Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 252 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní kavárny
Vodehnalová, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro kavárenské zařízení Kavárna v parku. Zabývá se marketingovou komunikací zejména oblastí podpory prodeje a reklamy. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu, včetně marketingové komunikace, nástrojů reklamy a podpory prodeje, chování zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na popsání současného stavu marketingové komunikace, zkoumání zákaznických preferencí a konkurenčního prostředí. Návrhová část práce zahrnuje konkrétní doporučení vlastních návrhů pro zlepšení marketingové strategie podniku, přičemž tato doporučení vycházejí z analýzy podniku.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Podpora prodeje a reklama konkrétní autoškoly
Holbová, Daniela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci autoškoly se zaměřením na její reklamu a podporu prodeje. V teoretické části jsou definovány pojmy a metody související s marketingovým a komunikačním mixem, které jsou dále využity k analýze konkrétní autoškoly a její konkurence. V návrhové části jsou představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingové komunikace této autoškoly.
Podpora prodeje a reklama konkrétní živnosti
Coufal, Matouš ; Žitný, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, zejména na podporu prodeje a reklamu živnostníka Matouše Coufala. Práce je rozdělena na do tří částí. První z nich je zaměřena na teoretické poznatky, které tvoří základ pro další části práce. Druhá část analyzuje a vyhodnocuje současný stav vybraného živnostníka včetně analýzy komunikačního mixu a konkurence. Poslední část tvoří vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které vychází z analýz provedených v druhé části.
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Slouková, Daniela ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Basketbalového klubu Vyškov, z.s., zejména problematikou reklamy a podpory prodeje. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie, a to především z oblasti marketingu, komunikačního mixu, reklamy a podpory prodeje. V analytické části se práce zaměřuje na představení klub, jeho analýzu současného stavu, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. V návrhové části přicházím s vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které pomohou budovat značku klubu a rozšířit povědomí o něm. Vycházím z poznatků, které vyplynuly ze všech provedených analýz a též z vlastních zkušeností získaných působením v klubu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Havránková, Leona ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podpory prodeje a reklamy společnosti AD Gastronomie AG, která provozuje irský pub. Práce obsahuje teoretickou část, ze které poté vychází část analytická. Účelem analytické části je představení společnosti a analýza její současné marketingové situace. Výsledky dílčích analýz poté určují, jaká doporučení lze firmě navrhnout. Tato doporučení by po realizaci vedla ke zlepšení podpory prodeje a reklamy společnosti, což by zajistilo oslovení nových zákazníků a udržení zákazníků současných.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pečinka, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konkrétních návrhů pro specifickou značku pro zlepšení dosahu. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy podpory prodeje největšího konkurenta na trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická obsahuje výklad z odborné literatury, analytická využívá těchto poznatků a aplikuje poznatky z části teoretické na společnost LEGO, jakožto největšího a nejsilnějšího výrobce na trhu. Práce je zakončena návrhovou částí, která přebírá poznatky z analytické části o přístupu nejsilnější firmy a aplikuje je na poměrně slabou značku – Igráček. Návrhy jsou doplněny o ekonomický odhad.
Podpora prodeje a reklama konkrétní organizace
Rosenbergová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů na zviditelnění organizace Right 2 Dance z. s., jejích služeb a produktů. K tomu jsou použity především nástroje podpory prodeje a reklamy. Teoretická východiska vysvětlují jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využívány v dalších částech práce. Analýza současného stavu slouží ke zhodnocení stávající situace v organizaci a vychází z ní část poslední. Poslední část se skládá z konkrétních doporučení na zlepšení situace pomocí nástrojů marketingové komunikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Di Pietro, Luca ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku konkrétní pekárny se zaměřením na reklamu a podporu prodeje. Všechny informace o firmě byly poskytnuty hlavně z rozhovorů s majitelem podniku a jeho zaměstnanci. Práce se skládá ze tří částí. První část se zaměřuje na teoretické popsání informací potřebných k pochopení zbytku práce, druhá část analyzuje podnik samotný a jeho okolí. V závěrečné, návrhové části se poskytují návrhy a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace.
Marketingový plán
Křelina, Adam ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro společnost C&A. Práce popisuje pomocí analýz a následného návrhu prvky, které budou sloužit ke zvýšení povědomí, tržeb a počtu členů věrnostního programu C&A For You. Návrh na propagaci byl vytvořen s dobou trvání na jeden rok.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 252 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.