| |
|
Návrh na zlepšení řízení zásob
Krejčí, Petra ; Pokorný, Michal (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zamuje na studii a optimalizaci ízení zásob ve spolenosti XXX s.r.o. Teoretická ást je vnována charakteristice základních pojm týkajících se ízení zásob, jejich klasifikaci, nákladm s nimi spojenými a metodám ízení zásob. Praktická ást je zamena na analýzu souasného stavu zásob, na proces obstarávání, skladování a kontrolu zásob. Tato analýza odhaluje nedostatky, pro které budou v závru práce navreny eení. Ty povedou ke zlepení ízení zásob ve spolenosti.
|
| |
| |
| |
|
Návrh na zlepšení řízení zásob
Krejčí, Petra ; Pokorný, Michal (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zamuje na studii a optimalizaci ízení zásob ve spolenosti XXX s.r.o. Teoretická ást je vnována charakteristice základních pojm týkajících se ízení zásob, jejich klasifikaci, nákladm s nimi spojenými a metodám ízení zásob. Praktická ást je zamena na analýzu souasného stavu zásob, na proces obstarávání, skladování a kontrolu zásob. Tato analýza odhaluje nedostatky, pro které budou v závru práce navreny eení. Ty povedou ke zlepení ízení zásob ve spolenosti.
|
|
Kvalitativní výzkum vlivu pohádek a příběhů na identitu předškoláka
KREJČÍ, Petra
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak pohádka a příběh ovlivňují současné děti předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na významné psychologické teorie, které se týkají vývoje dítěte (Teorie vazby ? J. Bowlby, Psychoanalytická teorie a psychosexuální vývoj ? S. Freud, Teorie kognitivního vývoje ? J. Piaget). Po vysvětlení klíčových pojmů těchto teorií se práce věnuje problematice socializace dítěte a problematice genderu a genderové identity. Pozornost je věnována i citovému prožívání dítěte a jeho emocím. Závěr teoretické části je zaměřen na pohádky a příběhy, které velkou měrou ovlivňují identitu předškoláka. Metodologická část objasňuje, jaké výzkumné metody byly v práci použity: kvalitativní výzkum, zakotvená teorie, pozorování, rozhovor a způsoby kódování. V praktické části jsou shrnuty výsledky prováděného pozorování doplněného o polostrukturované hloubkové rozhovory s dětmi. Doplňující informace byly získávány od kolegyň a rodičů dětí. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaké pohádky, příběhy a seriály ovlivňují současné děti předškolního věku a jaký vliv mají na utváření identity a sebepojetí dítěte.
|
| |