Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design digitálního budíku s rádiem
Pokorný, Martin ; Buganská, Tamara (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je uplatnit myšlenky a nápady k vytvoření inovativního designu radiobudíku s digitálním zobrazením hodin a ukázat na tomto zadání vlastní tvůrčí aktivitu, orientaci v dané problematice a schopnost samostatné činnosti.
Role médií v konfliktech: případová studie Rwanda
Mlčková, Kateřina ; Havlová, Radka (vedoucí práce) ; Kochan, Jan (oponent)
Média mohou mít velký vliv na publikum. Mohou ovlivňovat to, o čem bude člověk přemýšlet a jakým způsobem o tom bude přemýšlet. Lidé mají tendence sdružovat se do větších názorových skupin, a tak minoritní názory časem zanikají. Jelikož média mohou veřejné mínění výrazně ovlivňovat, není těžké je zneužít. Ve Rwandě došlo ke zneužití médií pro extrémistickou propagandu namířenou proti Tutsiům a umírněným Hutuům. Časopis Kangura byl využit pro rasistickou propagandu během občanské války mezi léty 1990 až 1993 a rozhlasové vysílání RTLM bylo efektivním prostředkem k organizaci genocidy a podněcování nenávisti v roce 1994. Mezinárodní média o dění ve Rwandě neinformovala s dostatečným důrazem. Nebylo tak docíleno efektu, kdy by byla konfliktu přisouzena větší priorita při řešení.
K proměně politického prostředí ve Velké Británii v důsledku nástupu masových médií (60.-70. léta 20. století)
Koštel, Jakub ; Kovář, Martin (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce je fungování vztahu médií a politiky ve Velké Británii a to zejména ve dvacátém století. Výzkum vychází ze skutečnosti, že dynamický poválečný růst v ekonomické a technologické oblasti umožnil nástup a masové rozšíření nových médií, především rozhlasového a televizního vysílání. Hlavním cílem práce je analyzovat proměnu politického prostředí ve Velké Británii a ověřit stanovenou hypotézu, dle níž byla tato transformace zapříčiněna primárně rozvojem nových médií. Změny, které se v britské politice ve dvacátém století udály, jsou demonstrovány zejména na předvolebních kampaních a způsobech politické komunikace jednotlivých politiků. Součástí práce je také stručná analýza vývoje masových médií (tisku, rozhlasu a televize) na území Velké Británie, jež poskytuje důležitý kontext pro dosažení vytyčených cílů. Výzkum se metodologicky opírá o odborné práce z oblasti mediálních a politických dějin a také o sociologické práce zabývající se politickou komunikací.
Vysílání veřejné služby v zemích Evropské Unie, jeho organizace a fungování: Studie č. 5.309
Šmíd, Milan
Způsob organizace rozhlasového a televizního vysílání má v různých zemích různou podobu, podmíněnou politickými, ekonomickými, technologickými a kulturními specifikami daného státu. Při určité míře zjednodušení lze v této rozmanitosti vysledovat dva typy vysílání, které jsou výsledkem historického vývoje, a z něhož vyplývají také dva odlišné typy organizací (co do formy společnosti, financování, způsobu řízení, požadavků na programové výstupy atd.), jež toto vysílání provozují. Jedná se o rozhlasové a televizní organizace veřejného sektoru (státní nebo založené veřejným právem) a soukromého sektoru.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketingová strategie internetového obchodu
Mentlík, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Břečťan, René (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového dárkového obchodu Dobrýkoš.cz. Jedná o dárkový internetový obchod se zaměřením na prodej dárkových košů složených ze zahraničních delikates. Marketingová strategie se opírá o marketingový výzkum a osobní zkušenosti z mého působení v tomto internetovém obchodu. Práce vyhodnocuje dotazník zaměřený na hodnocení produktů a služeb stávajícím zákazníkům, doporučuje marketingovou strategii pro tento projekt a ukazuje reálný postup při realizaci konkrétní reklamní kampaně formou rozhlasové reklamy. Jedná o reklamní kampaň zaměřenou na propagaci nových produktů v nabídce. Závěr doporučuje postup práce se stávajícími zákazníky, práci obchodního oddělení, marketingovou strategii a marketing sociálních sítí.
REGULACE ROZHLASOVÉHO A TELEVIZNÍHO VYSÍLÁNÍ
Paroubková, Martina ; Soška, Milan (vedoucí práce) ; Gregárek, Matěj (oponent)
Cílem diplomové práce bude analyzovat zásahy státu do trhu rozhlasového a televizního vysílání. Stát bývá ve většině zemí zastoupen určitou komisí a právě na jejich chování se v práci zaměřím. V první části bych ráda zvážila teoretická východiska, historické souvislosti a aktuální legislativní úpravu regulace elektromagnetického spektra, konkrétně jejích obou typů -- obsahové a strukturální regulace. Dosažené závěry budou aplikovány na situaci v České republice. Konkrétně by práce měla zodpovědět na otázky, zda je rozhodování radních nezávislé, objektivní a v rámci vymezených pravomocí. V praktické části bych chování rad ilustrovala a analyzovala na příkladu "Kauzy rádia Wave", které bylo po nátlaku Rady ČRo staženo z analogového vysílání.
Smíšený výzkum XI - 8/1947 duben ÚVVM/CVVM: Týden dětské radosti, trest smrti, knihy, péče o děti, rádio, otvírací doba. B 58, B 58
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný výborem pro pořádání Týdne dětské radosti, kulturním oddělením Plánovacího úřadu a Ústavu pro vnitřní obchod. Otázky se týkají Týdne dětské radosti, trestu smrti, péče o děti, otevírací doby obchodů, vlastnictví knih a rádia.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Smíšený výzkum IX. - 4/1947 duben ÚVVM/CVVM: Dvouletý plán, knihy, hudba, dovolená, lesy, rozhlas, Nehru, odstěhování do ciziny, změna povolání. B 54, B 54
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Smíšený dubnový výzkum byl iniciovaný ministerstvem zemědělství a kulturním oddělením Plánovacího úřadu. Otázky se týkají dvouletého plánu, omezení vstupu do lesů, chuti vystěhovat se do ciziny či změnit povolání a také tématu četby, půjčování knih, oblíbených knižních a hudebních žánrů a vlastnictví rádia.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9
Kelblová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štíhelová, Kristýna (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit Rádia Impuls jako nejposlouchanějšího rádia v České republice a RockZone 105,9 jako menšího pražského rádia. Uvádím nejvýznamější rozdíly plynoucí z odlišného postavení oboou rádií na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.