Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Students themselves - Student Center Poříčí
Hradec, Miloš ; Bambuchová, Jarmila (oponent) ; Sochor, Jan (vedoucí práce)
Modern form of housing for students. each floor is like one big apartment.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Dvořáková, Vendula ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Květná zahrada v Kroměříži – památka nadnárodního významu. Je příkladem ovlivňujícím rozvoj krajinářské architektury v Evropě. Tento Libosad, který se postupně vyvíjel od 17. století, sloužil pro potěchu uměnímilovných hostů. V současné době tento svět soch antických bohů a postav historie a bájí tvořený špalírovými stěnami, kvetoucími záhony, podtržen prací štukatérů, sochařů a freskařů na zahradních objektech nedokáže dnešnímu člověku nabídnout to, co očekává. Částečně se totiž změnil důvod návštěvy zahrady. Většina sem v první řadě přijde navštívit památku zapsanou roku 1998 na Seznam světových kulturních a přírodních památek UNESCO a něco se o ní dozvědět. Až při této příležitosti si odpočinout a strávit příjemné chvíle. Tím vzniká sekundární prostor sloužící k získání informací a zároveň relaxaci a zábavě.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Šímová, Jana ; Mazalová, Alena (oponent) ; Sochor, Jan (vedoucí práce)
Revitalizace předpolí Květné zahrady má za cíl více příblížit Květnou zahradu lidem. Podat inforamce o historii Květné zahrady i o současném stavu. Zároveň doplňuje funkce, které v zahradě nefungují nebo zcela chybí. Snahou je vytvoření atraktivního vyhledávaného místa pro relaxaci, zábavu a vzdělání.
Stolování v přírodě
Trčková, Jitka ; Buganská, Tamara (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Stolování, které sjednocuje předměty k tomu potřebné. Řešení nádobí ( talíře, příbor, poháry), deky určení k sezení a samotného obalu těchto prvků. Obal je řešen v ohledu na cyklisty, pěší a lehce se uloží i v autě náročnějšího zákazníka. Set je určen pro 4 lidi. DEKA, jejíž tvar vychází ze čtverce, místo určené ke stolování jsem přesunula ze středu ke kraji nejdelší strany, čímž jsem chtěla uživatele seskupit blíže k sobě, přesto ale tak, aby na sebe při konverzaci pohodlně viděli. Místo ke stolování je zvýrazněno barevnými segmenty z pryže ( protiskluzovým efektem na povrchu), které mají díky větší tvrdosti oproti tkanině tu funkci, že vyrovnávají povrch nerovné země, divoce rostené trávy apod. TALÍŘKY, které jsou zhotoveny ze dvou částí, mělký a hluboký v jednom. Uvnitř hlubokého talířku je prostor využit pro uskladnění příboru. PŘÍBOR, se skládá z klasické sestavy nože, vidličky a lžičky. Všechny tři prvky mají v podélné části drážku, která zajišťuje fixaci příboru do sebe. Tato fixace zabraňuje hrkání a zbytečnému pohybu v prostoru určenému pro příbor, tedy v hlubokém talířku. POHÁRY tvarově vychází z celkového tvarosloví konceptu. Na straně, kde je pohár nejvyšší, jsou umístěny kolejnice ve kterých je vložen hrot, který dle potřeby uživatel vysune v případě popíjení mimo deku nebo rovnou plochu. Tento hrot je určen k zapíchnutí do země a zajištění poháru proti převrhnutí na nerovné ploše. TAŠKY mají klasický kvádrovitý střih, přizpůsobené k zajištění k nosiči na jízdním kole. Při menších vzdálenostech pro pěší lze využít přezky přes rameno, kdy taška vypadá jako běžný módní doplněk. Uvnitř skrývá dvě menší odepínatelné kapsy pro sadu talířků a pro sadu pohárů.
Náklady na reprezentaci z pohledu daně z příjmů právnických osob
Veselá, Lucie ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Vybíral, Roman (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní právní úpravy nákladů na reprezentaci jakožto daňově neuznatelných nákladů a jejich komparace s náklady na propagaci a sponzoring, přičemž právě tyto druhy nákladů jsem si vybrala z důvodu jejich možné zaměnitelnosti či podobnosti s náklady na reprezentaci. Po zhodnocení dosavadní legislativy v této oblasti se v práci soustředím na otázku opodstatnění těchto nákladů jakožto daňově neuznatelných a také na vytyčení hranice mezi výše zmíněnými skupinami nákladů, přičemž v práci vycházím ze současného stavu české právní úpravy, literatury, judikatury a zahraniční právní úpravy v Německu a ve Velké Británii.
