Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategie podnikatelského subjektu
Janeta, Zdeněk ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce Strategie podnikatelského subjektu je rozdělena do tří částí. První teoretická část je věnována strategickému managementu společně se strategickou analýzou, která je složena z analýzy externí a interní. Druhá část popisuje fungování trhu s kurzovým sázením. Především pak současný charakter českého trhu, jeho vývoj a aktuálně nabízené služby. Poslední část je zaměřena na analýzu strategie společnosti Tipsport. Jsou zde uvedeny základní charakteristiky společnosti a následně jsou zpracovány jednotlivé prvky obchodní strategie. Součástí je SWOT a PEST analýza spolu s marketingovou strategií.
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.
Strategické řízení a tvorba strategie podniku
KLOUZALOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo posouzení činnosti strategického managementu ve vybraném výrobním podniku. Zkoumaný objekt, podnik A, se zabývá všeobecnou zakázkovou výrobou pro strojírenský průmysl. Veškeré analýzy (finanční analýza, SWOT analýza, STEP analýza) byly provedeny v letech 2006 až 2008 . Na těchto základech byly stanoveny předpoklady budoucího vývoje. Tyto předpoklady ovlivňovaly faktory z vnějšího i vnitřního prostředí podniku. Byly stanoveny tři varianty budoucího vývoje, a to likvidace konkurence, spolupráce s novým dodavatelem a vstup na nové trhy. Strategičtí manažeři podniku A svůj úspěch vidí v růstu podniku, ve zlepšování kvality svých výrobků, ve snižování nákladů, v rychlosti plnění zakázek a ve včasném placení odběratelů. Jedině pomocí těchto faktorů lze dosáhnout kladného výsledku hospodaření.
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
KOLÁŘOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, prostřednictvím které je na trh zaveden nový produkt cestovní kanceláře - zájezd. Nový zájezd je vytvořen na základě dotazníkového šetření, které vyjadřuje potencionální zájem spotřebitelů o určitý produkt.
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rotrekl, Radoslav (oponent)
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.
Vztah Enterprise Architecture a strategického managementu
Vašíček, Václav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Matějovský, Jan (oponent)
Enterprise Architecture je zatím nejvyšším vývojovým krokem architektonického popisu podniku oddělením IT. Nejprve existovala pouze technologická architektura. S rostoucí komplexitou IT však rychle vznikly další oblasti, které bylo potřeba zmapovat, jako jsou informace anebo aplikace. IT pak zjistilo, že je ještě potřeba přidat business pohled k IT architekturám a z toho důvodu vznikla disciplína Enterprise Architecture. Strategický management je klíčový pro budoucí vývoj každého podniku. Diplomová práce se soustředí na strategický management businessu a strategický management IT. Strategický management businessu se skládá z business strategie a z operačního modelu. Ke strategickému managementu IT pak patří informační strategie a IT governance. Business-IT alignment dále zkoumá a zajišťuje soulad mezi strategickým managementem businessu a strategickým managementem IT. Cílem práce je popsat vztah mezi Enterprise Architecture a různými formami strategického managementu a vyjádřit, v jaké míře je Enterprise Architecture podporuje. Zkoumané vztahy jsou: - Vztah Enterprise Architecture a business strategie - Vztah Enterprise Architecture a operačního modelu - Vztah Enterprise Architecture a informační strategie - Vztah Enterprise Architecture a IT governance - Vztah Enterprise Architecture a business-IT alignmentu Cíle jsou v práci dosaženy prostřednictvím teoretického výzkumu a následného usuzování. Osobní přínos autora spočívá ve vytvoření hierarchického modelu Enterprise Architecture, v definici reakcí Enterprise Architecture na business strategii, v modifikaci metodiky MMDIS co se týče informační strategie, v prokázání, jak Enterprise Architecture lze využít v IT governance, ve znázornění, kde Enterprise Architecture přispívá k business-IT alignmentu a v určení, v jaké míře Enterprise Architecture podporuje jednotlivé formy strategického managementu.
