Název: Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Překlad názvu: Strategic Management of E-commerce Company.
Autoři: Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C; e-shop; elektronické obchodování; Elektronické podnikání; internet; marketing; podpora prodeje; propagace; reklama; strategické řízení; advertisement; B2C; E-business; E-commerce; e-shop; internet; marketing; promotion; sales promotion; strategic management

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6535

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246748


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet