Název: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Překlad názvu: Strategic work with brand in Czech football clubs
Autoři: Škvárová, Kateřina ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; FORTUNA:LIGA; FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA; fotbal; Ligová fotbalová asociace; sportovní marketing; brand; football; FORTUNA:LIGA; FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA; League football association; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191521

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet