Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 611 záznamů.  začátekpředchozí368 - 377dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: Pro získání potřebných informací byly vedeny dva strukturované rozhovory, jeden s vedoucím marketingového oddělení Michalem Hrdličkou a druhý s fanouškem FK Mladá Boleslav Vojtěchem Tichým. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů, konkrétně marketingového plánu pro sezónu 2015/2016 a výroční zprávy. Výsledky: Při analýze marketingového plánu FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že mu některé zásadní části chybí. Návrh na jeho zlepšení, který obsahuje hlavně zefektivnění některých propagačních strategií, je sestaven tak, aby odpovídal momentální situaci a byl realizovatelný. Klíčová slova: Sportovní marketing, fotbalový klub, marketingový plán služeb, marketingový mix.
Marketingový výzkum hodnoty značky Nike
Šrámek, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike Cíle: Pomocí marketingového výzkumu zjistit hodnotu značky Nike z hlediska vnímání jednotlivých atributů produktu jeho současnými či potenciálními uživateli. Těmi jsou v rámci práce členové generace Y žijící v Praze. Metody: Kvantitativní výzkum - elektronické dotazování. Výsledky: Z hlediska produktu představuje Nike pro pražskou generaci Y v současnosti nejznámější a nejpoužívanější sportovní značku. Důvodem je nadprůměrná kvalita, vzhled a také výborná fyzická dostupnost jejího produktu. Potvrzením objektivity výsledků je fakt, že jako typického uživatele produktu Nike uvedla tato generace v naprosté většině sebe sama. Klíčová slova: Značka, Nike, hodnota značky, značka jako produkt, generace Y.
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Marketingová komunikace HC Talent Plzeň
Pašková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Talent Plzeň Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace s fanoušky házenkářského klubu Talent Plzeň navrhnout nová opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, billboardů, plakátů, webových stránek atd., pozorování a polo strukturované rozhovory s jedním ze spolumajitelů a manažerem klubu a vybranými diváky utkání. Výsledky: Analýza současné marketingové komunikace s fanoušky HC Talent Plzeň odhalila určité přednosti a nedostatky, na základě kterých je vytvořen návrh marketingové komunikace pro sezónu 2015/2016. Výsledkem práce je návrh vycházející z reálných možností klubu, aktuálních trendů v moderním sportovním marketingu a dění ve společnosti. Klíčová slova: marketing, komunikační plán, komunikační mix, házená
Management Pražského svazu malého fotbalu
Doležel, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: MANAGEMENT PRAŽSKÉHO SVAZU MALÉHO FOTBALU Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit návrhy na zdokonalení svazu PSMF. Vedlejšími cíli práce jsou potom vytvoření strategického plánu a akčních kroků k jeho dosažení; stanovení cílů organizace; vymyslet návrh na úpravu stanov či jiných dokumentů svazu; analýza jednotlivých složek managementu svazu. Metody: V práci jsou použity následující metody: analýza dokumentů, pozorování a nestrukturovaný rozhovor. Na analýzu byly vybrány tyto dokumenty: zakládací listina, propozice pro Hanspaulskou ligu, soutěžní a disciplinární řád. Pozorování se týkalo zasedání STDK a sekretariátu. Rozhovory probíhaly s předsedou Výkonného výboru Karlem Filipem a byly celkem dva. Výsledky: Na základě analýz zhodnocení managementu svazu byly zjištěny nedostatky zejména v oblasti plánování, v organizační struktuře a marketingu. Byl vytvořen strategický plán a návrhy na změny v manažerských funkcích. Tyto výsledky společně s celou bakalářskou prací budou předány předsedovi PSMF Karlu Filipovi, který se společně s Výkonným výborem může výsledky zabývat. Klíčová slova: Pražský svaz malého fotbalu, management, manažerské sekvenční funkce, nezisková sportovní organizace
Finanční analýza klubů německé a italské fotbalové ligy a jejich porovnání
Krejčová, Lucie ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Finanční analýza klubů německé a italské fotbalové ligy a jejich porovnání Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě vlastních výpočtů z nasbíraných dat zhodnotit finanční zdraví vybraných světových fotbalových klubů včetně odpovídající komparace. Metody: K vypracování této bakalářské práce byla nejprve použita analýza účetních dokumentů, tak byla získána potřebná numerická data. Na tato data byly následně aplikovány bonitní a bankrotní modely, které jsou jednou z metod finanční analýzy. Pro komparaci byla sledována data ve čtyřech po sobě jdoucích letech. Výsledky: Aplikace predikčních modelů na vybrané fotbalové kluby nejvyšší německé a italské fotbalové ligy přinesla mnoho nových výsledků. Většina z nich by v běžném konkurenčním podnikatelském prostředí musela odvětví opustit. Sportovní prostředí je však specifické a kluby jsou i přes nezdravé hospodaření udržovány při životě. Jedinou světlou výjimkou je ekonomická situace Bayernu Mnichov. Ten nejen že vyniká svými sportovními výsledky, ale jako jediný vychází z této analýzy jako subjekt, u kterého můžeme mluvit o "finančním zdraví". Klíčová slova: bonitní a bankrotní modely, fotbalové ligy, Německo, Itálie
Marketingová komunikace společnosti Driving Academy
Pařízek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti Driving Academy Cíle: Cílem práce je představení marketingové komunikace společnosti Driving Academy, s.r.o., shrnutí využívaných komunikačních nástrojů a následné navržení marketingové komunikaci pro rok 2016. Metody: Pro sběr informací byl použit kvalitativní výzkum v podobě deskriptivní případové studie. Studie se skládá z kvalitativních rozhovorů, analýz textů a dokumentů společnosti. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace pro rok 2016. Práce bude poskytnuta společnosti Driving Academy. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, řízení vozu
Organizační struktura HC Sparta Praha
Pázlerová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Organizační struktura HC Sparta Praha Cíle: Cílem bakalářské práce je podrobná analýza organizační struktury HC Sparta Praha Metody: Pro získání dat byly použity kvalitativní výzkumné metody. Je to metoda případové studie a osobního zúčastněného pozorování. Výsledky: Tým má vysoce specializovanou organizační strukturu se zřetelnou centralizací a jsou jasně definovány pravomoci pracovníků. Klub má také standardizované postupy pro rozvoj hráčského kádru. V nynější chvíli je její struktura pro extraligový hokej plně dostačující Klíčová slova: Analýza, Zúčastněné pozorování, Lední hokej, Struktura managementu, Extraliga ledního hokeje,
Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery
Hájek, Patrik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery Cíle práce: Cílem této práce bylo zhodnocení současné nabídky Praga Kart Teamu pro partnery, vytvoření návrhu na zlepšení této nabídky a navržení sponzorských balíčků. Metody: V bakalářské práci byla využita případová studie a zúčastněné pozorování. Dále pro získání potřebných informací byly provedeny rozhovory s manažerem týmu a se zástupcem jednoho současného sponzora. Pro doplnění těchto informací bylo zvoleno písemné dotazování se současnými partnery týmu. Výsledky: Absence nabídky pro partnery připravuje tým o potenciální partnery hned na začátku. Vytvořený návrh nové nabídky spolu s navrženými sponzorskými balíčky může Praga Kart Teamu usnadnit práci při shánění nových sponzorů. Je důležité, aby se vedení týmu problematikou sponzoringu zabývalo více, a aby do nabídky pro partnery bylo zahrnuto zorganizování svezení v motokárách, protože mnozí partneři ho v současné nabídce postrádají. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorský balíček, sportovní reklama
Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour
Gerasimenko, Elizaveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní modelové návrhy výletů se sportovním zaměřením pro firmu Europani-tour. Metody: Ve své práci jsem použila deskriptivní případovou studií, pomocí monitoringu dokumentu a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Vytvořila jsem nový produkt - sedm výletů se sportovní náplní pro cestovní agenturu Europani-tour. Před splněním hlavního cíle jsem provedla situační analýzu sportovních aktivit, prozkoumala nabídku konkurenčních cestovních agentur a kanceláří, a prozkoumala poptávku pomocí rozhovoru. Klíčová slova: sport, cestovní ruch, výlet, marketingový mix

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 611 záznamů.   začátekpředchozí368 - 377dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.