovních služeb. Práce je rozdělena do tří základních částí. Teoretická východiska, uvedená jako první část, vymezují základní pojmy a činnosti. Analytická část, přináší konkrétní výsledky při zkoumání jednotlivých faktorů ovlivňujících vznik nové společnosti. Návrhová část je vlastním výsledkem práce, navrhuje klíčové činnosti spojené s realizací projektu, definuje jeho parametry a celkově posuzuje životaschopnost na českém trhu.
Zhodnocení změn přístupu společnosti Berlitz ke strategii
Jandová, Michaela ; Novotná, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti a následné zhodnocení dopadu změn přístupu společnosti k vlastní firemní strategii. Pro tento účel byla vybrána jazyková škola Berlitz Schools of Languages, spol. s r.o. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, analýzu firmy a analýzu trhu. Cílem předkládané práce je navrhnout změny, které zvýší konkurenceschopnost firmy a zhodnotit přijaté změny v přístupu ke strategii.
Rozvoj obchodních aktivit firmy
Červenka, Ondřej ; Sýkorová, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce - Rozvoj obchodních aktivit firmy - analyzuje současný stav podniku. Dále pojednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na podnikatelské činnosti. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Nakonec je sestavena SWOT matice. Z ní vyplývají návrhy rozvoje obchodních aktivit firmy.
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Návrh na zlepšení hospodaření firmy
Jirků, Simona ; Doláková, Eva (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá hospodařením společnosti ATELIER PENTA v. o. s. Zaměřuje se na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Jejím cílem je navrhnout opatření ke zlepšení současného stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí624 - 633dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.