Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti AG Foods Group a.s.
Jašek, Vítězslav ; Ing.Martin Sedláček (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav společnosti AG Foods Group a.s., její obecné i oborové prostředí a provádí rozbor marketingové strategie společnosti pro cateringový trh neboli food service, jakož i dalších nástrojů, jenž firma využívá k ovlivnění a uspokojování přání a potřeb zákazníků. Navrhuje novou marketingovou strategii pro tento podnikatelský subjekt v oblasti food service a plán její implementace
Návrh marketingové strategie společnosti AG Foods Group a.s.
Jašek, Vítězslav ; Ing.Martin Sedláček (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav společnosti AG Foods Group a.s., její obecné i oborové prostředí a provádí rozbor marketingové strategie společnosti pro cateringový trh neboli food service, jakož i dalších nástrojů, jenž firma využívá k ovlivnění a uspokojování přání a potřeb zákazníků. Navrhuje novou marketingovou strategii pro tento podnikatelský subjekt v oblasti food service a plán její implementace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.