Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,308 záznamů.  začátekpředchozí1284 - 1293dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Business establishment in leisure activities field
Vrábel, Peter ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Jedná se o podnikatelský záměr založit a provozovat podnik, přičemž firmu podnikající v oblasti volnočasových aktivit představuje sportovní centrum Body Madness specializované na fitness a posilování. K dispozici pro širokou klientelu je také squashový kurt a aerobní sál sloužící na vykonávaní dalších sportovních aktivit. Snahou společníků je dosáhnout a udržovat spokojenost zákazníků.
Sportovní centra v České republice- možnosti využití pro cestovní ruch
Machková, Martina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Diplomová práce zkoumá lyžařská centra v České republice, a to převážně z pohledu nejčastějších problémů, se kterými se potýkají. Dílčími cíli je zjistit skladbu jejich návštěvníků, jak se staví k propagaci a zejména jaké kroky nejčastěji podnikají pro rozvoj a zvýšení své návštěvnosti. Pro tyto účely bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky nabízí ucelený pohled na danou problematiku přímo z očí zástupců českých lyžařských center.
Ekonomika profesionálního sportovního klubu Manchester United
Kozlov, Vitalij ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Rozbor ekonomické situace Manchesteru United, zjišťování příčin a původu zadluženosti, zhodnocení její nezbytnosti. Ve své práci rozeberu příjmy a náklady klubu, posoudím finanční přínosy soutěží, kterých se Manchester United účastní. Nalezení slabých stránek klubu, které přispívají k finančním ztrátám a navržení jejich řešení.
Státní financování squashe a badmintonu
Stupka, Jakub ; Šíma, Josef (vedoucí práce) ; Štěpánková, Kateřina (oponent)
Státní financováná těchto dvou sportů probíhá v České republice skrze Českou asociaci squashe a Český badmintonový svaz. Obě tyto organizace jsou členy Českého svazu tělovýchovy a sportu (ČSTV) a proto mají nárok na peníze od Ministerstva školství, mladeže a tělovýchovy a zároveň na podporu od společnsti Sazka a.s. ČSTV a Sazka představují dva hlavní zdroje financí čerpaných squashem a badmintonem ze státních zdrojů. Těžiště diplomové práce bude zejména v porovnání těchto dvou sportů. Squash a badminton jsou si v zásadě velmi podobné. Materiální náročnost i dostupnost jsou na podobné úrovni, stejně tak prostorová i kapitálová náročnost a v neposlední řadě jsou tyto dva sporty u nás i podobně rozšířené. Z tohoto pohledu by tedy měli mít nárok na přibližně stejnou finanční pomoc od státu. Pomocí podrobné finanční analýzy se pokusím porovnat individuální přístup obou sportovních svazů, rozlišit jejich specifika a zjistit jak významnou roli hraje působení personálního faktoru. Asi jediným větším rozdílem mezi těmito sporty je fakt, že badminton je olympijským sportem. Díky tomu má, narozdíl od squashe, možnost participovat na programech, které jsou speciálně vypsány pouze pro sporty olympijské rodiny. Jak moc tato skutečnost odlišila vývoj těchto sportů? Zjistíme, zdali badminton dokázal využít své výhody ve prospěch svých sportovců a zdali dokázali tento přísun financí dlouhodobě zúročit. MŠMT a ČSTV přidělují finance na základě rozdílnách kritérií, které musí daný subjekt pro získání dotace splnit. Důležitou otázkou však zůstává, nakolik tato kritéria ovlivní, či snad dokonce vychýlí, chování sportovních svazů. Musí se svazy přispůsobovat svým chlebodárcům, nebo s nimi pracují v naprosté souhře a k dosažení svých cílů používají stejných prostředků. Již ze zadání jednotlivých programů MŠMT a ČSTV je jasně patrné, že vyhovět požadavkům obou subjektů je nesnadné.
Analýza financování sportu zdravotně postižených v České republice
Vančáková, Klára ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Kučerová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá financováním sportu zdravotně postižených v České republice. Představuje stávající systém organizace sportu zdravotně postižených, jeho financování a navrhuje možnosti zlepšení. Podrobněji se věnuje zdrojům veřejným, především z Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a zdrojům soukromým. Práce zmiňuje také zkušenosti ze zahraničí a navrhuje možnosti jejich aplikace v České republice. V rámci bakalářské práce byl proveden průzkum znalosti problematiky handicapovaných sportovců ve společnosti a případová studie sportovního klubu.
Ekonomika sportovního klubu Jeseniova
Králík, Jiří ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce hodnotí fungování SK Jeseniova, který působí v atletickém prostředí. V práci je popsána struktura klubu, historie,sportovní zaměření, cíle klubu a jeho propagace. V prácí nechybí SWOT analýza a finanční analýza, které posuzují fungování klubu po stránce ekonomické. Na konci práce jsou nastíněné návrhy na zlepšení chodu klubu a možné inovace.
Ekonomika sportovních akcí handicapovaných sportovců
Šimáková, Barbora ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Varyšová, Barbora (oponent)
Práce se zabývá problematikou organizace sportovní akce handicapovaných sportovců -- tenistů na vozíku. Postupně rozebírá charakteristiku tenisu na vozíku, způsoby financování turnaje, celkové organizační zajištění akce, způsoby propagace a možnosti reklamy pro sponzory, harmonogram turnaje.
Ekonomika sportovního klubu AC Sparta Praha
Trukhan, Eduard ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Student si vybere konkrétní český či zahraniční sportovní klub, který hraje v hokeji a fotbale nejméně krajskou soutěž (v ostatních sportech celostátní soutěž). Klub představí a popíše organizační strukturu. Provede analýzu příjmů a nákladů za pět let a další ekonomické ukazatele. Srovná tyto hodnoty s ligovým průměrem či jinými kluby v soutěži. Následně podle nejnověší literatury navrhne inovační opatření.
Marketingové aktivity ve sportu
Janoušková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Průšová, Martina (oponent)
Bakalářská práce představuje marketingové nástroje, které se využívají ve sportu. V teoretické části je představen marketing, marketingový mix a dále je aplikován teoreticky do sportovního odvětví. V praktické části je aplikován marketingový mix na český fotbalový klub Bohemians 1905, a.s. Je popsán celý marketingový mix této sportovní organizace. Marketingový mix je následně zhodnocen a jsou dána doporučení. Je popsán nabídkový list klubu, jehož prostřednictvím se klub prezentuje před potencionálními partnery. Také se zaměřuje práce na prodej reklamy, a na to jak souvisí úspěšnost klubu s růstem zisku za prodej reklamy.
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Kiss, Petr ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Lomská, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza účinnosti sportovního sponzoringu jako jednoho z marketingových nástrojů komunikačního mixu firmy DEKTRADE, a. s., která je hlavním sponzorem cyklistického týmu. K lepšímu objasnění pojmu a funkcí sponzoringu sportu práce nejprve nahlíží na sport jako marketingové odvětví, definuje sponzoring z ekonomického a právního hlediska, mapuje jeho vývoj, představuje možnosti využití v oblasti sportu, určuje jeho roli v komunikačním mixu firmy a představuje možnosti měření efektivnosti investic vložených do sponzoringu sportu. V práci jsou realizovány metody hodnocení účinnosti sponzoringu, konkrétně výzkum odezvy sponzoringu, známost značky a monitoring médií. Závěr práce přináší doporučení pro zlepšení stávající situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,308 záznamů.   začátekpředchozí1284 - 1293dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.