Název:
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Překlad názvu:
Strategic Management of E-commerce Company.
Autoři:
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
This bachelor’s thesis deals with e-commerce problems and focuses on both the marketing strategies in general as well as on strategies applied at the very beginning of the business. In the practical part you can find a suggestion of a strategy based on analysis and findings gathered in the theoretical part. This strategy should help a company to achieve desired goals.
Klíčová slova:
B2C; e-shop; elektronické obchodování; Elektronické podnikání; internet; marketing; podpora prodeje; propagace; reklama; strategické řízení; advertisement; B2C; E-business; E-commerce; e-shop; internet; marketing; promotion; sales promotion; strategic management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6535