Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu podniku
Krmíček, Vlastimil ; Vymazal, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. Úvodní část je věnována teoretickým poznatkům týkající se dané problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku. V závěrečné části je navržen nový komunikační mix, který má za úkol zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
Hodnocení finanční situace vybraného podniku
Balíček, Radim ; Matěja, Zdeněk (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je zpracování návrhů na zlepšení finanční situace společnosti GTK, spol. s r.o. pomocí vybraných metod a ukazatelů finanční analýzy. V první části budou vymezena a teoreticky rozebrána zvolená východiska k dané problematice. V druhé části bude provedena finanční analýza na základě poznatků z části teoretické, dosažené výsledky budou interpretovány a následně budou navržena řešení ke zlepšení stávajícího stavu.
Návrh marketingového plánu
Bardoň, Marek ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového postupu v případě nové metody použité v produktové řadě v oblasti zdravotnictví. První část práce se zabývá možnými marketingovými nástroji. Druhá část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu nabídky na trhu a konkurenceschopnosti produktů se stejnou cílovou skupinou. Třetí část obsahuje marketingový plán pro uvedení produktu na trh a podporu jeho prodeje.
Řízení projektu a optimalizace projektového řízení
Straková, Iva ; Pecháčková, Iva (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce s tématem „Řízení projektu a optimalizace projektového řízení“ je zaměřena na zprostředkování služeb mezi německým a českým a německým a ruským trhem a dále pak na zvýšení prodeje protipožárních nástřiků (omítkovin) vyráběných ve Francii a dovážených firmou PROMAT. Hlavní role v tomto projektu hrají firmy DOPOS HK s.r.o., COMETEC a PROMAT PRAHA. Z Ruské strany žádné kontakty zatím nejsou. Ve své práci provedu analýzu jak zmíněných firem, tak i analýzu tuzemského a zahraničního trhu, popíši problémy, s jakými se firmy setkávají a pomocí projektu se pokusím tyto problémy minimalizovat či je úplně odstranit a splnit tak stanovené cíle.
Analýza struktury klientů České spořitelny pomocí časových řad
Mašková, Michaela ; Svoboda, Petr (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou počtu klientů v České spořitelně. V teoretické části jsou definovány statistické metody, potřebné k jednotlivým výpočtům a základní pojmy v oblasti bankovnictví. Praktická část je poté věnována samotné analýze vývoje počtu klientů za uplynulé období v porovnání s konkurencí a následné predikci budoucího vývoje.
Rozvoj obchodních aktivit firmy-Centrum integrovaných služeb spol. s.r.o.
Zeisková, Zdeňka ; Pražáková, Soňa (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav firmy. Zkoumá její vnitřní a vnější prostředí, které na ni působí a ovlivňuje ji. Obsahuje návrh rozvoje firmy opírající se o specifické přednosti a potlačující největší hrozící rizika firmy.
Podnikatelský záměr na založení penzionu se zaměřením na agroturistiku
Stískalová, Radka ; Kupec, Tomáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení rodinného penzionu zaměřeného na agroturistiku v malé obci Dolní Újezd v Olomouckém kraji. Cílem práce je na základě provedených analýz navrhnout a zhodnotit možnost realizace, včetně finančního plánu a plánu rizik.
Podnikatelský záměr - výcvik psů
Zeman, Pavel ; Jaroš, Luboš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na výcvik psů. Na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí stanoví potřebné náležitosti vybraného podnikání. Cílem této práce je, s důrazem na marketingový a finanční plán podnikání, posoudit, zda je podnikatelský záměr reálný a uplatnitelný v praxi.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Machová, Petra ; Zemanová, Věra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků úklidové firmy ČISTĚ CZ s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroje pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.