Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,581 záznamů.  začátekpředchozí1551 - 1560dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku Moreau Agri, s.r.o.
Bosáková, Dana ; Kovář, František (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zpracování strategické analýzy podniku Moreau Agri, s.r.o. na základě vývoje minulých let. Jsou zde použity strategické modely a nástroje, které jsou nejprve teoreticky popsány a poté aplikovány na konkrétní podnik.
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vacíková, Hana (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
Marketingová strategie firmy SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mach, Petr (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Oskar - od vstupu k prodeji
Sedlacký, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chmelař, David (oponent)
Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.
Strategie podniku v kontextu současného vývoje
Krause, Josef ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Bartes, František (oponent)
Určení základní strategické orientace podniku je v dnešní době nesmírně obtížné. Svět se významným způsobem mění a objevují se nové faktory, na které podniky nejsou často připraveny. Cílem práce je provést srovnání a zhodnocení různých přístupů ke strategiím a ke zdrojům konkurenční výhody, identifikovat základní trendy, které v současné době v podnikovém okolí probíhají. Dalším cílem je identifikovat hlavní problémy, které podniky v České republice musí řešit při tvorbě a realizaci strategie. Součástí práce je rovněž vyhodnocení dopadu vybraných faktorů na tvorbu hodnoty podniků.
Marketingová strategie stavební spořitelny
Mráz, Martin ; Němcová, _Lidmila (vedoucí práce) ; Kacin, Radovan (oponent)
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
Globalisation in Strategic Context
Javor, Miroslav ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Brůžek, Antonín (oponent) ; Řezníčková, Bronislava (oponent)
Fundamental idea of presented doctoral dissertation is that investigating deeper implications of globalisation requires a specific contextual approach based on combination of interdisciplinarity and non-analytical methods, both in general and in terms of business strategy. Red line of the thesis is effort to narrow down the globalisation concept to empirically testable form on business level without loosing grip of the unique essence of this social phenomenon. The result of my research in given direction is introduction of an alternative way to expand objective understanding of globalisation on business level. This is accomplished by the means of explaining the relation between globalisation-related perceptions and expectations of business and by further utilization of this objective characteristic of contemporary globalisation for testing the relevance of other related relations within business strategy.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
Opakované hry
Skálová, Alena ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Jaček, Martin (oponent)
Diplomová práce se snaží poskytnout ucelený pohled na známé poznatky z oblasti teorie opakovaných jako části teorie her. Teoretická část se zabývá předpoklady, výpočetními principy a rovnovážnými strategiemi pro opakované hry. V praktické části je teorie aplikována na oblast petrochemického průmyslu, konkrétně na konkurenci dvou čerpacích stanic v rámci prostorově vymezeného trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,581 záznamů.   začátekpředchozí1551 - 1560dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.