Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trendů prodejnosti tištěných periodik
Noskyová, Kateřina ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o situaci a trendech na trhu s českými tištěnými periodiky. V teoretické části se zabývám důležitými historickými milníky a popisem a významem situace na českém trhu v jeho samostatné historii. V praktické části je provedena podrobná analýza prodejnosti vybraných tištěných periodik, která je vytvořena na základě ověřených dat. Konec praktické části se věnuje výzkumu a potenciální možnosti přechodu z klasických tištěných periodik na ta elektronická. Práce poukazuje na fakta a ukazuje způsoby, kterými je možno zamezit poklesu tržeb na tomto trhu. V závěru jsou shrnutá zanalyzovaná data, na jejichž základě je predikována budoucnost, která trh s největší pravděpodobností čeká.
Analýza mediální strategie Galerie Středočeského kraje na příkladu výstavy Stavy mysli
Ondříčková, Oxana ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou mediální strategie Galerie Středočeského kraje, mediální prezentace a mediálního pokrytí její nové stálé expozice "Stavy mysli / Za obrazem" v roce 2014. Teoretická část se věnuje charakteristice médií, komunikace a media relations jako součásti marketingové komunikace. Cílem praktické části je analyzovat mediální obraz výstavy v médiích, hodnotit jednotlivé výstupy, najít silné a slabé stránky mediální strategie galerie a nalézt prostor ke zlepšení.
Využití potenciálu dobrovolníků v muzeích a galeriích v České republice
Škofová, Tereza ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Diplomová práce zkoumá, jak čtyři největší české sbírkotvorné instituce (Národní muzeum, Národní galerie, Moravské zemské muzeum a Moravská galerie) zvládají využívat potenciál dobrovolníků v existujících dobrovolnických programech. Pro inspiraci a porovnání je v práci také zkoumána situace dobrovolníků v The British Museum v Londýně. Hlavní hypotézou práce je následující tvrzení: Dobrovolnictví není v oblasti muzeí a galerií v České republice i přes svůj obrovský potenciál patřičně rozvinuto proto, že tyto instituce odmítají dobrovolníky zapojit do smysluplné a dostatečně atraktivní práce, a to především z důvodu nepochopení samotné podstaty dobrovolnictví. Cílem práce je identifikovat hlavní problémy, které brání v efektivní spolupráci dobrovolníků a zkoumaných institucí. Výstupem práce jsou pak doporučení, která mohou přispět k odbourání těchto bariér.
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Havlíčková, Olga ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická část práce se věnuje návrhu online komunikační strategie Divadla v Řeznické. Východiskem pro návrh dané strategie jsou data a informace získané vlastním výzkumem, který zahrnuje detailní rozbor aktuálního stavu online marketingu zkoumané organizace a její konkurence, rozhovor s marketingovou manažerkou divadla a dotazníkový průzkum provedený mezi návštěvníky divadla.
Promotion a management hudebních klubových scén vybraných států střední Evropy
Šubrt, Daniel ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Diplomová práce pojednává o české klubové hudební scéně v kontextu transformace podoby hudebního průmyslu v posledních letech. V první části jsou popsány trendy hudebního trhu ve světě a v ČR. Druhá část práce je věnována specifikům managementu a promotion české hudební scény na klubové úrovni, jsou zde definovány klasické modely kontraktů mezi umělci, manažery, nahrávacími společnostmi a dalšími subjekty. V následující části jsou pak rozebrány možnosti vícezdrojového financování klubové hudební scény. V dalších dvou kapitolách jsou charakterizovány kulturní politiky Rakouska a Německa se zaměřením na kreativní průmysly a místní klubové scény. Poslední část práce se věnuje modelaci projektu organizace se zaměřením na hudební export a promotérskou činnost.
