Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zdravotní rizika a výskyt zranění v bikrosu
Bartuňková, Eliška ; Kinkorová, Ivana (vedoucí práce) ; Šteffl, Michal (oponent)
Autor: Eliška Bartuňková Název: Zdravotní rizika a výskyt zranění v bikrosu Cíl: Cílem této práce je zjistit četnost a výskyt jednotlivých druhů zranění a úrazů u závodníků bikrosu různých věkových kategorií a různých úrovní. Dále zjistit, jaké jsou příčiny ovlivňující výskyt možných zranění či úrazů a porovnat rozdíly mezi sportovci do 18 let a sportovci staršími 18 let. Metody: Ke sběru dat bylo použito anketní šetření, obsahující otevřené i uzavřené otázky týkající se výskytu, příčin, četností, závažností a prevencí zranění v bikrosu. Anketa byla v elektronické podobě zaslána českým i zahraničním sportovcům věnujícím se bikrosu a byla vyplněna 222 respondenty. Výsledky: Z výzkumu vyplynulo, že 94 % respondentů se při bikrosu zranilo, čímž se potvrdilo tvrzení, že bikros patří mezi vysoce rizikové sporty. Nebylo prokázáno, že by byl tento sport více nebezpečný při závodě nebo při tréninku, nicméně byla zaznamenána téměř polovina (48 %) zranění při tréninku a 53 % při závodě. Dále bylo zaznamenáno celkem 634 zranění, což je v průměru 2,8 zranění na sportovce. Nejčastějším typem zranění byly lehké úrazy ve formě odřenin, zatím co mezi závažnými úrazy dominoval otřes mozku. První pomoc lékařů byla vyžádána u více než 85 % případů. Závěr: Můžeme tedy konstatovat, že bikros je sport s vysokým výskytem...
Život mezi příběhy... Proměny antikvářské profese po roce 1989
Bartůňková, Eliška ; Hlaváček, Jiří (vedoucí práce) ; Krátká, Lenka (oponent)
Život mezi příběhy... Proměny antikvářské profese po roce 1989 Bc. Eliška Bartůňková ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá fenoménem antikvariátů v Československu a České republice, od jejich největšího rozkvětu po roce 1989 až do současnosti, s přesahem k předrevoluční zkušenosti narátorů, ať již s prací v antikvariátech či jako návštěvníků a zákazníků antikvariátů či knižních burz. Primárně orálně-historický výzkum se zaměřuje na problematiku každodennosti v antikvariátu, specifika práce se starými knihami a jejich proměnu v různých časových obdobích s důrazem na vybrané mezníky. KLÍČOVÁ SLOVA každodennost, orální historie, antikvariát, knižní kultura, podnikání ABSTRACT The thesis examines the phenomenon of antiquarian bookshops in Czechoslovakia and the Czech Republic, from the biggest boom after 1989 to the present day, with a focus on the narrators' pre-revolutionary experience of working in antiquarian bookshops and narrators as visitors and customers of antiquarian bookshops or book fairs. The oral history research focuses on everyday life in the antiquarian bookstore, on the specifics of working with old books and their transformation in different time periods. KEY WORDS everyday life, oral history, antiquarian, book culture, business
Obraz únorového převratu 1948 v Československu v soudobém tisku
Bartůňková, Eliška ; Stellner, František (vedoucí práce) ; Szobi, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá obraz československého únorového převratu 1948 v Rudém právu a ve Svobodných novinách. Jejím cílem je zjistit diferenci mezi periodiky a případnou změnu Svobodných novin po výměně šéfredaktora v průběhu převratu. Pomocí Krippendorffovy kvantitativní obsahové analýzy zjišťuji, že před výměnou šéfredaktora byly mezi oběma listy rozdíly, přičemž Svobodné noviny byly zpravodajské, zatímco Rudé právo obsahovalo angažovanou žurnalistiku. Po výměně se rozdíly stírají a ze Svobodných novin se ztrácí pluralita názorů a objevují se příspěvky s negativní valencí týkající se opozice, stejně jako tomu je v případě Rudého práva.
Podpora začínajícího učitele na ZŠ Kunratice
Bartůňková, Eliška ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Podpora začínajícího učitele na ZŠ Kunratice zjišťuje, jak na vybrané základní škole podporují začínající učitele v oblasti profesního rozvoje. Jaké možnosti je škola schopna začínajícím učitelům nabídnout. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje profesi začínajícího učitele, způsoby podpory začínajících učitelů, jako je mentoring, párová výuka, profesní portfolio, plán osobního pedagogického rozvoje. Způsoby podpory začínajících učitelů jsou popsány obecně, poté se zaměřením na to, jak je taková podpora realizovaná na ZŠ Kunratice. Praktická část zjišťuje přínos jednotlivých možností podpory začínajících učitelů na vybrané škole formou kvalitativního výzkumu, analýzou dokumentů školy. Součástí praktické části je i vlastní zkušenost autora práce k dané problematice. Klíčová slova podpora, začínající učitel, ZŠ Kunratice, mentoring, párová výuka, pedagogické portfolio, plán osobního pedagogického rozvoje

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.