|
Vhled
Valentová, Aneta ; Chalánková, Vendula (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Diplomová práce Vhled přináší filosofickou úvahu nad médiem fotografie ve formě instalace s video-projekcí v prostoru. Pomocí příběhu o vzniku zobrazení králíka na měsíci se v bílé místnosti ve stylu volné metafory rozehrávají otázky nad problematikou fotografického média (uzamknuté dvojnictví, zastavený čas, orámovaný otisk skutečnosti, surové reálné zobrazení). Prostřednictvím tohoto mýtu dostává médium fotografie konkrétní podobu - ve formě symbolického prostředí s objekty a znaky. Celá práce je volná personifikace fotografie, v jejímž vnitřku se divák může ocitnout.
|
|
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.
|
| |
| |
| |
|
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.
|
|
Exekuce z pohledu mzdového účetnictví
Valentová, Aneta
Diplomová práce se zabývá exekucemi nařízenými srážkami ze mzdy ve vztahu k zaměstnavateli. Čtenář je nejprve seznámen s procesem výpočtu exekučních srážek v České republice a aktuální právní úpravou. Prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se mzdovými účetními a pracovníkem exekutorského úřadu vymezuje diplomová práce nejdůležitější rizika spojená se zaměstnáváním osoby s exekucemi a předkládá řešení, jak tuto mzdovou administrativu usnadnit. Navíc poukazuje na slabá místa aktuální české právní úpravy a nabízí možná doporučení pro legislativce.
|
| |
| |
|
Vhled
Valentová, Aneta ; Chalánková, Vendula (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Diplomová práce Vhled přináší filosofickou úvahu nad médiem fotografie ve formě instalace s video-projekcí v prostoru. Pomocí příběhu o vzniku zobrazení králíka na měsíci se v bílé místnosti ve stylu volné metafory rozehrávají otázky nad problematikou fotografického média (uzamknuté dvojnictví, zastavený čas, orámovaný otisk skutečnosti, surové reálné zobrazení). Prostřednictvím tohoto mýtu dostává médium fotografie konkrétní podobu - ve formě symbolického prostředí s objekty a znaky. Celá práce je volná personifikace fotografie, v jejímž vnitřku se divák může ocitnout.
|