Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie pro podnik ENGETO Academy
Hruška, David
Hruška, D. Návrh strategie pro podnik ENGETO Academy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Cílem bakalářské práce je prostřednictvím strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout firmě ENGETO Academy strategie, které by zabezpečily rozvoj firmy a posílily její konkurenceschopnost. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a zaměřuje se na zásadní pojmy a metody z oblasti strategického řízení a plánování. Praktická část staví na poznatcích získaných v teoretické části a analyzuje samotné fungování firmy. Vnější prostředí je analyzováno pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je zhodnoceno na základě principu klíčových faktorů. Na základě jednotlivých analýz jsou identifikovány příležitosti, hrozby, silné stránky a slabé stránky podniku. Faktory jsou zhodnoceny za využití EFE a IFE matic a jsou identifikovány nejdůležitější faktory. Prostřednictvím SWOT analýzy jsou navrhnuty jednotlivé strategie, z nichž je jedna vybrána a ekonomicky zhodnocena.
Strategické riadenie prekladateľskej a tlmočníckej spoločnosti
Žuchová, Simona
Žuchová, S. Strategické řízení překladatelské a tlumočnické společnosti. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá strategickým řízením překladatelské a tlumočnické společnosti. Hlavním cílem práce je identifikovat konkurenční pozici vybrané překladatelské agentury, díky čemuž je možné navrhnout vhodnou podnikovou strategii. K analýze vnějšího prostředí je použita analýza PESTE a Porterův model pěti hybných sil konkurence v odvětví. Rozbor vnitřního prostředí je převeden pomocí rozšířeného marketingového mixu 7P a finanční analýzy, jejíž ukazatele jsou následně porovnány s největšími konkurenty. Výsledky analýz slouží jako podklad pro formulaci strategií pomocí SPACE matice a SWOT matice. V závěru práce je zvolena strategie využívání dotací pro rozvoj společnosti s doporučením pro její implementaci.
Změny v odvětví pivovarnictví a jejich ekonomické dopady na malé české pivovary
Krestýnová, Martina
Diplomová práce se zabývá odvětvím pivovarnictví v České republice a jeho změnami, které měly vliv na vývoj malých českých pivovarů. Prostřednictvím Porterova modelu je provedena analýza odvětví zaměřená na pět konkurenčních sil, které tvoří potencionální konkurenti, vyjednávací síla dodavatelů, vyjednávací síla odběratelů, substituční výrobky a konkurenční rivalita. V souvislosti se změnami v odvětví pivovarnictví je rovněž posuzována tržní koncentrace. Následně jsou zkoumány změny spotřebitelské poptávky a jejich vliv na pivovarnictví a to zejména změna preferencí spotřebitele v podobě rostoucí spotřeby vícestupňových piv nebo rozbor aspektů při výběru piva. V návaznosti na zjištěné skutečnosti jsou popsány dopady těchto změn na malé české pivovary. V další části práce jsou pomocí ukazatele marže přidané hodnoty a ukazatelů rentability aktiv, rentability vlastního kapitálu a rentability tržeb porovnány hospodářské výsledky vybraných pivovarů.
Atraktivita odvětví finančního poradenství v ČR
Habáňová, Markéta
HABÁŇOVÁ, M. Atraktivita odvětví finančního poradenství v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato diplomová práce se zaměřuje na atraktivitu odvětví finančního poradenství v České republice. Cílem práce je zhodnocení atraktivity odvětví finančního poradenství v ČR z pohledu firem uvažujících o vstupu do odvětví a návrh strategie pro investory, kteří vstup do tohoto odvětví zvažují. Splnění cíle je dosaženo pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Výsledky těchto metod definují atraktivitu odvětví. Odvětví finančního poradenství v České republice je spíše atraktivní dle výsledků diplomové práce.
Strategický management strojírenského podniku
Svobodová, Denisa
Cílem diplomové práce je formulovat doporučení, která povedou k rozvoji společnosti působící ve strojírenském odvětví. Návrhy strategií budou vycházet z provedených analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Analýza makrookolí je provedena prostřednictvím PEST analýzy. Pro analýzu mikrookolí je využit Porterův model pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je zhodnoceno pomocí finanční analýzy, Porterova hodnotového řetězce a auditu zdrojů. Pomocným nástrojem pro formulaci strategie je vnitřně-vnější matice (IE) a SPACE matice. Konkrétní strategická doporučení jsou navržena na základě SWOT matice. V závěru práce jsou navržené strategie zobecněny pro ostatní podniky působící ve strojírenském odvětví.
