Název: Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Překlad názvu: Methodology of E-commerce Implementation Design
Autoři: Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; B2C; centralizace systémů; elektronické obchodování; internetový marketing; internetový obchod; B2B; B2C; centralized systems; e-commerce; internet commerce; internet marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21355

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet