Název: Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: International Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Germany; international marketing plan; marketing strategy; online marketing; tattoo; marketingová strategie; mezinárodní marketingový plán; Německo; online marketing; tetování

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246290

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618329


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet