Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fyzikální simulace látky (textilu)
Řehánek, Martin ; Juránek, Roman (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací látky v reálném čase. Látkou se myslí textilie. Nejdříve vysvětluje princip simulace textilu, který používá pro svou práci systém pružin. Poté vysvětluje matematické a fyzikální základy potřebné pro simulaci a následně popíše samotnou implementaci simulace. V závěrečné části se zhodnotí dosažené výsledky.
Analýza aerodynamiky vozidla Formule Student
Koňařík, Josef ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navržení karoserie vzhledem k stávajícímu modelu v prostředí 3D software ProEngineer a vzhledem současným pravidlům soutěže Formule Student. Následně bude vytvořen model pro účely CFD výpočtového softwaru pro získání analýzy aerodynamiky. Na základě této analýzy budou získány potřebné simulace s hodnotami koeficientu vzduchu a zastižením náprav.
Využití reverzního inženýrství pro výpočty aerodynamiky automobilu
Rozsíval, Jan ; Forman, Matěj (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci byla změřena geometrie karoserie vozidla s využitím 3D skeneru ATOS. Naměřená data z 3D skeneru ATOS byla použita pro vytvoření CAD modelu karoserie a následně modelu celkového vozu v programu Pro/ENGINEER s ohledem na další využití modelu. Získané plochy vozidla byly využity pro výpočet rozložení aerodynamického statického tlaku v CFD softwaru Star-CCM+.
Aerodynamická optimalizace návrhu trupu letounu EV 007 Sportstar
Lajza, Ondřej ; Ing.Martin Drštička (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na aerodynamickou optimalizaci trupu a přechodu křídlo-trup letounu EV 007 kategorie LSA s využitím programu Fluent.
Unmanned Aerial System design competition
Malinowski, Matěj ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pejchar, Jan (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with a design process of small unmanned aerial vehicle intended for Air Cargo Challenge 2015 competition. The thesis is organized according to the development process. The initial conceptual design is followed by the choice of appropriate shape of the airplane and its airfoils. Calculation of flight performance, maximum takeoff weight and aircraft balance follows. The final part of the thesis describes structure of the aircraft and prediction of the payload dependence on the air density.
Aerodynamické prvky vozidel Formule 1
Mazáč, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním rešerše na téma aerodynamické prvky vozidel Formule 1. Začátek práce je věnován základům aerodynamiky a vytváření přítlaku. Poté se zabývá vývojem aerodynamiky od počátku Formule 1 až po současnost. Následuje kategorizace jednotlivých aerodynamických prvků, které se vyskytly na monopostech, jak v současnosti, tak v minulosti, a jejich konstrukční popis. Shrnuje také aktivní aerodynamické prvky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.