Název:
Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko
Překlad názvu:
Sports services of a selected academy in the Ötztal ski complex Austria
Autoři:
Kulhánková, Klára ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko Cíle Cílem této diplomové práce je analyzovat sportovní služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines během zimní sezony 2023/2024, se zaměřením na vnímání kvality poskytovaných služeb, spokojenost zákazníků a jejich loajalitu. Současně je zkoumán vliv image lyžařského střediska Sölden na vztah klientů ke škole Snowlines. Metody K dosažení výsledků je v této práci použita elektronická metoda sběru dat, konkrétně elektronické dotazníkové šetření ve standardizovaném formátu s přesně definovanými otázkami a možnostmi odpovědí. Pro analýzu a interpretaci získaných dat je použitý statistický software MiniTab, který nabízí širokou škálu funkcí pro statistické analýzy a pokročilé grafické nástroje pro vizualizaci dat. K porovnání rozdílů mezi vybranými segmenty zákazníků jsou použity test rovnosti rozptylu a jednofaktorová ANOVA. Výsledky Výsledky výzkumu ukázaly, že služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines jsou obecně na velmi kvalitní úrovni, avšak některé oblasti obdržely nižší hodnocení. Kritickými skupinami se ukázali být klienti ve věku 18 až 29 let, s magisterským vzděláním, pracovním statusem "podnikatel" a také ti, kteří měli svou první zkušenost se školou Snowlines a lyžují nebo...Title Sports Services of a Selected Academy in the Ötztal Ski Resort, Austria Objectives The aim of this thesis is to analyse the sports services provided by the Snowlines ski and snowboard school during the 2023/2024 winter season, focusing on the perception of service quality, customer satisfaction, and their loyalty. Additionally, the influence of the image of the Sölden ski resort on clients' relationship with the Snowlines school is examined. Methods To achieve the results, this thesis uses an electronic data collection method, specifically an electronic survey in a standardized format with precisely defined questions and response options. The statistical software MiniTab is used for the analysis and interpretation of the collected data, offering a wide range of functions for statistical analyses and advanced graphical tools for data visualization. To compare differences between selected customer segments, the Test of Equal Variances and One-way ANOVA are used. Results The research results showed that the services provided by the Snowlines ski and snowboard school are generally of a very high quality, although some areas received lower ratings. The critical groups identified were clients aged 18 to 29, those with a master's degree, individuals with the employment status of "self-employed," and...
Klíčová slova:
image destinace; loajalita zákazníků; lyžařská škola; snowboardová škola; spokojenost zákazníků; sportovní služby; úroveň služeb; customer loyalty; customer satisfaction; destination image; level of services; ski school; snowboard school; sports services