Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická komunikace veřejných politik na příkladu Milostivého léta
Marek, Michal ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Komunikace veřejných politik je dosud příliš neprobádanou disciplínou, kterou se tato práce rozhodla zkoumat na příkladu vládní oddlužovací akce Milostivé léto. Ta byla reakcí na dlouhodobě neutěšitelnou ekonomickou krizi části české společnosti způsobenou výší nahromaděných exekučních dluhů podepisujících se na kvalitě života obyvatel. Sociální a ekonomická situace občanů jsou zároveň nejsilnějšími determinanty jejich vztahu k demokracii, čímž strategická komunikace legislativního opatření, jehož cílem je odbourání těchto ekonomických překážek, nabývá na důležitosti. Práce ke komunikaci zaujímá přístup vycházející z vládní komunikace, teorie stakeholderů a veřejné politiky dle Potůčka, přičemž na tyto teoretické koncepty navazují tři výzkumné otázky zaměřující se na stakeholdery, strategii komunikace a komunikační doporučení. Na každou z nich odpovídá samostatnou metodou - nejprve zkoumá online prostor pomocí stakeholder mappingu, následně definuje strategii prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s představiteli vládní komunikace a finálně analyzuje tato data k formulaci komunikačních doporučení pomocí SWOT analýzy. Práce tak přispívá k výzkumu vládní komunikace, které v České republice není věnována téměř žádná pozornost.
Návrh marketingové strategie značky Ifé
Šputová, Natálie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie malé šperkařské dílny Ifé hand made. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část na základě odborné literatury vymezuje pojem marketingová strategie, zabývá se jednotlivými fázemi její tvorby a dále se věnuje rozdělení strategií podle marketingového mixu. Na teoretickou část práce navazuje část praktická, jež je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu šperkařské dílny Ifé. V rámci praktické části je provedena situační analýza, která zkoumá vnější i vnitřní prostředí firmy pomocí analýz PESTE, Porterova modelu pěti sil a hodnototvorného řetězce. Výsledky z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Dále je proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření, jež zkoumá nákupní chování občanů z Moravskoslezského kraje ve vztahu ke šperkům. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie podle nástrojů marketingového mixu, jež vychází z provedených analýz a dotazníkového šetření.
In-store marketing cílený na děti
Křivánková, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem in-store marketingu cíleného na děti a tím, jak děti tuto komunikaci vnímají. Teoretická část pojednává o principech marketingu v místě prodeje a možnostech uzpůsobení jeho prvků dětské skupině nakupujících. Věnuje se také samotnému vývoji dětí a rozvoji jejich sociálních a kognitivních schopností. Zabývá se i legislativními restrikcemi a etickými aspekty. Výzkumná část následně zjišťuje, jak děti ve věku 8-17 let marketing v místě prodeje vnímají. Výsledky kvantitativního dotazníkového šetření ukazují, že percepce dětí je poměrně rozvinutá již od věku 8 let. Mezi nejmladšími a nejstaršími dětmi byly nalezeny pouze minimální a nesignifikantní rozdíly. Závěry práce mohou sloužit jako podklad pro další výzkum nebo při vytváření etických zásad a principů in-store marketingu.
Nízkonákladová influencer marketing kampaň pro firmu Armed King, s.r.o.
Zajícová, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Influencer marketing je celosvětově čím dál častěji využívanou formou propagace produktů či služeb menších i větších firem a společností. V posledních pár letech se ale začíná jednat o formu stále nákladnější, což může být problematické nejen pro začínající startupy, ale i malé a střední podniky s obecně nižšími reklamními rozpočty. Cílem práce je proto navrhnout nízkorozpočtovou kampaň s influencery pro firmu Armed King, s.r.o., zabývající se prodejem airsoftového zboží a služeb. Kombinace influencer marketingu a dosud jen velmi omezeně pokrytého tématu airsoftu je velmi ojedinělá. V této práci tak bude podrobněji prozkoumáno, zda i v případě tak specifického odvětví, jako je airsoft, bude nezanedbatelná. Vzhledem ke specifické legislativní a marketingové situaci na airsoftovém trhu práce zároveň prozkoumá jednotlivé sociální sítě s cílem zjistit, zda jsou pro spolupráce s influencery vhodné. K samotnému sestavení kampaně bude v práci využito sestavení person, na jejichž základě dojde k definici vhodných skupin influencerů pro potřeby firmy Armed King. Práce bude zkoumat dvě výzkumné otázky, týkající se jak vhodnosti zapojení influencerů pro malé firmy s nízkými marketingovými rozpočty, tak vhodnost využití pouze barterové formy spolupráce v případě firmy Armed King. Práce bude také doplněna o...
Procesy v reklamní agentuře Dentsu Czech Republic
Jelínek, Jakub ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat procesy v marketingové agentuře Dentsu Czech Republic a dále pomocí interního dotazníku zjistit, jak jsou zaměstnanci s nastavením procesů spokojení. Teoretická část popisuje teorii podnikových procesů a procesního řízení, dále popisuje směry moderního managementu, následně se soustředí na marketingové agentury a procesy, které tradičně využívají, a nakonec shrnuje historii a současnost marketingové agentury Dentsu. Praktická část práce analyzuje interní podklady projektové kanceláře Dentsu Czech Republic a popisuje nastavení firemních procesů. Zároveň vyhodnocuje interní dotazník spokojenosti zaměstnanců s procesy. Nakonec provádí strategickou analýzu McKinseyho 7S.
Marketingová strategie společnosti Damedis, s.r.o.
