Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.
Edukace těhotných žen v oblasti těhotenské stravy
Teofil, Alena ; Anderlová, Kateřina (vedoucí práce) ; Bartošová, Zdenka (oponent)
Jméno a příjmení autora: Mgr. Alena Teofil Instituce: Univerzita Karlova v Praze, 1. lékařská fakulta Název práce: Edukace těhotných žen v oblasti těhotenské stravy Vedoucí práce: MUDr. Kateřina Anderlová, Ph.D. Počet stran: 75 Počet příloh: 5 Rok obhajoby: 2015 V teoretické části této práce jsem se pokusila vytyčit názory odborníků na zásady a specifika stravy v době těhotenství včetně vhodnosti případné suplementace. Názory jsem mezi sebou snažila porovnat a případné neshody vytyčit v textu. Praktická část práce je rozdělena do dvou celků- výzkumná část a edukační část. Ve výzkumné části jsem se zaměřila na zjištění, zda se těhotné ženy zajímají o problematiku těhotenské stravy, odkud získávají informace a jak jsou spokojeny s jejich kvalitou. Potvrdil se mi předpoklad, že ženy mají zájem o tuto problematiku, ale také ten, že hlavním informačním zdrojem je internet, který využívá 93% respondentek. Ženy jsou vesměs pokojeny s dostupností informací, ale procento spokojenosti klesá u hodnocení jejich srozumitelnosti a obsahu. V edukační části jsem se tedy zaměřila na vytvoření jednoduchého a srozumitelného edukačního materiálu, který by měl sloužit budoucím maminkám ke zvládnutí stravování tak, aby pokryly potřeby svého těla i plodu. Pro jeho tvorbu jsem využila poznatky uvedené v teoretické části...
Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.
Význam komunikace se zákazníky
BARTOŠOVÁ, Zdeňka
Diplomová práce se zabývá významem komunikace se zákazníky pro firmu. Představuje návrh na zajištění komplexní péče o stávající klienty, a to zavedením nových služeb, včetně nastavení vhodné komunikace s nimi. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza současného stavu společnosti a realizováno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou představeny jednotlivé návrhy, které jsou zhodnoceny rovněž po finanční stránce. Výstupem práce pak jsou návrhy doporučené k realizaci.

Viz též: podobná jména autorů
3 BARTOŠOVÁ, Zdeňka
9 BARTOŠOVÁ, Zuzana
2 Bartošová, Zlata
9 Bartošová, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.