Technological progress and its impact on the music industry
Čupka, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Tato práce se zabývá pozitivními a negativními vlivy technologického pokroku na hudební průmysl. První část práce předkládá důležité změny v průběhu vývoje hudebního průmyslu až po jeho aktuální stav. Další kapitoly se snaží analyzovat aktuální trendy a jejich specifika v oblasti produkce, distribuce a propagace hudby ve světě a v České republice. Zvláštní kapitola je věnována novým formám financování hudebního projektu. Práce se dále zabývá analýzou aktuálních spotřebitelských zvyků hudebních konzumentů v České republice a na Slovensku. Poslední kapitola se zabývá přístupem českých a Slovenské hudebníků k novým možnostem v oblasti produkce, distribuce, propagace a získávání finančních prostředků na fungování jejich hudebních projektů.
Happy Season - projekt na podporu regionálních kapel z Pardubického kraje
Karas, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
V rámci diplomové práce je předkládána podoba projektu, který se bude soustavně věnovat rozvoji možnosti uplatnění amatérských kapel působících v Pardubickém kraji. Jejím cílem je zmapovat situaci mladých kapel regionálního charakteru a na základě zjištěných informací vybudovat projekt tak, aby jim jeho činnost poskytla podporu v oblastech, které potřebují a současně nastavit parametry fungování projektu tak, aby byl dlouhodobě ekonomicky stabilní. Součástí práce je tak i zmapování možností finanční podpory ze strany externích subjektů a navržení strategie, která má vést k jejímu získání. Prostřednictvím dotazníkového šetření, které v práci prověřuje potenciál projektu, jsou také osloveny konkrétní kapely a je s nimi navázána spolupráce.
Strategická analýza projektu Kreativního inkubátoru
Špoková, Alexandra ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Cílem této diplomové práce je použití metod strategické analýzy ke zkoumání projektu Kreativního inkubátoru v Plzni. Za tímto účelem bude popsán vývoj konceptu kulturních a kreativních odvětví, který je nezbytným pro pochopení, proč v nedávné době došlo ke vzniku specializovaných podnikatelských inkubátorů zaměřených na tato odvětví. V praktické části je představeno strategické řízení a možnosti jeho využití pro kreativní inkubátory. Následuje podrobné představení projektu Kreativního inkubátoru v Plzni, který je zkoumán vybranými nástroji strategické analýzy. Pro popsání makrookolí podniku je použita PEST analýza. Na ni navazují metody pro zkoumání mikrookolí, Porterův model pěti konkurenčních sil, strategie modrého oceánu a přehled stakeholderů. Strategická analýza je završena SWOT analýzou, která shrnuje předchozí poznatky a poskytuje tak kvalitní základnu pro formulaci strategie vedením Kreativního inkubátoru.
KULTURNÍ A KREATIVNÍ PRŮMYSLY V ZEMÍCH VISEGRÁDSKÉ SKUPINY
Hynková, Jana ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Práce analyzuje stav podpory kulturních a kreativních průmyslů ve vybraných postkomunistických zemích, nynější Visegrádské skupině. První část je věnována dopadu totalitního režimu na kulturu a kulturní politiku, hospodářské transformaci a současné ekonomické situaci jednotlivých států s důrazem na předpoklady konceptu kulturních a kreativních průmyslů. Stěžejní část práce se věnuje problematice z kulturně-politického hlediska každého státu včetně možností, jež skýtají fondy Evropské unie. Závěrečnou část představuje shrnutí výsledků komparativní analýzy spolu s negativy a pozitivy modelů ve všech zemích.
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Janovcová, Zuzana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Práce na téma televizní reklama a její tvorba v ČR vymezuje základní pojmy, pojednává v krátkosti o historii televizní reklamy, o formách televizní reklamy a o způsobech, kterými nás ovlivňuje, dále o regulaci a o produkci televizní reklamy. V praktické části se pak zaměřuje na celkovou produkci reklam v České republice a na představení společnosti Armada Films s.r.o. spolu s celkovými náklady na produkované reklamy. Největší část je pak věnována představení výroby reklamy na konkrétním příkladu a porovnání dvou rozdílných reklam, které je následně vyhodnoceno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.