Název: Sebeprezentace jako součást marketingové strategie jedince - analýza politických projevů v letech 2012-2014
Překlad názvu: Self-presentation as the Part of Personal Marketing Strategy-Analysis of Political Speeches Between 2012-2014
Autoři: Ouahdjinová, Tereza ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: argument; marketingová strategie; nonverbální komunikace; nástroje přesvědčování; proces komunikace; předvolební debata; Sebeprezentace; SWOT analýza; taktika; argument; communication process; marketing strategy; nonverbal communication; pre-election debate; Self-presentation; SWOT analysis; tactics; tools of persuasion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63555

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet