Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro vyhledávání zajímavých akcí a destinací v Brně
Misař, Ondřej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje využít chatbota pro vyhledávání zajímavých míst a akcí v Brně. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android pomocí jazyka Kotlin. Nabízí uživateli možnost komunikace s chatbotem pomocí napovídajících tlačítek. Ten je implementován pomocí frameworku Rasa. Aplikace nabízí možnost procházení všech akcí nebo míst a zobrazení jejich detailních informací. Uživatel má dále možnost si zobrazit všechny položky na mapě. Data jsou uložena na serveru v databázi, kde je spravuje backend. Ten se stará o ukládání, zpracovávání a filtraci dat. Na serveru je umístěn společně s chatbotem.
Detekce osob ve videozáznamu
Marek, Lukáš ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace pro detekci osob ve videozáznamu. Jak aplikace tak detekce jsou implementovány v jazyce Python. Pro vytvoření aplikace je použita knihovna TKinter. Pro detekci je použita knihovna OpenCV a detekční algoritmus YOLOv4, který běží na CUDA backendu, ale může běžet i na procesoru.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Mobile Application for Scanning Sudoku from Newspapers and Finishing It
Lazorík, Juraj ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the creation of a mobile application, that scans sudoku layout from the newspaper and allows its solving. The application is developed for the Android and is implemented in Kotlin. Scanning is done by taking picture of layout with camera. Basic image processing methods such as thresholding or Canny's edge detector are used to detect the sudoku layout. Number recognition is provided by convolution neural network with 99.08 % accuracy. The application allows solving sudoku with hints. Elimination methods and backtracking are used to find solution. Each scanned sudoku is stored in the database so the user can always return to any game. The final version of the application is published in the Google Play store.
Monitoring the Movement of Visitors in Museum Exhibitions
Viskupič, Matej ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
The aim of this work is to propose a new system of monitoring visitors in museums. Incontrast to existing methods, the problem is solved here only using camera technology. This requires addressing three sub-problems: (1.) detection of visitors in camera streams using a convolutional neural network; (2.) camera configuration to exactly determine the position of the detected persons within the monitoring area; and (3.) identification and tracking the detected persons. The outcome of the proposed solution is the heatmap of most visited places, the map of visitor trajectories and the statistic of visits for individual exhibits. This monitoring method can contribute towards improved evaluation of visitor experience and more effective selection and positioning of the exhibits.
Mobilní aplikace s prvky počítačového vidění
Dyk, Tomáš ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní aplikace pro načítání a vyřešení sudoku. Mobilní aplikace je určena pro operační systém android. Uživatel načte sudoku do aplikace tím, že sudoku vyfotí v novinách nebo časopise. Aplikace následně detekuje pozici sudoku na fotografii, rozpozná čísla v jednotlivých polích sudoku a umožní uživateli toto sudoku v mobilním telefonu vyřešit. Všechny nevyřešené sudoku, včetně nově nahraných, se v aplikaci ukládají, aby je uživatel mohl kdykoli dořešit.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as a minimal prototype of an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. Parts of the solution, which were ready for production environment, were deployed making use of suitable Microsoft Azure Cloud services . An Android version of the application was published locally and tried on a selected group of users in closed testing. Results of the testing have determined the state of the solution upon completing the thesis and have been used as basis for proposing further improvements above current technical shortcomings and limitations.
Návrh mobilní aplikace Yourcut a její nasazení
Kallab, Karel ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření aplikace Yourcut pro zefektivnění služeb oboru Holičství a kadeřnictví. Hlavním cílem této práce je tedy aplikaci vytvořit a nasadit do chytrého zrcadla, sestrojeného přímo k potřebám aplikace. Celou práci lze rozložit do tří částí. V první části se čitatel seznámí s veškerými technologickými předpoklady, které je potřeba znát k tomu, aby celou práci pochopil. Druhá část popisuje a analyzuje. Souhrnně seznamuje s problémy spojenými s vytvářením aplikace a všemi technickými a technologickými předpoklady, aby aplikace byla správně vytvořena. Poslední část popisující vytvoření aplikace, spolu se sestrojením chytrého zrcadla a jejich nasazení.
Detekce tramvaje ve videu pomocí neuronových sítí
Golda, Vojtěch ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí tramvají ve videu konvolučními neuronovými sítěmi. Jejich základní princip fungování je popsán. Je vytrénována řada různých architektur. Užitečnost výsledných modelů je následně porovnána. Výstupem je program schopný detekce tramvaje ve videu.
Detekce tramvaje ve videu pomocí neuronových sítí
Golda, Vojtěch ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí tramvají ve videu konvolučními neuronovými sítěmi. Jejich základní princip fungování je popsán. Je vytrénována řada různých architektur. Užitečnost výsledných modelů je následně porovnána. Výstupem je program schopný detekce tramvaje ve videu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.