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Vítek, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.
Využití metody reálného potenciálu zlepšení pro zvýšení efektů investic do informačních technologií
Blahanravau, Yauheni ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Učeň, Pavel (oponent)
Práce se zabývá problematikou vztahů informačních technologií a byznysu, včetně propojení IT s byznys strategiemi. Dalším tématem, kterému je věnována značná část této diplomové práce je hodnocení investic do informačních technologií. V této souvislosti jsou v práci rozebírány různé metodiky, které pomáhají provést hodnocení projektu a zvýšit efekty investic do IT. Hlavními cíly této diplomové práce je vytvoření podrobného popisu současných trendů v oblasti řízení informatiky, v komunikaci IT a byznysu, provést popis a srovnání metodik, které slouží k měření efektivity investic do informačních technologií, včetně ukázky jejich praktického použití, podrobný popis metodiky reálného potenciálu zlepšení, odkrytí bodů, ve kterých je možné tuto metodika zlepšit a ukázat praktické použití dané metodiky při realizaci IT projektů. V teoretické části své diplomové práce jsem se zaměřil na zkoumání role IT a CIO v moderních společnostech a na způsoby efektivní komunikace přínosů IT směrem k byznysu. Analýza role CIO je zaměřena na zkoumání vlastností a schopností, které musí mít ředitel informatiky, aby IT oddělení dokázalo efektivně spolupracovat s byznysem a podporovat podnikové cíle. V této souvislosti v teoretické části byly provedeny popisy a srovnání různých metod pro měření efektivity fungování IT a IT projektů, a bylo ukázáno, jak se dají tyto metody použít v praxi. Praktická část diplomové práce je zaměřena na podrobný popis metodiky potenciálu zlepšení a jejího praktického použití. V dané části jsou popsány základní principy použití zvolené metodiky a návrh postupu (nástrojů) pro její zlepšení. Na základě provedené analýzy se podařilo vypracovat komplexní tabulky, které slouží k jednoduššímu měření současné efektivity procesů a komplexní podpoře metody reálného potenciálu zlepšení. Po vypracování tabulek byla vytvořena ukázka praktického použití těchto snímkovacích tabulek a reálného potenciálu zlepšení na příkladu optimalizace jednoho procesu.
Strategie malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu
Čiháková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je představit obchodní strategii malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu. Pozornost je nejprve věnována samotnému maloobchodu, jeho definici a také klasifikaci, jež používá Český statistický úřad. Tato problematika je doplněna o porovnání ekonomických ukazatelů velkých a malých firem činných v oblasti maloobchodu v České republice. Práce se dále zabývá strukturou maloobchodních firem a uvádí konkrétní příklady největších společností a aliancí operujících na českém trhu. Další část práce je potom zaměřena na obchodní strategii, jež tyto společnosti a aliance aplikují. Jejich obchodní strategie je následně konfrontována se strategií malé prodejny zapojené pod obchodní značku SPAR, které se věnuje hlavní část této práce. Základní fakta o prodejně a popis její strategie je doplněn o výzkum spokojenosti zákazníků s prodejnou.
Uplatnění metody benchmarking v rámci Facility management
Jiroutová, Monika ; Vyskočil, Vlastimil (vedoucí práce) ; Marenčák, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití benchmarkingu v oboru facility management. V teoretické části vysvětluje základní charakteristiky a souvislosti obou pojmů a specifika procesu benchmarkingu právě ve facility managentu. V praktické části je pak tento postup aplikován na deset společností poskytujících podpůrné služby. Každá ze společností je nejdříve představena a dále jsou na základě řady ukazatelů společnosti srovnány. Na výsledcích provedené analýzy lze demonstrovat vývoj tohoto oboru v České republice a rozdílné strategie, kterými se jednotlivé společnosti ubírají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.