Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řízení e-governmentu města
Babáková, Markéta ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením e-governmentu ve městě Tišnov. Obsahem práce je analýza a návrh na zlepšení stávajícího stavu informatizace státní správy. Nové možnosti efektivní elektronizace výkonu veřejné správy ve vztahu k občanům, firmám a úřadům.
Analýza životní situace občana v souvislosti s nástroji eGovernmentu
Hladík, Martin ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu životních situací občana v souvislosti se službami veřejné správy. Jedním z hlavních cílů je seznámit čtenáře se službami veřejné správy, s pojmem eGovernment a poskytnout srovnání této oblasti s jinými zeměmi. Splnění těchto cílů je dosaženo studiem zdrojů týkajících se českého i zahraničního eGovernmentu a je mu věnována teoretická část práce. Praktická část je věnována vybraným životním situacím (službám) občana v souvislosti s nástroji eGovernmentu. Ty byly prostřednictvím stanovené metodiky podrobeny analýze s cílem zjistit úroveň přívětivosti ve vztahu k uživateli a v případě potřeby navrhnout doporučení pro zlepšení. Stěžejní část práce je pak věnována nástroji komunikace s veřejnou správou, a to datové schránce. Čtenář se dozví, jakým způsobem schránku zřídit a aktivovat či na jaké úrovni je uživatelské prostředí a funkcionalita, kterou lze v souvislosti s datovou schránkou použít. Přínosem práce je seznámení čtenáře s prvky eGovernmentu a s projekty, které jsou v jeho rámci na území České republiky realizovány. Dalším přínosem je seznámení čtenáře s datovou schránkou do takové úrovně, že ji, po přečtení příslušné kapitoly, bude schopen použít.
Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu
Horáková, Dana
Horáková, D. Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu. Bakalářská práce. Brno: MENDELU, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou nástrojů eGovernmentu na konkrétním městském úřadu. Práce je rozdělena do dvou částí, na literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše obsahuje vymezení základních pojmů týkajících se eGovernmen-tu a popis základní nástrojů. Mezi tyto nástroje patří spisová služba, elektronický podpis, agendové informační systémy, datové zprávy, Czech POINT a základní registry. Nástroje jsou popisovány v souvislosti s odpovídající legislativní úpravou. V poslední části literární rešerše je krátce zmíněna budoucnost eGovernmentu. Ve vlastní práci jsou rozebrány nástroje eGovernmentu z praktického hlediska. Analýza je prováděna na Městském úřadu v Dačicích. V závěru práce podle možností uvedu řešení vyskytnutých problémů.
Aplikace e-Governmentu v menších regionech České republiky
Mertová, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením dosavadního fungování e-Governmentu a připravované koncepce "Strategický rámec rozvoje eGovernmentu 2014+". Cílem práce je na základě dotazníkového šetření hodnotícího zkušenosti a spokojenost občanů s veřejnou správou v regionech Boskovicko a Tišnovsko identifikovat hlavní nedostatky a vytvořit návrh na zkvalitnění služeb e-Governmentu v těchto regionech.
Služby Czech POINT jako součást E-governmentu v ČR
Weidemannová, Radka
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou poskytovaných služeb Czech POINT jako součást eGovernmentu s hlavním zaměřením na Českou poštu. Práce je rozdělena do dvou částí a to na literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše se zabývá vymezením hlavních pojmů týkajících se této pro-blematiky jako např. eGovernment, kontaktní místo, eGON a další, vždy s návazností na příslušný zákon. Uvádím zde také úplný výčet všech služeb Czech POINT s jejich stručnou charakteristikou. V závěru této části práce se zmíním o novinkách v poskytování služeb v eGovernmentu. Ve vlastní práci provedu zmapování dostupnosti pracovišť Czech POINT ve Žďáře nad Sázavou. Konkrétně se zaměřím na pobočku České pošty a Městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou. Dojde zde k porovnání těchto dvou poskytovatelů služeb Czech POINT a odhalení některých problémů. V závěru této části uvedu konkrétní návrhy řešení uvedených problémů.
Vliv zavedení datových schránek na efektivní komunikaci ve státní správě
Svoboda, Jiří ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktuálními aspekty informatizace veřejné správy. Posuzuje vliv zavedení systému datových schránek na efektivní komunikaci ve státní správě a hodnotí, nakolik jsou datové schránky přínosem pro občany tohoto státu. První část práce, po definování v této oblasti užívaných pojmů, se zaměřuje na projekt eGovernmentu a jeho čtyř pilířů. Dále hodnotí jeho vliv na snižování administrativní zátěže podnikatelů a na život občana v informační společnosti. Následující část práce upozorňuje na mezery v legislativě, která vytváří pravidla pro systém datových schránek a má bezprostřední vliv na efektivitu jejich fungování. Součástí práce jsou také průzkumy hodnotící dopady zavedení systému datových schránek na efektivní komunikaci orgánů státní správy a samosprávy a na občany naší země. Práce upozorňuje na zjištěné problémy systému datových schránek, analyzuje jejich příčiny a nabízí možnosti jejich řešení.
