Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetového prodeje v maloobchodě: Výsledky jednorázového šetření za rok 2013
Český statistický úřad
Nakupování přes internet je dnes již docela obvyklým způsobem pořízení potřebného zboží a v současné informační době nabývá stále větší obliby. Podle statistiky informačních a komunikačních technologií počet domácností vybavených počítačem stále stoupá. S rozvojem komunikačních technologií však již počítač není jediným přístupovým bodem na internet. Stále populárnější se stávají tablety a chytré telefony, s jejichž pomocí se lze nejen pohybovat na internetu, ale i nakupovat a platit zboží bez přímého kontaktu s obchodníkem.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Internetové obchodování v České republice
Hanušová, Denisa ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá internetovým obchodováním v České republice. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy, mezi které patří Internet, elektronické obchodování, internetové obchodování, internetový marketing, součástí je také právní úprava tohoto odvětví. Dále jsou zmíněny předpoklady úspěchu internetového obchodu, samotný obsah webových stránek a optimalizace pro vyhledávače internetových stránek. Vlastní část práce je zaměřena na zhodnocení výchozího stavu zkoumaného internetového obchodu Spotřebiče s.r.o., z hlediska návštěvnosti, přístupnosti a použitelnosti webových stránek. Dále je zhodnocena propagace společnosti na internetu. Další část práce vychází ze zjištěných nedostatků a obsahuje návrh nové obchodní strategie pro zlepšení postavení internetového obchodu. Návrh zahrnuje nové grafické řešení internetových stránek pro zlepšení použitelnosti a reklamní kampaň pro zvýšení prodeje.
Nativní framework pro univerzální nabídkový systém pro platformu Android
Pyszko, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro operační systém Android. Tento framework je určen pro efektivní vývoj mobilních aplikací, jež jsou určeny k prezentaci produktů. Framework je navržen s ohledem na možnost přizpůsobení a změny implicitního chování.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Návrh elektronického obchodu pro umělce a architekty
Hložanka, Jan ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu, který by měl sloužit začínajícím umělcům a architektům. Blíže porovnává a analyzuje různá řešení elektronického obchodu. Pomocí open-source řešení, ukazuje jak navrhnout základní vzhledovou šablonu elektronického obchodu a základy toho jak správně využít optimalizaci pro webové vyhledávače, webovou reklamu a webovou analytiku.
Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je ukázat možnost návrhu a založení internetového obchodu ve společnosti HANZA SPORT plus, s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení. Tato práce je rozdělena do logických celků, které popisují jednotlivé etapy při implementaci výsledného řešení. Dále popisuje specifika obchodování na internetu, porovnává jej s obchodováním v kamenných prodejnách, rozebírá různé cílové skupiny a možnosti zacílení při reklamních kampaní. Práce poukáže i na problematiky kvality komunikace, přehlednosti a rychlosti při expedici objednaného zboží.
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Strategie elektronického obchodu
Štěrba, Radek ; MSc, Martin Daniel, (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se bude zabývat volbou ideální strategie pro vybudování elektronického obchodu. Primárně se v této práci zaměřím na to, jakým způsobem docílit úspěšného a tím i ekonomicky přínosného elektronického obchodu. Právě především volba vhodné strategie pro elektronický obchod je základním kamenem předurčující budoucí úspěch či neúspěch projektu na trhu. V práci budu dále informovat o současném stavu problematiky elektronických obchodů. Zaměřím se též na technické možnosti zavedení těchto systémů do firem či podniků a budu se i věnovat velikosti nákladů, které budou muset firmy s tímto krokem vynaložit. V praktické části se zaměřím na elektronický obchod firmy Gronka s.r.o., kde budu mít možnost na bázi relevantně získaných dat, popsat problémy a navrhnout řešení na zlepšení situace elektronického obchodu firmy.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.