Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 257 záznamů.  začátekpředchozí245 - 254další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nabídková cena stavebního díla
Ševčík, Jaroslav ; Comorek, Martin (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je ocenit stavbu, pro kterou je vypsáno výběrové řízení na zhotovitele. V teoretické části se zabývám cenotvorbou v průběhu životního cyklu stavebního projektu. V praktické části jsem dále rozpracoval alternativní materiálové řešení zadané projektové dokumentace a stanovil jsem konečnou nabídkovou cenu pro investora. Nabídková cena je stanovena jak pro původní zadávací dokumentaci, tak pro mnou navrhovaná alternativní řešení.
Analýza a návrh optimalizace informačních, produkčních a řídících systémů ve vybrané organizaci
Baláž, Martin ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zefektivnění fungování systémů v malém podniku zaměřeném na gastronomii. Hlavní cílem práce je analýza a následný návrh optimalizace a doporučení k informačnímu, produkčnímu a řídicímu systému v konkrétní organizaci. První částí práce je nutný teoretický základ související s tématem, dále je popis metodiky zpracování práce. Třetí část, praktická, obsahuje obecnou charakteristiku podniku, analýzu současného stavu a dotazníkový výzkum. V poslední části práce je návrh optimalizace a doporučení k potřebným částem vyplývajícím z analýzy a průzkumu. Výsledkem práce je analýza podniku v oblasti objednávkového systému a jejím hlavním přínosem jsou změny provedené v restauraci na základě uvedených doporučení.
Nové metody zásobování výroby
POSPÍŠIL, Aleš
Cílem práce je analýza nově zavedeného systému Kanban, mezi externím skladem a výrobním podnikem v Českých Budějovicích, a porovnání s dosavadním systémem zásobování
Přirozený zákon jako základ universální etiky?
TOMANDL, Antonín
Práce se zabývá zkoumáním, vývojem přirozeného zákona, jako možného výchozího bodu pro koncipování etiky universálního charakteru. Je členěna na dvě hlavní části, přičemž první je věnována historickému vývoji a prezentaci různých pojímání lidské přirozenosti, potažmo přirozeného zákona, a to od dob velikánů jako Platón či Aristotelés, po Johna Finnise. Druhá část se zabývá, přirozeným zákonem z pohledu Mezinárodní teologické komise (MTK) v jeho konkrétnější aktualizaci a pokusem o určitý stupeň komparace této koncepce s koncepty tradičními.
Optimalizace systému objednávání zboží ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Kavanová, Tereza ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat, jakým způsobem se v současné době objednává zboží ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s., a na základě analýzy těchto postupů stanovit možnosti optimalizace těchto objednávkových nástrojů. Dále je ambicí této práce finančně ohodnotit ztráty způsobené regálovými výpadky v této společnosti.
Vybrané aspekty slovosledu v současné češtině - trojí teoretický přístup
NOVÁKOVÁ, Veronika
Český slovosled je považován za poměrně volný. Klitika jsou jedním z případů fixního slovosledu v češtině. Cílem práce je seznámit se s pojetím klitik ve třech teoretických přístupech ? klasickým českým přístupu, přístupem funkčního generativního popisu a přístupem generativní gramatiky. Jako klitika jsou většinou označována jednoslabičná slova, která nenesou přízvuk a z prozodických příčin vytváří přízvukový takt s předcházejícím nebo následujícím slovem. Pokud klitika vytváří přízvukový takt s předcházejícím slovem, jedná se o příklonky, pokud se slovem následujícím, jedná se o předklonky. Tato práce se zabývá především zájmennými příklonkami. Příklonky mají poměrně pevně dané místo ve struktuře věty. Práce je rozdělena do několika kapitol. V první kapitole jsou pojednány jednotlivé teoretické přístupy. Dále pojednávám o dílčích tématech v české literatuře v pracích tří autorů ? Václava Ertla, Františka Trávníčka a Ludmily Uhlířové. V kapitole 4 stanovuji téma výzkumu, kterým je chování příklonek v komplexních větách s infinitivem. V této kapitole také uvádím, jak jednotlivé teoretické přístupy pojednávají o tomto tématu. Poslední kapitola je věnována samotnému výzkumu. Nejprve je stanovena metodologie výzkumu. Výzkum probíhal na základě dat z Českého národního korpusu (ČNK). Následuje popis výsledků, zpracováním dat z ČNK vznikly seznamy sloves, která vykazují podobné chování příklonek.
Optimalizace výběru dodavatelů ve firmě Chart Ferox, a.s.
Řezníčková, Eliška ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Průša, Karel (oponent)
Cílem bakalářské práce je najít optimálního dodavatele pro dopravu a zhotovení obalu konkrétního zboží. K tomuto hledání bude použito metod multikriteriální analýzy, která má sloužit jako návod k vybírání budoucích dodavatelů. Záměrem je vysvětlit základní principy této analýzy, představit její jednotlivé metody a prakticky předvést jejich fungování. Nejprve bude sestaveno pořadí kritérií a poté pořadí dodavatelských firem.
Obchodní a úřední dopis v ruštině a češtině
BĚHAVÁ, Jitka
Obsahem práce je seznámení čtenáře s nejpoužívanějšími formulacemi jednotlivých dopisů v obou jazycích, se základní úpravou obchodních i úředních dopisů, s překladem vybraných států světa a s výčtem vybraných zkratek v obou jazycích.
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 257 záznamů.   začátekpředchozí245 - 254další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.