Procesní řízení ve veřejné správě a eGovernment
Pávek, Jan ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce je eGovernment v České republice a návrh efektivní komunikace s veřejnou správou. První část práce zkoumá pojem eGovernment, srovnává různé definice a stanovuje definici vlastní. Následně odhaluje výhody a možné nedostatky eGovernmentu a zabývá se zásadami při jeho zavádění ve veřejné správě. Předmětem další části práce je stav eGovernmentu v České republice. Je zmapován vývoj jeho hlavních pilířů -- datových schránek, kontaktních míst Czech POINT a systému základních registrů. U každého z nich hodnotím jeho aktuální stav a navrhuji možnosti rozvoje do budoucna. Poslední část práce se zabývá strategií pro efektivní komunikaci s veřejnou správou. Závěrem stanovuji hlavní komponenty pro její úspěšnou realizaci. Prvním hlavním cílem této práce je vyhodnocení stavu eGovernmentu v České republice. V rámci něj je klíčové odhalení hlavních nedostatků včetně vlastních návrhů jejich odstranění a možností dalšího rozvoje. Další cíl se týká efektivní komunikace s veřejnou správou. Jeho předmětem je navržení strategie pro tuto oblast. V návaznosti na ni jsou definovány pilíře, které napomohou zvýšení efektivity komunikace. V části týkající se analýzy stavu eGovernmentu v České republice bude využito k dosažení cílů různých zdrojů. Mezi ně patří články na odborných serverech, tisková vyjádření státní správy, odborné časopisy, články v médiích a další. Budou taktéž využity bohaté zkušenosti autora ve vztahu s veřejnou správou díky jeho podnikatelské činnosti. Strategie pro efektivní komunikaci bude stanovena pomocí řady odborných metod osvojených při dosavadním vysokoškolském studiu. Práce je přínosná z pohledu veřejnosti skrze seznámení se skutečným stavem českého eGovernmentu a zároveň i z pohledu veřejné správy díky návrhu dílčích zlepšení a řešení efektivní komunikace.
Měření efektivity elektronické státní správy
Tajtl, Martin ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stiegler, Petr (oponent)
Tato práce popisuje problematiku eGovernmentu a navrhuje způsob měření e-služeb veřejné správy. Popsán je stav českého eGovernmentu v detailu na vybrané projekty a v mezinárodním srovnání. Z popisu vyplývá, že rozvoj stále probíhá, ale v mnohem nižším tempu než je tomu v elektronicky vyspělejších zemích. Jako hlavní problém je identifikováno nedůsledné strategické řízení a resortismus, který brání úspěšnému nasazování průřezových projektů. Na základě popisu současného stavu a zahraničních zkušeností navrhuje autor konkrétní doporučení pro budoucí rozvoj elektronizace veřejné správy v České republice. V návaznosti na problematické řízení je v práci navržena a otestována metodika pro měření efektivity e-služeb veřejné správy. Tato metodika je objektivním postupem měření efektivity e-služeb s cílem poskytnout zpětnou vazbu poskytovatelům služeb. Testování metodiky hodnotí trojici služeb daňové agendy a poukazuje na jejich nedostatky včetně návrhu nápravných řešení.
Informační systémy veřejné správy ČR
Hamouz, Ondřej ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Ve své práci se zaměřuji na popis Informačního systému veřejné správy v České republice a dvou, dosud jediných, jeho plně spuštěných podsystémů - Czech POINT a Datové schránky. Dále se zaměřuji na popis konceptů, vývoj, technické zpracování a zejména na využívání systémů v praxi. Zároveň prezentuji informace o plánovaném budoucím vývoji jak Informačního systému veřejné správy, tak jeho obou zmíněných podsystémů. Informační systém veřejné správy je v současné době stále ve fázi vývoje, i přes to, že již některé jeho součásti fungují. Cílem jeho vývoje je zapojení většího množství informačních a komunikačních technologií do fungování veřejné správy, stejně tak jako jejich využití při komunikaci úřadů s občany i úřady mezi sebou. Systém Czech POINT, který byl spuštěn v roce 2008, je v současnosti plně funkční. Jedná se o tzv. kontakní místo veřejné správy, na které se mohou občané obrátit v případě potřeby ověřeného výpisu z evidencí a rejstříků, které jsou veřejnou správou vedeny, autorizované konverze dokumentů nebo manipulace s datovými schránkami. V práci se zaměřuji zejména na praktické využívání tohoto systému. Datové schránky jsou příkladem nástroje přímé komunikace s veřejnou správou. Komunikace prostřednictvím tohoto systému je plnou náhradou komunikace ve formě úředních dopisů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.