Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí236 - 245dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Průzkum spokojenost účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu
Hons, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Průzkum spokojenosti účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu Cíl práce: Cílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, jak jsou účastníci spokojeni se současným ročníkem Zimní ligy. Dále na základě výsledků analyzovat důvody úbytku hráčů oproti předešlým ročníkům a navrhnout změny, které by měly dopomoci opětovnému nárůstu množství a zlepšení kvality, potažmo spokojenosti hráčů. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Účastníci jsou nejvíce spokojeni s čistotou a prostředím areálu na Pankráci. Kvalitu soupeřů i množství zápasů hodnotí také pozitivně. Naopak největší problém shledávají v ceně startovného. Na základě výsledků bylo doporučeno ho snížit, pozměnit herní systém soutěže a upravit ceny pro vítěze turnajů a ligy. Klíčová slova: Beach volejbal, Pankrác, Zimní liga, spokojenost
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Další metodou je analýza interních dokumentů klubu. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations, corporate design, dotazník, nová média
Public relations 1. FK Příbram
Bauerová, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Public relations 1. FK Příbram Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů a aktivit public relations, které fotbalový klub 1. FK Příbram využívá, jak při komunikaci s fanoušky, tak při komunikaci s partnery. Na základě analýzy nástrojů předložím návrhy, tak aby komunikace prostřednictvím public relations byla efektivnější a úspěšnější. Metody: Pro uskutečnění zvoleného cíle jsem jako metodu použila případovou studii, která mi pomohla k získání detailních informací. Sběr dat byl zrealizován pomocí analýzy textů, dokumentů a neformálního rozhovoru. Výsledky: Výsledky práce jsou přehledně shrnuty v praktické části diplomové práce. Na základě získaných poznatků jsem vytvořila návrhy a doporučení na zlepšení kvality komunikace s fanoušky a zástupci médií. Největší nedostatky byly nalezeny v absenci tiskového mluvčího. Klíčová slova:public relations, obchodní společnost, vztahy s médii
Postoj žáků benešovských základních škol k tělesné výchově a sportovní činnosti
Navrátilová, Hana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Postoj žáků benešovských základních škol k tělesné výchově a sportovní činnosti Cíl práce: Hlavním cílem této diplomové práce je pomocí dotazníku zjistit postoje žáků základních škol v Benešově k tělesné výchově a sportovní činnosti a poté na základě získaných výsledků školy porovnat a navrhnout určité změny, které by u žáků vedly ke zvýšení zájmu o sport. . Metodika: Všechny údaje byly získány pomocí nestandardizovaného dotazníku, který byl vytvořen za tímto účelem. Obsahuje převážně uzavřené a polouzavřené otázky. Pouze jedna otázka je otevřená. Dotazník byl určen pro žáky druhého stupně základní školy. Také byly provedeny ústní rozhovory - doplnění písemného dotazníku. Získaná data byla vyhodnocena graficky a písemně. Výsledky: Výsledky jednotlivých škol byly vzájemně srovnány a vyplývá z nich, že postoje k tělesné výchově a sportovní činnosti jsou u žáků všech třech škol víceméně podobné. Výsledky z výzkumu byly také porovnány s formulovanými předpoklady, pomocí kterých se potvrdil důležitý vliv rodičů na sportování potomků a nevědomost dětí o důležitosti pohybu pro zdraví člověka. Klíčová slova: Postoje, tělesná výchova, střední školní věk, motivace, sport
Motivační aspekty sportovních dobrovolníků
Mičinec, Adam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Motivační aspekty sportovních dobrovolníků. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění motivačních aspektů sportovních dobrovolníků, kteří se jakýmkoliv způsobem zúčastnili sportovní dobrovolnické práce. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda získávání informací, konkrétně strukturovaný rozhovor s volnými otázkami. Výsledky: Bylo zjištěno, že je vhodné získávat sportovní dobrovolníky, motivované vnitřními stimuly. Právě tito dobrovolníci nepotřebují velký zásah vnější motivace. Velmi pravděpodobně je nalezneme ve sportovních klubech, které jsou svým zaměřením blízké pořádané sportovní události. Nesmí se podcenit propagační kampaň. Způsob, jakým se během akce chová celková organizace skrze koordinátora ke sportovním dobrovolníkům, a způsob kterým následně při ukončování akce projevíme vděk za jejich pomoc, se potom odrazí v jejich loajalitě a jejich další možné spolupráci. Klíčová slova: Sportovní dobrovolnictví, sportovní dobrovolník, motivace, sportovní akce, organizace.
