| |
| |
|
Návrh marketingového mixu podniku
Dejmková, Lenka ; Davídková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Práce analyzuje současný stav marketingového mixu konkrétního výrobku firmy. Tento výrobek zaznamenal pokles poptávky. Prostřednictvím dotazníkového šetření se pokouší najít příčinu této nežádoucí situace. Na základě zjištěných nedostatků navrhuje optimální marketingový mix, který by vedl k opětovnému nárůstu poptávky po výrobku.
|
|
Návrh marketingové strategie společnosti AG Foods Group a.s.
Jašek, Vítězslav ; Ing.Martin Sedláček (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav společnosti AG Foods Group a.s., její obecné i oborové prostředí a provádí rozbor marketingové strategie společnosti pro cateringový trh neboli food service, jakož i dalších nástrojů, jenž firma využívá k ovlivnění a uspokojování přání a potřeb zákazníků. Navrhuje novou marketingovou strategii pro tento podnikatelský subjekt v oblasti food service a plán její implementace
|
| |
|
Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Veitová, Kristýna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro posílení konkurenceschopnosti u malé ekvádorské firmy, která vyrábí prací prášky a další čisticí prostředky. Návrhy pro posílení konkurenceschopnosti jsou zaměřeny na rozvoj silných stránek podniku a stěžejních aktivit přinášejících hodnotu pro zákazníka.
|
|
Podnikatelský plán založení kadeřnického a kosmetického studia
Chvátalová, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení nového kadeřnického a kosmetického studia. Na základě provedených analýz vnějšího, oborového, vnitřního prostředí a marketingového průzkumu se určí vhodné strategie a nástroje, díky kterým studio bude provozovat svoji činnost, uspokojovat potřeby zákazníků a tvořit zisk. Součástí práce je vyhodnotit, zda je podnikatelský plán realizovatelný a zda živnost může být konkurence schopná.
|
|
Návrh komunikačního mixu podniku
Lesáková, Barbora ; Vacková, Světlana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu Restaurace U Panských. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu prostředí podniku, jeho marketingový a komunikační mix. Třetí část této práce obsahuje návrh komunikačního mixu a analýzu rizik, které souvisí se zavedením nového komunikačního mixu.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro společnost TKTD S.R.O.
Šimko, Dávid ; Společníková, Lucia (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej komunikácie vybraných podnikateľských aktivít spoločnosti TKTD s.r.o., ktorými sú poskytovanie služieb autoumyvárne, pneuservisu a autoservisu. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky súvisiace s problematikou marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá časť je zameraná na situačnú analýzu spoločnosti a jej všeobecného ale aj odvetvového okolia. V poslednej časti práce sú na základe výsledkov z analýz vypracované konkrétne návrhy, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu súčasnej situácie spoločnosti na lokálnom trhu.
|