Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generativní růst
Zelený, Tomáš ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé práce je zdůraznit estetiku podpor stejně jako jejich funkčnost za pomoci vkládání objektů přímo do rozrostlých struktur. Ty působí křehce díky své barevnosti, ale zároveň musí být silné natolik, aby dokázaly nést hmotu různých objektů, jako např. kusu dřeva nebo kamene. Cílem diplomové práce je, aby měly takzvané podpory ve fyzickém světě svoji funkci. Podpory, jež existují v digitálním světě, prostoupí do světa fyzického.
Brnění brouka
Polášková, Lucie ; Ryška, Pavel (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou autorského leporela, přičemž zkoumá vztah textového a obrazového předávání informací. Narativ je tematicky zasazen do stylizované říše hmyzu, kde pracuje s metaforou vnější kostry brouka jako s přenositelným brněním, architekturou či obrysem. Fiktivní příběh zpracovává životní cyklus brouka. Klade si otázku, jak se brouci rodí a jakým způsobem odchází ze světa? Cílem mé bakalářské práce je realizace atypického prototypu leporela, které se nachází na pomezí stavebnice, hračky a knihy. Realizace prototypu využije tradiční techniky, včetně digitalizace a obrazové postprodukce.
Skládanka
Fasorová, Aneta ; Spáčilová Blažková, Kateřina (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt Skládanka se zabývá návrhem a realizací prototypu víceúčelového oblečení a doplňků, vyrobeného z recyklovaných textilií. Jednotlivé části skládačky je možné kombinovat nebo skládat dle přiloženého manuálu do konkrétní podoby.
Malba v rozšířeném poli
Donát, Vojtěch ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá přesahy malby do jiných médií při zachování důrazu na „esenci malířství“ (malířský přístup). Ten zůstává stěžejní po celou dobu práce, přesahy malby budou zkoumány jako funkce nového jazykového diskurzu, doplňujícího malbu jakožto tradiční médium.
Bytový dům
Jílková, Nikola ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním dokumentace ve stupni pro provádění stavby bytového domu, který se nachází v Poličce, okres Svitavy. Objekt je umístěn na rovinatém pozemku v Sídlišti Hegerova. Bytový dům je částečně podsklepen a má čtyři nadzemní podlaží. V bytovém domě se nachází 14 bytových jednotek. V 1.NP se nachází jeden bezbariérový byt se vstupem ze samostatné garáže o dispozici 2+kk, jeden byt o dispozici 3+kk a společné prostory jako je kolárna a uklízecí místnost. Ve 2.NP jsou navrženy dva byty o dispozici 2+kk s balkonem a dva byty o dispozici 1+kk. Stejné byty jsou i ve 3.NP a 4.NP. V částečném suterénu můžeme najít kóje pro každý byt, technickou místnost a společnou kočárkárnu. Parkování pro obyvatele domu bylo navrženo na pozemku před objektem. Objekt je navržen v obousměrném zděném konstrukčním systému. Uprostřed budovy se nachází komunikační prostor se schodištěm a výtahem. Suterénní obvodové stěny jsou provedeny z vodotěsného betonu, zbytek objektu je vyzděn z keramických tvárnic. Podsklepená část objektu je založena na tzv. bílé vaně, nepodsklepená část na základových pasech a ukončena plochou vegetační střechou. Stropy a schodiště jsou monolitické železobetonové. Objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem ETICS.
Piece of cake
Gračka, Martin ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro tuto sérii obrazů jsem si vybral výjevy z počítačové hry Duke Nukem 3D. Snažím se napodobit grafiku počítačových her raných 90. let. Nejde mi o důsledné přemalování pixelů, důsledné překopírování screenshotů, ale o zachycení atmosféry hry pomocí malířských gest a zkratek - převedení pixelové grafiky do média malby. Divák vidí obrazy očima hlavního hrdiny, dostává se tak do jeho role. V mé práci mi jde hlavně o estetický požitek a hru mezi obrazem a grafikou. Dále pak o vyvolání sentimentu, který se dotýká užší skupiny lidí.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Bytový dům
Vaněk, Vojtěch ; Nespěšný, Ondřej (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat projektovou dokumentaci novostavby bytového domu s téměř nulovou spotřebou energie v rozsahu provádění stavby. Bytový dům se nachází v městské části Krasice ve městě Prostějov. Je zde klidová oblast s okolní zástavbou s převažujícími bytovými domy a ve větším okolí s rodinnými řadovými domy. Objekt je v rozsahu čtyř nadzemních podlažích a je částečně podsklepený suterénem. V nadzemních podlažích se dohromady nachází šest bytových jednotek a v prvním nadzemním podlaží se nachází samostatné garáže pro každou bytovou jednotku. V objektu se nachází u centrálního schodiště výtah. Svislé nosné konstrukce jsou navrhnuty z cihelných bloků „THERM“ s vnějším zateplovacím systémem. Všechny vodorovné nosné konstrukce a suterénní svislé stěny jsou tvořeny z monolitického železobetonu. Základy jsou tvořeny z monolitických pasů z prostého betonu.
Krajina těžby
Frič, Miloslav ; Ryška, Pavel (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Krajina těžby je vizuální hra, která čerpá/vytěžuje velkoformátovou kresbu krajiny na plátně. Práce zkoumá limity závěsného obrazu pomoci videoprojekce a videokamery. Divák není limitován jasným myšlenkovým rámcem, ale vybízím jej k vizuálnímu zážitku teď a tady.
Pitva
Hofmann, Petr Eric ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tento bakalářský projekt je zaměřen na zpracování tématu z prostředí digitálních her, kterým je stavba videoherních objektů a virtuálního prostoru. Pro tyto účely byla zvolena existující místnost a zcela záměrně se jedná o přednáškovou místnost na půdě FaVU. Výsledným produktem bakalářského projektu je počítačová aplikace, jejíž pomocí lze procházet virtuálním modelem auly. Digitální technologie dovolí uživateli zcela jiný pohled na již existující místnost. Videoherní principy interaktivity umožní uživateli náhled na obrazové vrstvy, nazývané textury , ze kterých se skládá výsledný vzhled počítačového 3D modelu . Celkové zpracování projektu klade důraz na vizuální sdělovací prostředky, které vyžadují jen malý rozsah textového sdělení směrem k recipientovi. Ten nové informace odkrývá pomocí co nejintuitivnějšího uživatelského rozhraní, díky němuž je mu umožněno s hrou interagovat. Název bakalářské práce Pitva v celkovém pohledu představuje alegorii procesu objevování a odkrývání nových znalostí pomocí rozebrání zkoumaného na části a procházením jeho částí až k samotnému jádru. Místnost pitevny tudíž není pouze dějištěm, ale zároveň dějem samotným.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.