Název: Marketingová strategie
Překlad názvu: Marketing strategy
Autoři: Machová, Martina ; Mazánek, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; Marketing; marketingová analýza; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; Marketing; marketing analysis; marketing mix; marketing research; marketing stratégy; questionnaire; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377945


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet