Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celebritizace zpravodajství a publicistiky v českých komerčních televizích
Hložková, Dominika ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce "Celebritizace zpravodajství a publicistiky v českých komerčních televizích" pojednává o rozrůstajícím se trendu obsazování postů moderátorů zpravodajských relací a publicistických pořadů celebritami. Entertainizace a celebritizace zpravodajství nastolují otázku, zda mají tyto fenomény podíl na (de)profesionalizaci novinářského povolání. Posun v designu hlavních tváří zpravodajských relací je znatelný, proto si tato práce klade za cíl zjistit, jaké důsledky s sebou přináší nástup celebrit na pozice hlasatelů. Analýza je zaměřena na moderátory soukromých televizních vysílatelů (Prima, Nova, Barrandov), kteří danou pozici získali bez předchozích zkušeností v médiích a bez vzdělání v oboru. Po teoretickém úvodu, ve kterém jsou představeny požadavky na televizního moderátora a vysvětleny termíny profesionalizace a celebritizace, je objasněna volba sledovaných moderátorů, stejně jako zvolená metoda zkoumání. Tou je kvalitativní obsahová analýza, jež se zaměřuje převážně na lingvistickou stránku projevu mluvčích a na jejich nonverbální komunikaci.
Sebeprezentace jako součást marketingové strategie jedince - analýza politických projevů v letech 2012-2014
Ouahdjinová, Tereza ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje roli sebeprezentace jedince v komunikační situaci. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingové strategie a vlivy, které motivují jedince k určitému způsobu jednání. Jako produkt vystavuje okolí své osobní kvality a demonstruje své schopnosti, jako marketingový manažer řídí jejich expozici a proměnu vzhledem k vývoji komunikační situace. Jeho cílem je získat požadované místo (postavení) v konkurenčním prostředí a důvěru okolí. Využívá k tomu různé přesvědčovací techniky, které formuluje do krátkodobých taktik, jejichž prostřednictvím naplňuje dílčí kroky, které jsou součástí celkové marketingové strategie zaměřené na úspěch a dosažení dlouhodobého cíle. V tomto procesu analyzuje prostředí trhu, oponenta v komunikaci i vlastní slabé a silné stránky. Poznatky posléze aplikuje v taktikách, které implementuje do komunikačního procesu, který je klíčový pro zpracovávání vysílaného sdělení a jeho interpretaci. Důležitou roli zde hrají přesvědčovací, popř. manipulativní schopnosti odesílatele sdělení. K vytvoření důvěryhodného dojmu za účelem přesvědčení protistrany, jedinec využívá nástroje verbální (argumentace) a nonverbální (gesta, mimika, paralingvistika apod.) komunikace. Tyto prvky sebeprezentace jsou rozebrány v aplikované části na politických...
Suprasegmental level of language and non-verbal aspects of the contemporary teaching French as a foreign language at the czech schools
Kasálková, Markéta ; Suková Vychopňová, Kateřina (vedoucí práce) ; Klinka, Tomáš (oponent)
Název diplomové práce: Suprasegmentální úroveň jazyka a nonverbální aspekty v současném vyučování francouzštiny jako cizího jazyka na českých školách Klíčová slova: francouzština jako cizí jazyk (FLE), interakce učitel - žák, role učitele, nonverbální komunikace, gestika, mimika, emoce, Evropský referenční rámec pro jazyky, didaktika cizích jazyků, jazyková úroveň A1 Abstrakt: Diplomová práce se zabývá (ne)přítomností suprasegmentálních prvků a nonverbálních aspektů jazyka v manuálech a v současném vyučování francouzštiny jako jazyka cizího na českých školách a zkoumá z tohoto pohledu jejich důležitost. Klade si za cíl prostudovat didaktickou koncepci výše zmíněných jevů v konkrétních učebnicích francouzštiny Amis et compagnie 1, Vite ! 1 a Le français entre nous 1 se společným jmenovatelem: schvalovací doložka Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, a upozornit jak na nedostatečné začlenění těchto aspektů do výuky cizího jazyka, tak do referenčních úrovní Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Práce popisuje nejen aktuální situaci a poukazuje na důležitost systematického zařazení výše zmíněné problematiky do výuky, ale také se snaží poukázat na fakt, že pravidelné a systematické zařazení fonetiky, zejména často opomíjených suprasegmentálnícha nonverbálních prvků, do hodin...
Komplexní aspekty komunikace - gestika a mimika
Růžičková, Eliška ; Jančík, Jiří (vedoucí práce) ; Suková Vychopňová, Kateřina (oponent)
Název bakalářské práce: Komplexní aspekty komunikace - gestika a mimika Klíčová slova: Nonverbální komunikace, emoce, gestika, mimika, interpretace Abstrakt: V své práci jsme se zabývali mezinárodní srozumitelností komplexních aspektů komunikace, zejména nonverbální složky. Z této nonverbální složky jsme se zabývali zejména gestikou a mimikou. Vzhledem k tomu, že domény nonverbální komunikace spolu úzce souvisí, jsou v naší práci zmíněny všechny domény, avšak nějvíce prostoru je věnováno mimice a gestice. Pro výzkum jsme zvolili formu dotazníku, kdy respondenti měli za úkol se identifikovat a následně interpretovat námi zvolené mimické výrazy a gesta. Výzkum ukazuje situace, kdy komunikace vedena pouze na nonverbální rovině může selhat. Dále jsme se zabývali možnostmi uplatnění nonverbální komunikace v práci pedagogů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.