Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Havlíčková, Olga ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická část práce se věnuje návrhu online komunikační strategie Divadla v Řeznické. Východiskem pro návrh dané strategie jsou data a informace získané vlastním výzkumem, který zahrnuje detailní rozbor aktuálního stavu online marketingu zkoumané organizace a její konkurence, rozhovor s marketingovou manažerkou divadla a dotazníkový průzkum provedený mezi návštěvníky divadla.
Zhodnocení a doporučení přeměny města Benešov z hlediska urbanistického, ekonomického a estetického
Havlíčková, Olga ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Zhodnocení a doporučení přeměny města Benešov z hlediska urbanistického, ekonomického a estetického" se zabývá problematikou územního plánování ve vztahu k estetickým a kulturním hodnotám prostoru. Celkový pohled na problematiku kultury v urbánním prostředí je doplněn také jejími ekonomickými aspekty. Praktická část práce se zaměřuje na středočeské město Benešov, představuje čtenáři vybrané urbanistické problémy, se kterými se město potýká a věnuje se také jeho estetickým a kulturním hodnotám. Na základě provedeného dotazníkového šetření se snaží vytyčit hlavní problematické oblasti vztahující se k dané problematice a navrhnout přijatelná řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.