Atraktivita odvětví úklidu v České republice
Handlířová, Aneta
Handlířová, A. Atraktivita odvětví úklidu v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví úklidu v České republice. Cílem diplomové práce je zhodnocení atraktivity celého odvětví a následná formulace doporučení pro stávající podniky v odvětví úklidu a pro podniky se zájmem o vstup do tohoto odvětví. Ve vlastní práci byla použita analýza PESTE pro zhod-nocení makroprostředí a Porterův model pěti hybných sil pro zhodnocení mikro-prostředí, doplněný o objektivizaci. Z výsledků analýz byly identifikovány příleži-tosti a hrozby odvětví úklidu. Dále pro posouzení samotné atraktivity a pro for-mulaci návrhů doporučení bylo využito matic EFE, GE a SPACE. Doporučenými strategiemi jsou rozvoj trhu, vývoj služby a pronikání trhu.
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Chládková, Martina
Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného průzkumu trhu. Pro naplnění cíle práce je provedena literární rešerše, ve které jsou vymezeny základní pojmy. Ve výsledcích práce jsou aplikovány jednotlivé metody analýzy jako PESTE, Porterův model pěti hybných sil, analýza konkurence a EFE matice. Vnitřní prostředí prodejny je zkoumáno s využitím rozšířeného marketingového mixu. K vytvoření doporučení na zlepšení a k identifikaci cílového zákazníka je využito dotazníkové šetření. Nejvhodnější návrhy jsou posouzeny z ekonomického hlediska.
Personální strategie pro stavební firmu
Pokorná, Tereza
Cílem bakalářské práce je navrhnout prostřednictvím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vhodnou strategii pro další rozvoj firmy Figarostav, s. r. o. V teoretická části práce je sestaven literární přehled zabývající se danou problematikou. Ve vlastní práci je vnější prostředí identifikované pomocí SLEPTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní analýza je provedena metodou 7 S. Na základě těchto analýz jsou zjištěny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Získané faktory jsou uspořádány do SWOT matice, ze které jsou určeny výsledné strategie. Vybraná strategie, s ohledem na požadavky a potřeby podniku, je ekonomicky zhodnocená a připravená k implementaci.
Internetová propagace společnosti Escargots
Predná, Kamila
Predná K., Internetová propagace společnosti Escargots. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce pojednává o návrhu online propagace společnosti Escargots. Cílem práce je navrhnout online marketingové kampaně vycházející ze situačních analýz pro získání potenciálních zákazníků a zvýšení povědomí o firmě. Analýza vnitřního prostředí je provedena pomocí McKinseyho 7S modelu, vnější analýza prostřednictvím Porterova modelu pěti hybných sil a bylo též využito nástrojů Google Analytics. Vyústěním analýz je návrh propagační kampaně. Součástí návrhu je i finanční a časový plán navržený pro Google vyhledávací reklamu a Facebook. Návrh je zakončen diskuzí získaných výsledků a doporučených změn.
Návrh stratégie rekonštrukcie ubytovacieho zariadenia
Fajtová, Mária Lujza
Cílem bakalarské práce je návrh strategie rekonstrukce ubytovacího zařízení, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Využívá vnější a vnitřní analýzu s cílem navrhnout změny pro ubytovací zařízení. Nejprve byla provedena literární rešerše, která se zabývá pojmy cestovního ruchu a managementu, na kterou navazuje analytická a návrhová část. V analytické části je prostřednictvím PESTE analýzy a Porterova modela pěti hybných sil shodnotené vnější prostředí a prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 8P, doplněného o dotazníkové šetření byly zjištěny silné a slabé stránky jakož i informace, což by si lidé přáli jako součást zařízení. V dotazníku bylo osloveno 150 respondentů prostřednictvím online dotazníku jakož i osobně formou tišteného dotazníku. Některé otázky vycházeli z marketingového mixu 4C. Následně byla sestavena SWOT matice, která sloužila k určení některých strategických cílů. Výsledná strategie byla sestavena podle rozšířeného marketingového mixu 8P a zaměřuje se na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení kvality a zvýšení povědomí o zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.