Potenciál animační společnosnosti Wintour s.r.l. na českém trhu
Čmelíková, Pavla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tématem této práce je potenciál animační společnosti Wintour s.r.l. na českém trhu. Wintour s.r.l. je italská společnost předně se specializující na poskytování animačních služeb do turistických resortů. Cílem této práce je vyzkoumat, zda existuje možnost pro její působení i v České republice na základě zjištění do jaké míry je již animace v České republice rozvinutá. Teoretická část práce je pak zaměřena na hlubší objasnění funkce animace v cestovním ruchu a na popis společnosti Wintour s.r.l. včetně jejího marketingového mixu.
Reklama z pohledu českého daňového práva
Králová, Štěpánka ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Práce se věnuje analýze daňových dopadů reklamy. Reklama jako nástroj, jehož cílem je hledání zákazníků a podpora prodeje, může mít mnoho konkrétních forem. Autorka obecně definuje daňovou uznatelnost nákladů na reklamu při stanovení základu daně z příjmů a následně uvádí daňové souvislosti různých forem reklamy jak z pohledu daně z příjmů, tak i z pohledu DPH. Z daňového hlediska je důležité odlišení reklamy od reprezentace. Určitou výjimkou je bezplatné poskytování reklamních předmětů. Dále jsou odlišeny dary od sponzoringu, včetně uvedení jejich dopadů na straně jejich příjemců. Pozornost je věnována také daňovým souvislostem reklamy ve formě reklamních vzorků a ochutnávkových akcí, slev a věrnostních programů. Autorka se zaměřuje také na legislativní omezení marketingových soutěží. Dopady na dotčenou problematiku má také harmonizace v oblasti reklamy a daní v EU, z níž je následně odvozen možný budoucí vývoj této oblasti.
Využití animačních programů v cestovním ruchu
Kim, Zhanna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Daná diplomová práce se zabývá problematikou využití animačních programů v cestovním ruchu. Věnuje se popisu animačních programů a procesu jejich realizace. Postupně jsou charakterizovány různé druhy animačních činností -- sportovní, kulturní a společenské, činnosti se zaměřením na děti a mládež, alternativní činnosti. Značná pozornost je věnována organizačním, ekonomickým, personálním aspektům animace.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.
STUDIE ROZVOJE BROADBANDU V ČESKÉ REPUBLICE
Mohr, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Mastník, Miloš (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje širokopásmového připojení (broadbandu) k Internetu v České republice. Snaží se odpovědět na otázky nízké penetrace domácností Internetem u nás a překážek jejího rozvoje. Práce ve své úvodní části obsahuje analýzu v Česku nejrozšířenějších dostupných možností připojení k Internetu a jednotlivých nabízených služeb včetně formulace nutných podmínek na trhu pro rozvoj broadbandu v ČR. Na tuto analýzu navazuje kapitola trendů v oblasti broadbandu, tedy pohled na plány významných subjektů v Česku i ve světě, na současnou do jisté míry latentní poptávku po službách využívajících broadband infrastrukturu a projektované zákaznické potřeby. Z této analýzy vyplývají důležité závěry, které jsou následně využity pro formulaci doporučení v podobě klíčových faktorů úspěchu firem působících na broadband trhu. Další text práce se rovněž zabývá současným stavem GTS Novera a dívá se i na její veřejně dostupné plány dalšího rozvoje. Načerpané teoretické znalosti jsou následně použity ke zpracování samotného přínosu práce, jímž je case studie zasíťování modelového pražského sídliště broadband infrastrukturou a navržení reálného technicko-ekonomicko-obchodního modelu pro společnost GTS Novera k realizaci byznys plánu v těchto konkrétních podmínkách. Následně jsou tyto výsledky zasazeny do rámce studie návratnosti investice s návrhem nových služeb pro další rozvoj společnosti GTS Novera.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.