Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,700 záznamů.  začátekpředchozí3039 - 3048dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr založení společnosti
Hladíková, Jana ; prof. RNDr. Josef Hynek, Ph.D., MBA (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracovat podnikatelský záměr pro otevření maloobchodní prodejny se spodním prádlem. V první části se snažím shrnout všechna teoretická fakta a východiska, která souvisí s daným tématem, v praktické části se budu zabývat vytvořením podnikatelského záměru pro novou prodejnu včetně důležitých analýz.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Hégrová, Šárka ; Chytková, Radka (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace firmy Cat Cut, s.r.o. v období let 2010 – 2013 včetně, na základě účetních výkazů firmy. V první části se práce věnuje metodám finanční analýzy, kde jsou jednotlivé metody popsány teoreticky, dále je představena analyzovaná společnost, která byla využita k řešení této práce. V druhé části se bakalářská práce věnuje aplikaci vybraných metod finanční analýzy a vlastnímu návrhu řešení zjištěných nedostatků a jejich zhodnocení.
Marketingový mix maloobchodu
Hon, Marek ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, masných výrobků a farmářských produktů. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována podniku a jejímu popisu. V části návrhové je pak cílem analýza jejího současného stavu a vytvoření návrhu marketingového plánu.
Marketingový mix podniku
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Hodnocení finanční situace vybraného podniku
Horna, Jan ; Knoflíčková, Vladimíra (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce hodnotí finanční situaci společnosti VITAR, s.r.o. Při hodnocení jsem využil základních metod finanční analýzy. Hlavním zdrojem informací, ze kterých byla provedena analýza, byly účetní výkazy z let 2009 - 2013. Na základě získaných výsledků byla navržena doporučení ke zlepšení finanční situace společnosti.
Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Honza, Marek ; Kroupová, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a následné zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingu a uvedeny předpoklady pro marketingové plánování. Další část popisuje společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a analýzu její současné situace. Praktická část obsahuje vytvoření návrhu marketingového plánu pro podnik se zvolenými cíly.
Návrh inovace střelnice pro brokové disciplíny
Mikoláš, Jaroslav ; Ženčuch, Jan (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem a analýzou sportovního zařízení střelnice pro brokové disciplíny. Práce je rozdělena na několik částí. První část obsahuje teoretická východiska, která jsou následně aplikována v praktické části. Cílem práce je na základě všech provedených analýz zpracovat návrhy na inovaci střelnice.
Komunikační mix podniku
Lévek, Martin ; Řihák, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna teoretická východiska potřebná jako nezbytný základ bakalářské práce. V analytické části následuje analýza současných nástrojů komunikačního mixu v konkrétním podniku. V poslední části je navrhnut nový komunikační mix.
Podnikatelský záměr – založení relaxačního centra
Spurná, Kamila ; Krupičková, Kamila (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru pro založení relaxačního centra v městě Brno. Zabývá se problematikou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, průzkumem trhu a konkrétními návrhy na uskutečnění. Účelem práce je posoudit, zda bude záměr realizovatelný či nikoliv.
Prostředí, organizace a řízení sportovního klubu HC Kometa Brno
Dufek, Robin ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Cílem předkládané bakalářské práce je analyzovat vybraný hokejový klub z hlediska řízení a organizační struktury. Práce je rozdělena do tří částí, přičemž v první, teoretické části, se zaobírám organizační strukturou, jejími typy v tomto druhu společností a sportovních organizací. Dále se zabývám vymezením ekonomických pojmů a metod, které byly použity při zpracování mé bakalářské práce. V praktické části je rozebrána především organizační struktura a činnost profesionálního aparátu, ekonomická i sportovní situace hokejového klubu HC Kometa Brno. Na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukazuji ve třetí části na možné nedostatky v řízení a předkládám návrhy, které by vedly k optimalizaci organizace a řízení společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,700 záznamů.   začátekpředchozí3039 - 3048dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.