Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora jazykového vývoje prostřednictvím rozvoje sluchové percepce u dětí v raném věku
Machová, Martina ; Korandová, Zuzana (vedoucí práce) ; Klenková, Jiřina (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je podpora jazykového vývoje prostřednictvím rozvoje sluchové percepce u dětí v raném věku. Práce je rozdělena do tří kapitol, z nichž dvě jsou teoretické a závěrečná kapitola je praktická. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, kterými jsou řeč, jazyk a komunikace a dále je popsána ontogeneze řeči, jazyka a komunikace dítěte raného věku. Ontogeneze řeči, jazyka a komunikace je v práci uvedena z pohledu dvou různých autorů. Následující kapitola teoretické části je věnována sluchovému vnímání, ve které je popsána anatomie a fyziologie sluchového orgánu, vývoj sluchového vnímání a oblasti sluchové percepce. Empirická část bakalářské práce je tvořena výzkumným šetřením kvalitativního charakteru. Výzkumnou metodou v bakalářské práci jsou případové studie. Případové studie byly zpracovány za pomoci dalších výzkumných technik. Hlavním cílem výzkumného šetření je analyzovat rozvoj sluchové percepce u sledovaných dětí v raném věku v soukromé mateřské škole v Praze, k jehož dosažení byly vymezeny dílčí cíle bakalářské práce a výzkumné otázky. Výzkumné šetření se zabývá celkem pěti případovými studiemi dětí v raném věku. Výzkumné šetření upozorňuje na významnou úzkou propojenost sluchové percepce s vývojem řeči, jazyka a komunikace u dětí v raném...
Marketingová strategie
Machová, Martina ; Mazánek, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu cukrářské dílny Tak to upeč, kterým jsou kurzy pečení. Podkladem pro vytvoření vhodné marketingové strategie jsou teoretické poznatky a údaje získané z vybraných analýz a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou návrhy konkrétní marketingové strategie v podobě rozšířeného marketingového mixu.
Optimalizace zdanění právnické osoby
Machová, Martina ; Svobodová, Sylva (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na daň z příjmů právnických osob a zákonné možnosti její optimalizace ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá především teoretickými poznatky z oblasti základních daňových pojmů, daně z příjmů právnických osob a variantami legálního snížení daňové povinnosti. V druhé části je představena společnost a její aktuální situace. Nakonec v části třetí jsou aplikovány navržené možnosti daňové optimalizace a znázornění daňové úspory společnosti při jejich použití.
Personální řízení ve vybraném odvětví služeb
MACHOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá analýzou personálního řízení ve společnosti, která se zabývá spravováním účetnictví. Výzkum obsahuje dva dotazníky, které byly zaměřeny na motivaci, odměňování, ale i celkovou spokojenost zaměstnanců se značkou firmy. Dotazníky byly doplněné o řízený rozhovor s vedením společnosti, který dává práci i pohled z druhé strany. Po zjištěných skutečnostech byly navrženy změny pro zlepšení a v neposlední řadě propočítané náklady již zmíněných změn.
Vývoj a porovnání atletické výkonnosti žáků ve sportovních a nesportovních třídách na 2.stupni ZŠ
Máchová, Martina ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Předložená diplomová práce přináší porovnání výsledků měření motorické výkonnosti u žáků 6. až 9. tříd s rozšířenou výukou tělesné výchovy a žáků klasických tříd ve shodné věkové kategorii. Testovali jsme chlapce i dívky v testech běh na 50 metrů, skok daleký z místa, hod plným míčem (2 kg). Ve všech testech byla potvrzena hypotéza o vyšší motorické výkonnosti dětí ze sportovních tříd oproti třídám klasickým. V závěru práce je uvedeno doporučení pro školní praxi, které vyplynulo z faktů získaných při výzkumu.
Marketingová strategie
Machová, Martina ; Mazánek, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu cukrářské dílny Tak to upeč, kterým jsou kurzy pečení. Podkladem pro vytvoření vhodné marketingové strategie jsou teoretické poznatky a údaje získané z vybraných analýz a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou návrhy konkrétní marketingové strategie v podobě rozšířeného marketingového mixu.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
MACHOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace podniku pomocí vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě takto zjištěných údajů jsou navrhnuty možné změny, proto aby si firma udržela nebo zlepšila svou pozici na trhu. Dále je vypracována SWOT analýza, z jejího výsledku vyšlo doporučení využít své silné stránky k eliminaci hrozeb. Také jsou navrhnuty dvě strategie, které by měli vést k ziskovosti podniku v následujících obdobích
Vývoj a porovnání atletické výkonnosti žáků ve sportovních a nesportovních třídách na 2.stupni ZŠ
Máchová, Martina ; Hrabinec, Jiří (oponent) ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce přináší porovnání výsledků měření motorické výkonnosti u žáků 6. až 9. tříd s rozšířenou výukou tělesné výchovy a žáků klasických tříd ve shodné věkové kategorii. Testovali jsme chlapce i dívky v testech běh na 50 metrů, skok daleký z místa, hod plným míčem (2 kg). Ve všech testech byla potvrzena hypotéza o vyšší motorické výkonnosti dětí ze sportovních tříd oproti třídám klasickým. V závěru práce je uvedeno doporučení pro školní praxi, které vyplynulo z faktů získaných při výzkumu.
Optimalizace zdanění právnické osoby
Machová, Martina ; Svobodová, Sylva (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na daň z příjmů právnických osob a zákonné možnosti její optimalizace ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá především teoretickými poznatky z oblasti základních daňových pojmů, daně z příjmů právnických osob a variantami legálního snížení daňové povinnosti. V druhé části je představena společnost a její aktuální situace. Nakonec v části třetí jsou aplikovány navržené možnosti daňové optimalizace a znázornění daňové úspory společnosti při jejich použití.
Vliv rozvoje internetu na trh práce v ČR po roce 1989
Machová, Martina ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Svojšová, Liliana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem trhu práce v České republice za posledních 25 let z pohledu počítačové revoluce, rozvoje internetu a sociálních sítí. Autorka zkoumá vliv rozmachu internetu a sociálních médií na trh práce v ČR, na metody náboru pracovníků, hledání a zprostředkování zaměstnání a na zvyšování flexibility trhu práce. Zabývá se proměnou metod a forem náboru zaměstnanců za posledních 25 let. V praktické části provádí a vyhodnocuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda a jak se v důsledku vlivu internetu proměnil trh práce ve sledovaném období. V závěru práce autorka formuluje osobní pohled na perspektivu dalšího vývoje náborových metod na trhu práce v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.