Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 164 záznamů.  začátekpředchozí145 - 154další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
E-Government v České republice na počátku 21.století
Petržela, Karel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce si klade za cíl zmapovat současnou situaci v oblasti e-governmentu v České republice, představit projekty realizované v poslední době a projekty v současné době připravované. V první části práce jsou vymezeny jednotlivé pojmy a představena historie e-governmentu v České republice. V druhé části jsou popsány nejvyužívanější nástroje e-governmentu: komunikační infrastruktura, datové schránky, autorizovaná konverze dokumentů, CzechPOINT a základní registry. Třetí a čtvrtá část pojednává o informačních systémech využívaných mocí zákonodárnou, resp. mocí výkonnou a soudní. V závěru práce hodnotí současný vývoj.
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Neugebauer, Josef ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a hodnotím účinnost kampaně.
Svobodný software a jeho možnosti při výuce na FM VŠE
Kolář, Petr ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi použití svobodného softwaru (a s ním velmi úzce souvisejícího open source) v akademickém prostředí. Nejprve vysvětluje samotný termín a principy. Lehce se dotýká faktoru motivace, který tento specifický model vývoje softwaru provází a dává také přehled o subjektech, které se v něm angažují. Poté se zaměřuje na hlavní právní aspekty, včetně typů licencí. Nechybí ani souhrn kladů a záporů. Hlavní částí je konkrétní nabídka a charakteristika programů rozdělených do skupin dle zaměření. Na konci práce seznamuje s příklady využívání v praxi.
Platební karty
Marko, Martin ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Záměrem bakalářské práce bylo popsat vznik, vývoj a současný stav jednotlivých typů a druhů platebních karet z pohledu jak pro konečného uživatele tak i pro bankovní ústav. Zdokumentovat vývoj a implementaci platebních karet do českého bankovního a spotřebitelského trhu. Dále pak vystihnout v jakém stádiu vývoje je české internetové a mobilní bankovnictví. V další části jsem postihnul všechna rizika stejně jako způsoby a metody jejich prevence. A na závěr definoval platební kartu z pohledu právních aspektů.
Kvalifikační práce: srovnání požadavků ekonomicko-manažerských škol a škol jiných typů v České republice
Molitoris, Andreas ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
V úvodu prace byly nejprve shrnuty základní pojmy jako kvalifikační práce či ekonomicko-manažerské školy. Došlo také k vymezení jednotlivých požadavků a jejich rozdělení do několika kategorií. V další části práce následně byly porovnány jednotlivé vysokoškolské fakulty, a to dle zvolených kritérií. V závěru práce bylo tohoto porovnání zhodnoceno a byly stanoveny návrhy možné nápravy na Fakultě managementu.
Prezentační materiály vzdělávací instituce
Lišková, Martina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Práce analyzuje současné požadavky kladené na moderní prezentační materiály vzdělávací instituce (vysoké školy/fakulty). Tyto požadavky budou specifikovány s ohledem na cílovou skupinu uchazečů o studium. Analýza bude zohledňovat hlavní aspekty dané problematiky (formální, obsahové, případně další). Součástí práce bude rešerše současného stavu dostupných podkladů v oblasti ekonomicko-manažerského vzdělání. Výsledkem práce budou doporučení pro vytvoření návrhů prezentačních materiálů vzdělávací instituce.
Přístupnost webů českých ekonomicko-manažerských škol
Novotný, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato práce se bude zabývat pravidly přístupnosti webů českých ekonomicko manažerských škol především podle české normy v návaznosti na WCAG. Web Content Accessibility Guidelines pokrývají širokou škálu doporučení pro tvůrce webu ohledně přístupnosti. Tyto pravidla by měla zpřístupnit web osobám jakkoli tělesně postiženým (oční vady, sluchové postižení, pohybové postižení atd..). V mé práci si ukážeme jak se přístupnost různí v odlišných zemích (USA, Evropské země a Česká republika) a tyto pravidla tvorby webu si postupně vysvětlíme a ukážeme si jejich význam a smysluplnost pro praktické využití. V praktické části mé práce ukáži tato pravidla na několika webech českých ekonomicko manažerských škol a pokusím se sestavit jejich "žebříček".V neposlední řadě tyto výsledky porovnám s webem Fakulty managementu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 164 záznamů.   začátekpředchozí145 - 154další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.