Koncepce Running Mallu a návrhy na jeho propagaci
Nechvílová, Kristýna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šťastný, Šimon (oponent)
Název: Koncepce Running Mallu a návrhy na jeho propagaci Cíle: Hlavním cíle této práce je představení běžeckého centra Running Mall a přiblížení jeho koncepce a zjištění jeho propagace. Dále se autorka pokusí přijít s novými návrhy, jak podpořit propagaci Running Mallu. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda, a to analýza interních dokumentů. Zároveň kvalitativní metodou bylo provedeno hloubkového interview se třemi respondenty a zúčastněné pozorování. Díky rozhovorům byly zjištěné informace ohledně koncepce běžeckého centra a jeho marketingové komunikaci. Z interních dokumentů autorka zjistil podklady k charakterizování členské základny běžeckého klubu. Výsledky: Byla zjištěna celková koncepce běžeckého centra Running Mall, který nabízí komplexní služby pro rekreační běžce. Tyto služby jsou jedinečné a v České Republice nic podobného neexistuje. Dále bylo zjištěno, že díky malým finančním prostředkům je dosavadní marketingová komunikace vedena především skrz on-line marketing, ale do budoucna by se měla zvyšovat výše finančních prostředků a s tím i množství komunikačních kanálů. Na základě zjištěných informací byly navrženy formy propagace, které by běžeckému centru do budoucna mohly zajistit větší objem běžců a celkově návštěvníků Running Mallu. Klíčová slova: Running Mall, běh,...
Finance v tenise: Analýza a prognóza vývoje prize money
Vaňková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Finance v tenise: Analýza a prognóza vývoje prize money Cíl práce: Analýza vývoje prize money v tenise a jeho prognóza do roku 2030, srovnání prize money v tenise s finančními odměnami ve vybraných sportech. Použité metody: Prognostické metody v programu Microsoft Excel - lineární, exponenciální a mocninné spojnice trendu, hodnota spolehlivosti. Výsledky: Srovnání prize money na tenisových turnajích různých kategorií, prezentace prognóz vývoje prize money v tenise do roku 2030. Klíčová slova: Finance, prize money, sport, tenis, prognóza.
Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů
Hák, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat a vyhodnotit nabídkové listy u vybraných 8 fotbalových klubů. Důraz je kladen na zjištění nových trendů, které se objevují v nabídkových listech, které se odlišují od předchozích podob nabídkových listů, jak prezentuje starší literatura. Metody: Za stěžejní metodu aplikovanou v diplomové práci se považuje obsahová analýza. Doplňkově byla využita také analýza dokumentů a literární rešerše. Výsledky: Podle dostupných výsledků je patrné, že nejkvalitněji zpracovaný nabídkový list má fotbalový klub AC Sparta Praha. Nabízí na české poměry nadstandartní protislužby za sponzoring. Ostatní kluby nabídkový list mají mnohem méně propracovaný, ale rozdíly mezi nimi jsou minimální. Diplomová práce poukazuje na rostoucí trend v oblasti nových služeb pro partnery fotbalových klubů oproti monografii Čáslavové (2009). Bylo zjištěno, že v jednotlivých nabídkových listech se objevuje dalších 38 nových oblastí vztahující se k historii, umístění a úspěchům konkrétního fotbalového klubu. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, reklama, nabídkové listy, fotbal
Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících Crossfit
Koubík, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících CrossFit Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti a image značky Reebok, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum a jeho proces. Analytická část je zaměřena na představení značky Reebok, sportu i značky CrossFit, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Reebok Klíčová slova: Image, značka, marketingový výzkum, dotazník, Reebok, CrossFit,
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky".
Dražďák, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky" Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků se službami společnosti Hardcore Tréninky. Na základě výsledků marketingového výzkumu definovat problematické oblasti kvality jejích služeb a následně navrhnout vhodná opatření, jejichž zavedení do praxe by vedlo ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a tím i spokojenosti zákazníků společnosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Hardcore Tréninky je v diplomové práci použito dotazníkové šetření, jakožto metoda kvantitativního výzkumu. Dotazování probíhalo převážně elektronickou formou, ale část respondentů byla také tázána osobně. Výsledky: Z výsledků marketingové výzkumu je patrné, že zákazníci společnosti Hardcore Tréninky jsou spokojeni s kvalitou jejich služeb. Charakteristické vlastnosti služeb HCT hodnotili pozitivně. Na druhé straně největší problémovou oblastí byl vyhodnocen technický stav a vybavení tělocvičny Vinohradská. Na základě marketingové výzkumu je navrženo nakoupení nového cvičebního vybavení pro toto zařízení, zrekonstruování tamních šaten, propagace nové tělocvičny Opatov a umožnění placení služeb přes internet. Klíčová slova: Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, kruhový...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí236 - 245dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.