Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Robot na hrani online her
Křípal, Zbyněk ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Cílem projektu je navrhnout a implementovat robota pro odehrávání tahů online her vyžadujících pro svůj běh internetový prohlížeč. Robot si stáhne internetovou stránku a na základě jejího obsahu a konfiguračních souborů rozhodne o dalším postupu, např. vyplnění a odeslání webového formuláře.
Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Beran, Pavel ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.
Reálná aplikace metod dobývání znalostí z databází na praktická data
Mansfeldová, Kateřina ; Máša, Petr (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá kompletní analýzou reálných dat v oblasti her pro více hráčů dostupných zdarma. Analýza je postavena na metodice CRISP-DM s použitím metody GUHA a systému LISp-Miner. Cílem práce je analýza odchodu hráče ve hře kulečník od společnosti Geewa a.s.. Praktická část se zabývá celým procesem dobývání znalostí z databází od teoretických znalosti týkajících se odchodu hráče, stanovení definice odchodu, přes porozumění dat, jejich extrakci, modelování až po získané výsledky. V rámci práce jsou nalezeny hypotézy závislé na různých faktorech hry.
Návrh systému pro gamehosting
LEVÝ, Ondřej
S nástupem moderních technologií, výkonných počítačových sestav, velkého množství příslušenství a všude přítomného vysokorychlostního internetu se k moderním online hrám dostává čím dál více uživatelů. Už to nejsou pouze jednoduché tahové hry se špatným grafickým zpracováním, ale jsou to do detailu vymodelované online hry, které slibují nekonečnou zábavu. Existuje zde mnoho multiplayerových her, které může hráč hostovat pro své kamarády. Zaměřil jsem se na tuto problematiku, která není nejjednodušší. Shrnul jsem možné typy serverů a operačních systémů. Nastínil jsem bezpečnostní hrozby a jak server zabezpečit před potencionálními útoky z venčí. Vytvořil jsem návod a naprogramoval Admin control panel, kterým lze hostovanou hru snadno ovládat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.