Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv kameniva na reologii vápenných malt
Vozák, Rastislav ; Rovnaník, Pavel (oponent) ; Vyšvařil, Martin (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je skúmanie vplyvu kameniva na reologické vlastnosti vápen-ných mált. V teoretickej časti sa táto práca zaoberá popisom typov kvapalín a základných reologických veličín. Následne sú popísané niektoré z reologických modelov správania sa nenewtonských kvapalín. Ďalej v teoretickej časti je popísané meranie toku, používané zariadenia vrátane opisu oscilačného merania a jednotlivých režimov. K popisu reológie vápenných mált bola použitá dostupná vedecká literatúra a zahŕňa vplyv prídavku rôznych druhov prísad na reologické správanie. Tiež je charakterizovaný vplyv kameniva na vlastnosti vápenných mált. Experimentálna časť sa zaoberá vplyvom troch rôznych druhov kameniva na reologické vlastnosti čerstvých vápenných mált. Bolo stanovené chemické zloženie kamenív a ich čiary zrnitosti. Nasledovali tokové merania, ktoré boli vyhodnotené do tokových kriviek. Stanovovala sa medza toku, koeficient konzistencie a tokový index. Pri oscilačnom meraní sa meral komplexný, elastický a viskózny modul a stratový faktor.
Stavební průzkum a diagnostika železobetonové konstrukce
Haloun, Jan ; Heřmánková, Věra (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce ve své první části pojednává o současných i minulých metodách používaných při stavebně technických průzkumech. Teoretická část je věnována popisu provádění jednotlivých zkušebních metod a jejich vyhodnocení dle příslušných norem. Podrobnost popisu diagnostických metod je závislá na použitých metodách v praktické části. Praktická část se zaměřuje na stanovení materiálových charakteristik použitých materiálů a způsobu vyztužení železobetonových prvků. Na základě takto stanovených informací byl proveden statický přepočet průvlaku a sloupu.
Pásový dopravník pro drcené kamenivo
Kohoutek, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je cílem provést konstrukční návrh pásového dopravníku pro dopravu drceného kameniva dané zrnitosti, zadaný dopravní výkon 70000 "kg" "h" ^"-1" a zadanou dopravní výšku 7 m. V této práci jsou stručně popsány hlavní části pásového dopravníku, dále je proveden funkční výpočet dle platné normy ČSN ISO 5048, návrh základních rozměrů, pohonu, napínacího zařízení a pevnostní výpočet vybraných částí pásového dopravníku. Práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Pásový dopravník pro dopravu kameniva
Smola, Jiří ; Malášek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro dopravu drceného kameniva na vzdálenost 40 m a p evýšením 8 m. Práce obsahuje stru ný popis jednotlivých ástí dopravníku, funkční výpočet a určení hlavních rozm r dle normy ISO 5048. Práce dále obsahuje výkres sestavy dopravníku a výkres ocelové konstrukce rámu.
Vliv okolních podmínek na modul pružnosti betonu
Peřina, Tomáš ; Novosad, Petr (oponent) ; Křížová, Klára (vedoucí práce)
Stále více se modul pružnosti betonu se dostává do popředí zájmu. V minulosti byl do jisté míry opomíjen a nebyl na něj brán dostatečný zřetel. Teoretická část bakalářské práce má popsat jaké faktory ovlivňující zejména statický modul pružnosti betonu v tlaku. Praktická část práce je zaměřena na sledování modulu pružnosti betonů, lišících se na typu prostředí uložených zkušebních těles. Betony budou uloženy ve venkovním, vodím a laboratorním prostředí. Navržené receptury betonů se budou lišit především použitým typem příměsi, ale i cementu. Výsledné hodnoty budou porovnány v závislosti na podmínkách uložení zkušebních těles.
Dlážděné vozovky a problematika jejich poruch
Vlk, Radomír ; Dašková, Jaroslava (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracovat základní charakteristiky dlážděných vozovek. Vyjmenovat jejich výhody a nevýhody a na konkrétních příkladech poruch těchto vozovek pak navrhnout jejich opravy.
Návrh směsi typu asfaltový beton a stanovení odolnosti proti účinkům vody
Renza, Jaroslav ; Matoušek, David (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje a zkouší asfaltové směsi typu asfaltový beton podle návrhu národní přílohy revidované normy ČSN EN 13108-1 Asfaltový beton. V návaznosti na návrhy směsi byla porovnána její odolnost proti účinkům vody.
Šnekový dopravník drceného kameniva
Tocháček, Jakub ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepčním návrhem vodorovného šnekového dopravníku pro dopravu drceného kameniva. Práce se skládá z technické zprávy a výkresové dokumentace. Technická zpráva obsahuje především výpočet hlavních rozměrů, volbu pohonu, spojky a ložisek, mimo jiné i pevnostní kontrolu funkčních částí. Výkresová dokumentace, která je podložena modelovým zpracování v 3D CAD systému, pak obsahuje výkres sestavy celého zařízení, podsestavy jednotlivých uložení a svařovací podsestavu žlabu.
Navrhování asfaltových směsí a zkoušení odolnosti proti tvorbě trvalých deformací
Dlouhý, Petr ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zkoušením vstupních materiálů pro návrh asfaltových směsí, kde byly provedeny zkoušky kameniva a asfaltového pojiva. Následně proběhlo navržení dvou asfaltových směsí, české směsi ACO 11+ a německé směsi AC 11 DS. Tyto směsi byly dále zkoušeny na odolnost proti tvorbě trvalých deformaci. Dosažené výsledky byly vzájemně porovnány.
Návrh směsi typu asfaltový beton a stanovení odolnosti proti tvorbě trvalých deformací
Němec, Jan ; Matoušek, David (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Tato Bakalářská práce se zabývá problematikou asfaltové směsi typu ACO 11+ a jejím využitím do konstrukce vozovek. Byly vypracovány zkoušky vstupních materiálů. Vstupními materiály je kamenivo a pojivo. Na základě výsledků vstupních zkoušek byla navržena nová asfaltová směs. Tato asfaltová směs byla zkoušena na odolnost proti vzniku trvalých deformací. Na základě výsledků této zkoušky se uvažuje nad změnou národní přílohy normy ČSN EN 13 108-1 Asfaltový beton. Z hlediska porovnání výsledků jsou součástí práce srovnávací zkoušky mezi silničními laboratořemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.