Název: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistiky
Překlad názvu: Influence of sports celebrities on customer purchasing preferences in cycling
Autoři: Čumpelík, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; cyklistika; vliv; zákazníci spotřebitelé; celebrities; consumer; customer; cycling; influence

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/192545

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651570

 Záznam vytvořen dne 2024-09-14, naposledy upraven 2024-09-14.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet