Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí358 - 367dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie fitness centra Esporta
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie fitness centra Esporta. Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro Esporta Fitness Club. Dále na základě analýzy konkurence zjistit, které fitness centrum v dané lokalitě představuje největší hrozbu. Na závěr zhodnotit a navrhnout propagační program a materiály pro Esporta Fitness Club. Metody: Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Došlo k vytvoření BCG Matice pro Esporta Fitness Club a byly provedeny rozhovory s vybranými klienty fitness centra. V neposlední řadě byla pro Esporta Fitness Club vypracována SWOT analýza, ve které byly rozebrány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou je pro Esporta Fitness Club nově otevřené centrum Pulse Wellness a Fitness, a to především vzhledem k příznivějším cenám, které klientům nabízí, a také široké nabídce služeb. Z rozhovorů s dlouholetými klienty vyplynulo, že čtyři z pěti dotazovaných jsou s fitness centrem spokojeni a budou ho navštěvovat i nadále. Pouze jedna z klientek uvedla, že zná i daleko lepší fitness centra. Z BCG matice vyplynulo, že Esporta Fitness Club nemá ve svém chodu žádné otazníky, pouze jednoho psa, jednu hvězdu, tři dojné krávy a jednu strategickou...
Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Šuranská, Anna ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi sport Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi. Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny grafy, klasifikačními kříži a tabulkami. Prostřednictvím výzkumu byly nalezeny nedostatky, které je podle zákazníků potřeba zlepšit. Na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly nedostatky odstranit. Díky tomu by mělo Jeremi sport dosáhnout zlepšení kvality svých služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkum
Corporate identity nového gentlemanského šemířského klubu Tailor's Fencing Club
Krejčík, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Corporate identity nového gentlemanského šermířského klubu Tailor's Fencing Club Cíle práce: Cílem této diplomové práce je vytvoření firemní identity nově vznikajícího šermířského klubu ve formě obchodní společnosti. Výsledky této práce budou dále využity při realizaci projektu zakládání nového gentlemanského šermířského klubu. Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita metoda analýzy dokumentů, metoda skupinové diskuse s realizačním týmem projektu, metoda neformálních rozhovorů s budoucím spolumajitelem klubu a s expertem na PR a marketing a metoda pozorování ve vybraných business a sportovních klubech. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření a grafické zpracování jednotlivých kapitol a odvětví firemní identity nově vznikajícího klubu. To obnáší zvolení vhodného jména a filozofie klubu, zpracování loga, firemních barev, tiskovin, reklamních materiálů, návrhu interiéru klubu, uniforem zaměstnanců a sportovního vybavení a návrh webových stránek firmy, dále pak zpracování firemní komunikace a produktu klubu. Dalším výsledkem práce je potom vypracování návrhu společenské smlouvy společnosti. Klíčová slova: firemní identita, šerm kordem, design manuál, gentlemanský klub, společenská smlouva
Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících Crossfit
Koubík, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících CrossFit Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti a image značky Reebok, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum a jeho proces. Analytická část je zaměřena na představení značky Reebok, sportu i značky CrossFit, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Reebok Klíčová slova: Image, značka, marketingový výzkum, dotazník, Reebok, CrossFit,
Organizační struktura HC Sparta Praha
Pázlerová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Organizační struktura HC Sparta Praha Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy organizační struktury HC Sparta Praha zhodnotit její jednotlivé části s následným představením návrhů k její změně. Metody: K vytvoření bakalářské práce byl použit kvalitativní výzkum, ze kterého byla využita deskriptivní případová studie. Dále byly užity základní metody získávání dat jako pozorování, analýza textů a dokumentů, interview, video a audio záznamy. Výsledky: Analýza organizace nám představuje jednotlivá oddělení v klubu a jejich činnosti, ale i náplň práce jednotlivých zaměstnanců a vrcholných manažerů. Výsledkem je, že organizační struktura HC Sparta Praha se v českém hokejovém prostředí řadí mezi nejpropracovanější. Přispívá k tomu i to, že tým patří do Sportovního Holdingu Praha a.s., který sdružuje několik sportovních týmů, a tím se jedná o ojedinělý projekt. Na závěr práce bylo navrženo, opětovné vytvoření pozice generálního manažera, osamostatnění finančního úseku a vybudování zcela nového útvaru organizační struktury, zaměřeného na charitativní činnost. Klíčová slova: analýza, organizování, organizační struktura, lední hokej, návrhy
Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy
Jindrová, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze Cíle: Cílem této práce je provést analýzu současné marketingové komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a na základě získaných dat provést návrhy na její zlepšení, popřípadě navrhnout nové nástroje, které povedou k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace. Metody: K analýze současného marketingového mixu dané organizace je použit kvalitativní výzkum v podobě skupinové diskuze se současnými studenty fakulty a předem připraveného písemného dotazování v řadách zaměstnanců marketingového oddělení fakulty. Výsledky: Hlavním výstupem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navržení jejího zlepšení, například přidáním nových komunikačních nástrojů, nebo zefektivnění současných nástrojů marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, neziskové organizace, marketing školy, skupinová diskuze
Návrh nové koncepce nejvyšší ženské basketbalové soutěže v ČR
Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh nové koncepce nejvyšší ženské basketbalové soutěže v ČR Cíle: Primárním cílem práce je navrhnout nový koncept soutěže Ženské basketbalové ligy, který bude zaveden od sezóny 2019 až 2020. Tento koncept bude zaveden pouze v případě, když se prokáže, že je současný stav neefektivní a potřebuje změnu. Vzhledem k tomu tak musí nejprve dojít ke splnění sekundárních cílů práce, kterými jsou: zhodnocení úrovně naplnění důvodů rozšíření a porovnání systémů soutěže v sezónách 2010 až 2011 versus 2014 až 2015. Metody: Při zpracování práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplněk těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. V dalších kapitolách došlo k využití analýzy efektů rozšíření Ženské basketbalové ligy. Zdrojem dat pro analýzu byly i údaje z primárního kvalitativního šetření. Jejich syntéza je pak podkladem pro návrh změny koncepce od sezony 2019/2020. Komparace byla využita pro vyhledání inspirativních příkladů v zahraničních basketbalových ligách žen. Výsledky: V této práci bylo zjištěno, že současný stav neodpovídá předchozímu očekávání, z tohoto důvodu byl navrhnut nový koncept soutěže, který bude zaveden od sezony 2019 až 2020. Hlavní prvky této...
Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS
Procházková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS. Cíle: Cílem práce je identifikovat současnou image značky ASICS z pohledu českých spotřebitelů běžeckého sortimentu. Tedy zjistit, jak je značka vnímána zákazníky, jaké mají spotřebitelé běžeckého sortimentu povědomí o značce, jaká je znalost značky a zkušenost se značkou a na základě výsledků navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení image značky ASICS na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou elektronického dotazování. Jde o strukturovaný kvantitativní výzkum. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že povědomí o značce ASICS je nejvyšší mezi značkami specializovanými na běh, avšak celkově je povědomí až na 3. pozici za značkami jako je Adidas a Nike. Respondenti si značku asociují nejčastěji s botami, během, kvalitou, pohodlím, sportem a technologií. Značku zná celkem 87 % respondentů. Značka je vnímána převážně jako důvěryhodná, úspěšná, významná na běžeckém trhu, také jako moderní a oblíbená. Z hlediska produktu je značka převážně vnímaná jako taková, která nabízí produkty založené na nových technologiích, s krásným designem, jako kvalitní a ryze sportovní produkt. Propagace skrze sponzoring značky je nedostatečná, pouze 13% si dokázalo značku spojit se sportovcem, týmem nebo sportovní akcí. Návrh ke zlepšení image...
Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec
Špániková, Lucia ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Typologie návštěvníků házenkářského klubu HC SPORTA Hlohovec. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii návštěvníků házenkářských zápasů klubu HC SPORTA Hlohovec. Metody: Data pro tvorbu typologie byla získána prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Základním souborem bylo 484 návštěvníků třech různých zápasů extraligy mužů. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k-means. Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze čtyř navržených segmentů. Klíčová slova: házená, sportovní divák, typologie, segmentace, k-means
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: Pro získání potřebných informací byly vedeny dva strukturované rozhovory, jeden s vedoucím marketingového oddělení Michalem Hrdličkou a druhý s fanouškem FK Mladá Boleslav Vojtěchem Tichým. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů, konkrétně marketingového plánu pro sezónu 2015/2016 a výroční zprávy. Výsledky: Při analýze marketingového plánu FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že mu některé zásadní části chybí. Návrh na jeho zlepšení, který obsahuje hlavně zefektivnění některých propagačních strategií, je sestaven tak, aby odpovídal momentální situaci a byl realizovatelný. Klíčová slova: Sportovní marketing, fotbalový klub, marketingový plán služeb, marketingový mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí358 - 367dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.