Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reconstruction of Prievidza city from old photographs
Hanzel, Patrik ; Štefanová, Eva (vedoucí práce) ; Čábelka, Miroslav (oponent)
REKONŠTRUKCIA MESTA PRIEVIDZA ZO STARÝCH FOTOGRAFIÍ Abstrakt Práca sa venuje tvorbe a vizualizácii digitálnej 3D rekonštrukcie historického jadra mesta Prievidza v podobe z roku 1929. Ako podklady pre tvorbu boli použité staré fotografie a ďalšie archívne materiály. V teoretickej časti je popísaná problematika tvorby 3D modelov miest a sú predstavené možnosti prezentácie 3D modelu na internete. Predovšetkým boli analyzované možnosti, ktoré ponúkajú programy na tvorbu virtuálnej prehliadky. V praktickej časti práce je priblížená tvorba 3D modelu v SketchUpe, vizualizácia tohto modelu v Lumione, tvorba výstupov a porovnanie troch voľne dostupných programov pre tvorbu virtuálnej prehliadky - Marzipano, Orbix360 a Kuula. Spomedzi týchto programov bol vybraný program Kuula v ktorom prebehla tvorba virtuálnej prehliadky. Výsledkami práce sú fotografie 3D modelu, preletové video zverejnené na YouTube a online virtuálna prehliadka. Kľúčové slová: rekonštrukcia, vizualizácia, staré fotografie, mesto Prievidza, 3D model, virtuálna prehliadka, SketchUp, Lumion, Kuula
Interaktivní prohlídka vytvořena pomocí nástroje Unity
Vu, Huy Hoang
Vu, H. H. Interaktivní prohlídka vytvořena pomocí nástroje Unity. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018 Cílem této bakalářské práce je vytvoření virtuální prohlídky sídlem firmy Igloonet, s. r. o. Po seznámení čtenáře s přístupy, kterými se v dnešní době vytvářejí virtuální prohlídky, je popsán postup k vytvoření interaktivní prohlídky. Tato prohlídka je vy- tvořena v herním enginu Unity a všechny modely jsou vytvořené pomocí modelova- cího nástroje Rhinoceros. Na základě interakce uživatele s danými objekty modelu, tyto předměty provádějí určitou činnost. Tyto interaktivní prvky jsou realizovány pomocí animací a skriptů napsané v programovacím jazyce C#.
Virtuální prohlídka FITu pro Oculus Quest
Janů, Michal ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvořit aplikaci pro náhlavní soupravu Oculus Quest, která podporuje virtuální realitu. Aplikace má několik funkcí, které umožňují uživateli dělat více než se pouze procházet po areálu VUT FIT, a těmi jsou: navigace, okamžitý přenos a prohlížení základních informacích o místnostech. Navigace je použita k nalezení nejkratší cesty ke kanceláři či přednáškové místnosti. Ke každé místnosti jsou poskytnuty základní informace popisující využití místnosti/kanceláře. Další funkcí je okamžitý přenos, který slouží ke zvolení bodu ze kterého uživatel započne prohlídku.
Virtuální prohlídka ve VR
Pelánek, Lukáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou virtuálních prohlídek ve virtuální realitě. Věnuje se panoramatickým fotografiím a jejich využití při tvorbě virtuálních prohlídek. V rámci této práce byly navrhnuty a implementovány dvě aplikace. První z nich jako webový editor pro vytváření a druhá jako mobilní aplikace pro prohlížení virtuálních prohlídek. Vytvořené řešení poskytuje komplexní nástroj pro práci s virtuálními prohlídkami.
Stereopanoramata interiérů FIT
Štechr, Vladislav ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Juránková, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kombinací stereoskopických a panoramatických fotografií. Popisuje možnosti tvorby panoramat se zaměřením na skládání ze sady snímků. Dále jsou zde rozebírány principy vnímání hloubky a možnosti projekce stereoskopických snímků. Součástí práce je aplikace pro prezentaci stereopanoramat interiérů Fakulty informačních technologií na internetu a její popis.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.
Využití fotografie s vysokým rozlišením v realitní praxi.
Janů, Ondřej ; Daňhel, Petr (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vypracovat seznam možných využití fotografie s vysokým rozlišením vytvořené skládáním více snímků v realitní praxi. Dále byla zpracována metodika, jak s těmito snímky pracovat a byla vytvořena ukázka s podrobným popisem postupu zpracování pro každý případ. Pro jednotlivé postupy byly navrhnuty možnosti využití v praxi. Pro potřeby této diplomové práce byl vytvořen u realitních kanceláří a veřejnosti průzkum zájmu o tyto metody. Na základě výsledků tohoto průzkumu byla navrhnuta opatření pro zlepšení internetové realitní inzerce.
Virtuálna prehliadka zákazníckeho centra RWE
Kačmár, Šimon
Závěrečná práce se zabývá vytvořením digitální interaktivní vizualizace zákaznického centra RWE v Brně se sídlem na ulici Plynárenská 499/1. Zpracovává téma přínosu virtuálních prohlídek a jejich vnímání zakazníky. Analyzuje problematiku tvorby těchto prohlídek a možnosti interakce v nich. Součástí práce je popis technického řešení, který je při tvorbě použitý. Výstup práce je usměrněný na základě požadavků firmy RWE.
PODNIKATELSKÝ PLÁN
Prchlíková, Hana ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Horník, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Podnikatelský plán" se snaží odpovědět na otázky reálnosti projektu virtuálních prohlídek v českém tržním prostředí. V teoretické části se zabývá postupy tvorby podnikatelského plánu. V praktické části již zkoumá konkrétní situaci společnosti FOTO: Zdeněk Prchlík jako například konkurenci a potenciální zákazníky, ale také možnosti financování projektu a jeho výdělečnost v optimistické, pesimistické a neutrální variantě. Práce dále obsahuje rozbor slabých a silných stránek společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.