Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Konkurenční strategie firmy
Beránek, Lukáš ; Čech, Ing Petr (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby konkurenčních strategií pro společnost působící ve službách. Cílem práce je navrhnout konkurenční strategii vybrané společnosti s ohledem na současný stav jejího celkového vnitřního prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Na základě takto stanovených cílů a konkurenčních výhod rovněž navrhne časovou implementaci vytvořené strategie.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Analýza firmy vybranými metodami
Šálková, Petra ; Ing.Bc.Adam Ondruška (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzy vybraného podniku. Pro analýzu vnějšího prostředí je použita SLEPTE analýza, Porterův model 5ti sil a pro analýzu vnitřního prostředí pak 7S. Výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a na závěr práce jsou uvedeny možná doporučení a návrhy na dílčí strategické cíle. Všechna doporučení odpovídají pravidlům SMART a jsou v souladu se strategií firmy.
Strategická analýza podniku D.I.S., spol. s r.o.
Lang, Richard ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést celkovou strategickou analýzu společnosti D.I.S., spol. s r.o. z důvodu posouzení možností jejího dalšího vývoje. Celková strategická analýza zahrnuje externí i interní analýzu firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Výsledkem práce jsou doporučení a alternativní strategie pro společnost D.I.S., spol. s r.o.
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Syraeva, Alfiya ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Ananiev, Vasko (oponent)
Předmětem bakalářské práce je PJSC Gazprom. Cílem této práce je zlepšit analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vedení společnosti. PJSC Gazprom vidí své poslání především v bezpečné, účinné a vyvážené dodávky zemního plynu a dalších energetických zdrojů a jejich produktů. Strategickým cílem PJSC Gazprom je vytvořit společnost jako lídr mezi globálními energetickými společnostmi o diverzifikaci trhu, zabezpečení dodávek, využití vědeckého a technického potenciálu, zvýšit efektivitu, Tato práce se skládá z úvodu, tří kapitol, uzavření a bibliografii. V první kapitole jsme studovali teoretické aspekty analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí PJSC Gazprom. Ve třetí kapitole, vypracovat doporučení pro zlepšení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí řízení organizace.
SWOT analysis of non profit organization
Borsuková, Lucia ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Karolína (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování SWOT analýzy Nadace Via prostřednictvím které budou odhaleny potenciální příležitosti a hrozby pro danou organizaci a její současné silné a slabé stránky. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, teoretická východiska a samotný proces týkající se tvorby SWOT analýzy. Popsaná metodika a zvolené metody jsou následně využita v části praktické na příkladu Nadace Via. Pro odhalení potenciálních příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí je využita PEST analýza podpořena základním analýzou časových řad. K odhalení vnitřního potenciálu organizace v podobě silných a slabých stránek organizace je využito hodnocení vývoje vytipovaných parametrů organizace ve srovnání s analogickými organizacemi. V závěru práce jsou shrnuty důležité informace získané převedenou analýzou a navrženy doporučení pro danou organizaci.
Studie příležitosti a studie proveditelnosti
Černá, Kristýna ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza realizovatelnosti plánovaného projektu týkajícího se výstavby ekologického hotelu v českém prostředí na příkladu společnosti Yves Rocher. Důvodem výběru tohoto tématu je můj zájem o ochranu životního prostředí a snaha upozornit na výhody implementace principů ekologického chování v rámci podnikové strategie. Obsah práce je soustředěn na zájem potenciální klientely, a míru vybudované životaschopnosti budoucího ubytovacího zařízení s cílem ověřit, zda se investice výstavby ekologického hotelu v českém prostředí vyplatí. Pro zjištění zmíněných požadovaných aspektů je celá analýza uskutečněna v předprojektové fázi, jejíž hlavní činností je studie příležitosti a proveditelnosti. Informace týkající se veřejného mínění byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření, na němž se podílelo 160 nezávislých respondentů. K podrobnému rozboru vnějšího prostředí ekologického hotelu byla použita SLEPT analýza. Její technická funkčnost umožňuje detailní charakteristiku jednotlivých segmentů obsahující vlivy působení, které mohou být zásadním ukazatelem pro vybudování požadované stability na trhu. Pro finální shrnutí získaných výsledků byla použita SWOT analýza, jejíž sumarizace byly zaneseny do metody logického rámce za účelem celkové rekapitulace zadání projektu.
Zhodnocení vnějšího prostředí vybrané organizace
BARTÍKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vhodných metod zhodnotit současný stav vnějšího prostředí vybrané organizace Opatov-Market, s. r. o. Na základně dosažených výsledků následně navrhnout vhodná opatření směřující k rozvoji organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.