Richterová, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
1 Abstrakt Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Damedis, s.r.o., která se zabývá prodejem tiskáren a spotřebního materiálu pro tiskárny. V teoretické části je představena společnost Damedis a definovány základní pojmy nástrojů marketingové strategie a analýz, které budou použity. Je představena současná marketingová komunikace společnosti Damedis. V praktické části byl vypracován dotazník zkoumající obecné povědomí o společnosti Damedis a zároveň také nákupní preference na trhu. Dále byla provedena analýza konkurence a situační analýzy pro společnost Damedis. Ze situačních analýz byla provedena PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, jejichž výsledky byly využity pro návrh zlepšení marketingové strategie společnosti Damedis. Závěrem z provedených analýz bylo doporučení pro společnost Damedis pro zvážení změny názvu jejich privátní značky, aby byla pro konečné spotřebitele lépe zapamatovatelná a došlo k propojení jejího názvu s názvem společnosti. Dále bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení celkové marketingové komunikace, aby byl zvyšován brand awareness u spotřebitelů prodávaného sortimentu.
Economic History of Authors' Rights and Creative Industries in Czechoslovakia
Moravcová, Hana ; Doležalová, Antonie (vedoucí práce) ; Miskell, Peter (oponent) ; Fava, Valentina (oponent) ; Kvizda, Martin (oponent)
Economic History of Authors' Rights and Creative Industries in Czechoslovakia Hana Moravcová Dissertation thesis Abstrakt Práce analyzuje dopady kulturní politiky Československa na kreativní průmysly. První kapitola je věnována ekonomii autorských práv. Identifikuje rozpory tří základních předpokladů ekonomie autorského práva, které znemožňují správné porozumění jeho dopadům. Poskytuje rámec pro optimalizační chování autorů, který respektuje, že tržní transakce mezi autory, uživateli a spotřebiteli neprobíhají pouze na jednom, ale na mnoha různých trzích, na nichž je dílo šířeno. Druhá kapitola ukazuje, že vznik nového autorského zákona, který byl přijat za první republiky, je výsledkem působení zájmových skupin. Identifikuje nejdůležitější organizace. Jejich vzájemné propojení a jejich vazby na státní aparát přispěly k tomu, že byly schopny přímo ovlivnit znění nového zákona a jeho praktickou aplikaci. Využívaly příznivých předpokladů pro své působení, např. intervencionistické smýšlení společnosti. Československo navíc muselo implementovat mezinárodní smlouvu o autorských právech přičleněnou k mírovým podmínkám, které Československo po velké válce podepsalo. Třetí kapitola se skládá ze dvou případových studií o kreativních průmyslech v Československu. První případová studie pomocí analýzy vývoje...
Economic Analysis of the Business Activity of the Selected Banks in Czechoslovakia during the Great Depression (1929-33)
Bosáková, Diana ; Doležalová, Antonie (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Táto práca sa zaoberá analýzou ekonomickej situácie vybraných piatich československých bánk: Živnostenskej banky, Tatra banky, Anglo-československej banky, Banky československých légií a Agrárnej banky počas Veľkej hospodárskej krízy. Prostredníctvom dostupných dát z rokov 1922 - 1938 je preukázaný vývoj správania a efektivity bánk v období pred krízou a počas nej. Cieľom tejto práce je priblížiť situáciu bánk pred nástupom hospodárskej krízy a identifikovať správanie manažmentu bánk počas krízy pomocou štyroch finančných ukazovateľov. Finančné ukazovatele skúmajú rentabilitu, likviditu a solventnosť bánk. Z výsledkov práce vyplynulo, že banky sa správali neefektívne už pred krízou, čo mu nasvedčujú nízke hodnoty ukazovateľov rentability vlastného kapitálu a aktív. Pomerový ukazovateľ úverov voči vkladom vplyvom krízy poklesol takmer u všetkých bánk, avšak poukazuje na neefektívne správanie niektorých československých bánk v rámci nízkeho poskytovania úverov už pred krízou. Hoci ani jedna z československých bánk počas krízy neskrachovala, táto práca poukazuje na neefektívne správanie manažmentu bánk, ktorý sa vo veľkej miere spoliehal na pomoc od štátu
Analysis and Aspects of Art as an Alternative Investment and its Price Determinants
Mozolikova, Alica ; Benáček, Vladimír (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
V tejto bakalárskej práci skúmame potenciál umenia ako altematívnej investície. Na začiatku sa v krátkosti venujeme historii trhu s uměním, po ktorom následuje přesná analýza štruktúry uměleckých trhov. Zaoberáme sa rizikami, ktoré ovplyvňujú správanie na trhoch podliehajúcim informačnej asymetrii. Potenciál umenia ako investície porovnáváme s ďalšími alternatívnymi formami, ktorými sú zlato a víno. Napriek vefkej neprehfadnosti uměleckých trhov, sa stále váčší počet dát sprístupňuje širokej veřejnosti, vďaka ktorým móžeme prezentovat' o niečo jasnější pohfad na súčasný stav trhu s uměním. Postupné nás k diskusia vedie k zásadnej otázke, závisí hodnota umenia výhradně na subjektivných 1'udských preferenciách a na špekuláciách? Detailně rozoberáme intemé aj externě faktory vplývajúce na hodnotu umenia, a následné aj na jeho cenu. Snahou ekonometrickej analýzy aukčných výsledkov je odhalit' objektivně cenové determinanty uměleckých diel. Výsledky ukazujú, že každý z cenových determinantov, z ktorých najvýraznejšie sú aukčný dom a miesto aukcie, ovplyvňuje predajnú cenu umenia do inej miery. Osobné preferencie a subjektivná radost' z diela majú vefakrát, bez ohfadu na cenu, zásadný vplyv na hodnotu umenia. Klasifikácia JEL KPúčové šlová E-mail autora Email vedúceho práce A22, C25, D44, F23, M20, Z10,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.